ZAC 31 mei Assen

Okee op speciaal verzoek dan nog even race 2, na de mooie resultaten van de kwali en de 1e race kon ik mij wat minder focussen en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt |(


Jaaaa.....let je FF niet op.....komt daar zo'n klein apie in de stekkenwal voorbij :X :X :X
 
1e bokaaltje gepakt! Training en kwali in SPORT maar helaas naar TOMS gezet waar ik de 1e race op pole gestart ben en de 2e vanaf 3. Eindresultaat was toch eerste!

Zelf beetje rommelig gereden maar voor de TOMS toch voldoende gebleken...

Ah, dat was jij!! Ik dacht al dat je pech had! ;)
 
In een paar bochten ging je rechtop zitten en achterom kijken. Waarschijnlijk had je een versnelling niet goed of de bocht verkeerd aangesneden. Denk ik tenminste. Daarna ging je weer op het gas en kon ik met mijn R6je er niet langskomen. ;)
 
Ah ja. Strubben insturen, ronde 2 en 3 in z'n neutraal ipv 1 B| Kostte me dus op 2 ronden 5 plaatsen waar ik de eerste direct op de Veenslang terug kon pakken.

En race 1 helemaal aan het prutsen, jumpstart dus 10sec aan mijn broek en 3e ipv 1e en 1e bocht naast de baan. Ook weer 5 man in moeten halen.

Als je nog even voor me bent geweest heb ik je ff op beeld staan aangezien ik voor film.
 
Laatst bewerkt:
Ah ja. Strubben insturen, ronde 2 en 3 in z'n neutraal ipv 1 B| Kostte me dus op 2 ronden 5 plaatsen waar ik de eerste direct op de Veenslang terug kon pakken.
Precies!! Strubben idd! Dacht eerst dus effe gemakkelijk een plekje te winnen.......maar niet dus. ;)
 
})

Ik kan het wel... :P

Je hebt sowieso al makkelijk een plekje gewonnen, Berend Vos die in de opwarm ronde in de Strubben al stil viel ;)

Ducati....
Was in ieder geval een zeer gave wedstrijd met veel plaatswisselingen in de kopgroep van ongeveer 7 man!!

Volgens mij reed hij op een oude R1. De trainingen rijdt hij altijd op de Duc en de races op de R1, dacht ik.....
 
Was in ieder geval een zeer gave wedstrijd met veel plaatswisselingen in de kopgroep van ongeveer 7 man!!

Volgens mij reed hij op een oude R1. De trainingen rijdt hij altijd op de Duc en de races op de R1, dacht ik.....

Ja beide races waren leuk! Al had ik met wat netter rijden makkelijker 1e moeten worden. In de kwalificatie zat ik achter Arjan Hiemstra en daar kwam ik niet fatsoenlijk langs maar wist dus wel waar ik in de race op hem kon winnen.
Als ik 3 tienden sneller gereden had had ik me voor Peter gekwalificeerd en had ik wel weer SPORT gereden en daar zeker nog wat plaatsen kunnen pakken. Tempo aangeven is veel moeilijker :P

1e race lag ik 2 sec voor op Berend en 2e race had ik ruim 4 sec op Roy Buckens.
 
Laatst bewerkt:
Ja beide races waren leuk! Al had ik met wat netter rijden makkelijker 1e moeten worden. In de kwalificatie zat ik achter Arjan Hiemstra en daar kwam ik niet fatsoenlijk langs maar wist dus wel waar ik in de race op hem kon winnen.
Als ik 3 tienden sneller gereden had had ik me voor Peter gekwalificeerd en had ik wel weer SPORT gereden en daar zeker nog wat plaatsen kunnen pakken. Tempo aangeven is veel moeilijker :P

1e race lag ik 2 sec voor op Berend en 2e race had ik ruim 4 sec op Roy Buckens.

Tja, ik had voor het eerst een super training *O*
 
Was weer een super dagje, volgende keer hopelijk 1.47érs en 2x top tien, misschien een keer een trainings dagje doen :]

Hier de beelden van mn Cheapo cam, naar achteren gefilmd.

Race1 Start P11 finish P9

Race2 Start P9 finish P14
Hier o.a. de Camiel start :W
 
Was weer een super dagje, volgende keer hopelijk 1.47érs en 2x top tien, misschien een keer een trainings dagje doen :]

Hier de beelden van mn Cheapo cam, naar achteren gefilmd.

Race1 Start P11 finish P9

Race2 Start P9 finish P14
Hier o.a. de Camiel start :W

Hey gaaf! *D
Beide races start ik rechts achter je ( op de film ) en de tweede race rijd ik drie minuten achter je :)
 
Was weer een super dagje, volgende keer hopelijk 1.47érs en 2x top tien, misschien een keer een trainings dagje doen :]

Hier de beelden van mn Cheapo cam, naar achteren gefilmd.

Race1 Start P11 finish P9

Race2 Start P9 finish P14
Hier o.a. de Camiel start :W
Wat een gave beelden, ik sta er mooi op. :}

Had ik geweten dat je had gefilmd was ik wel achter je gebleven :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan