ZAC 6 juli, Assen: Race 4 + vrijrijden + 2 the experience

En dooooooor:
ZAC Race 5, vrij rijden en 2 the Experience: 17 augustus!



ik reed 6 juli ook voor het eerst mee , had ingeschreven bij de sportcup. reed in de kwalificatie 1.52 , verwachtte volgens de regels in de racecup te moeten starten
maar mocht in de sportcup van plek 2 vertrekken , reed in de race 1.50.6
moet ik nu de volgende race bij de racecup inschrijven ? of weer in de sportcup ?

Volgende keer is het op Zandvoort, dus ook weer een ander verhaal.

Beter gaan ze dan wel weer doorschuiven in plaats van in de klasse laten waarvoor je inschreef. Wel zo eerlijk.

Net ff op RSZ site gekeken...

1. ROOKIE Cup
ROOKIE CUP 600: beginnersklasse / motoren met een cilinderinhoud kleiner of gelijk aan 600 cc. Deelname aan de Rookie Cup wordt gekenmerkt door relatief lage snelheden en is het platform voor de beginnende en minder snelle motorcoureurs. Rondetijden niet sneller dan 1.58'00 min.*
ROOKIE CUP 1000: beginnersklasse / motoren met een cilinderinhoud groter dan 600 cc. Deelname aan de Rookie Cup wordt gekenmerkt door relatief lage snelheden en is het platform voor de beginnende en minder snelle motorcoureurs. Rondetijden niet sneller dan 1.58'00 min.*
De deelnemers aan de Rookie Cup 600 en de Rookie Cup 1000 hebben één gezamenlijke startopstelling en worden als één groep gelijktijdig gestart. Beide klassen hebben wel hun eigen uitslag en puntentelling.

2. SPORT Cup
SPORT CUP 600: Allround klasse / motoren met een cilinderinhoud kleiner of gelijk aan 600 cc. Deelname aan de Sport Cup wordt gekenmerkt door een mix van hoge snelheden en rijders met voldoende wedstrijdervaring. Rondetijden niet sneller dan 1.54'00 min.*
SPORT CUP 1000: Allround klasse / motoren met een cilinderinhoud groter dan 600 cc. Deelname aan de Sport Cup wordt gekenmerkt door een mix van hoge snelheden en rijders met voldoende wedstrijdervaring. Rondetijden niet sneller dan 1.54'00 min.*
De deelnemers aan de Sport Cup 600 en de Sport Cup 1000 hebben hun eigen startopstelling maar worden in één dezelfde race en met 20 seconden gescheiden van elkaar gestart. Beide klassen hebben hun eigen uitslag en puntentelling.

3. RACE Cup
RACE CUP 600: TOP klasse van de ZAC / motoren met een cilinderinhoud kleiner of gelijk aan 600 cc. Deelname aan de Race Cup wordt gekenmerkt door zeer hoge snelheden en zeer ervaren rijders die uiterst sportief maar op het scherpst van de snede racen. Rondetijden sneller dan 1.54'00 min.*
RACE CUP 1000: TOP klasse van de ZAC / motoren met een cilinderinhoud groter dan 600 cc. Deelname aan de Race Cup wordt gekenmerkt door zeer hoge snelheden en zeer ervaren rijders die uiterst sportief maar op het scherpst van de snede racen. Rondetijden sneller dan 1.54'00 min.*
De deelnemers aan de Race Cup 600 en de Race Cup 1000 hebben hun eigen startopstelling maar worden in één dezelfde race en met 20 seconden gescheiden van elkaar gestart. Beide klassen hebben hun eigen uitslag en puntentelling.

*) Voor de rondetijden wordt uitgegaan van TT Circuit Assen / snelle Ruskenhoek.

Dan lijkt het me dat zowel Ducootje als ik in de RaceCup geplaatst zullen worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan