ZAC Race 1 van 2013, en nu dan echt: 6 mei

wedstrijdje S1

bijna online

weet iemand nog een (gratis) programma voor het bewerken van mov bestanden?
wmm pakt het niet, en omzetten geeft verlies van beeld en geluid. Ik wil alleen maar de tijd naar de startopstelling en zo er af knippen.

Ah.. je ziet mij er nog net mooi mijn oververhitte motor van de grid afduwen. Vorige eigenaar had de koelvinnen eraf gehaald.. niet handig als mensen hun startplekkie niet weten te vinden en je 5min op de grid moet wachten. B| Vervolgens alsnog gestart vanuit de pits en naar P18 gereden geloof ik. Kreeg alleen een tijdstraf van 30 seconden wegens te hard in de pits dus kon weer achteraan beginnen in race 2.. toen P13 en in race 3 van naar P3 gereden. Had dus veel meer ingezeten maar goed. Heb me prima vermaakt! *O*

PS: koelvinnen zijn besteld en zitten er de volgende race weer op... was er redelijk klaar mee na maandag
 
Laatst bewerkt:
Ah.. je ziet mij er nog net mooi mijn oververhitte motor van de grid afduwen. Vorige eigenaar had de koelvinnen eraf gehaald.. niet handig als mensen hun startplekkie niet weten te vinden en je 5min op de grid moet wachten. B| Vervolgens alsnog gestart vanuit de pits en naar P18 gereden geloof ik. Kreeg alleen een tijdstraf van 30 seconden wegens te hard in de pits dus kon weer achteraan beginnen in race 2.. toen P13 en in race 3 van naar P3 gereden. Had dus veel meer ingezeten maar goed. Heb me prima vermaakt! *O*

PS: koelvinnen zijn besteld en zitten er de volgende race weer op... was er redelijk klaar mee na maandag

Heb ook nog koelvinnen nog hangen in de garage. Heb je wel genoeg water in ut systeem? En idd, niet onnodig te warm laten draaien. En oververhit istie ook niet zo heel snel, volgens mij. Hoewel je wel even schrikt al de meter 124 graden geeft...
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog koelvinnen nog hangen in de garage. Heb je wel genoeg water in ut systeem? En idd, niet onnodig te warm laten draaien. En oververhit istie ook niet zo heel snel, volgens mij. Hoewel je wel even schrikt al de meter 124 graden geeft...


Heb ze al besteld. Ott had hem net helemaal afgevuld dus dat zat wel goed. Hij zat al aardig boven de 100 en waarschuwingslampje ging al aan en met 30 man achter me en de mannen met de vlag die op dat moment nog geen enkele aanstalte maakten om te gaan starten koos ik maar om eraf te gaan. Had geen zin om ter plekke uit te gaan vinden wanneer die afslaat, zal je maar gebeuren op het moment dat de lichten uit gaan, moet er niet aan denken :X
 
Laatst bewerkt:
Ah.. je ziet mij er nog net mooi mijn oververhitte motor van de grid afduwen. Vorige eigenaar had de koelvinnen eraf gehaald.. niet handig als mensen hun startplekkie niet weten te vinden en je 5min op de grid moet wachten. B| Vervolgens alsnog gestart vanuit de pits en naar P18 gereden geloof ik. Kreeg alleen een tijdstraf van 30 seconden wegens te hard in de pits dus kon weer achteraan beginnen in race 2.. toen P13 en in race 3 van naar P3 gereden. Had dus veel meer ingezeten maar goed. Heb me prima vermaakt! *O*

PS: koelvinnen zijn besteld en zitten er de volgende race weer op... was er redelijk klaar mee na maandag

Haha ja wij stonden te kijken bij de start... wat een puinhoop zeg (maar dit ook wel deels door frank, want die heeft duidelijk gezegd dat je links en rechts naar de nummers kon kijken en dit was dus niet het geval haha. links was voor de auto's |( fout ik heb zelf ook een keer gemaakt.

En ja wij vroegen jouw nog of je nog hulp nodig had, maar toen je wegreed had ik al een wedje dat jij een tijdstraf zou krijgen hahaha, je reed ietsjes harder dan 40 km/u ;)
 
Haha ja wij stonden te kijken bij de start... wat een puinhoop zeg (maar dit ook wel deels door frank, want die heeft duidelijk gezegd dat je links en rechts naar de nummers kon kijken en dit was dus niet het geval haha. links was voor de auto's |( fout ik heb zelf ook een keer gemaakt.

En ja wij vroegen jouw nog of je nog hulp nodig had, maar toen je wegreed had ik al een wedje dat jij een tijdstraf zou krijgen hahaha, je reed ietsjes harder dan 40 km/u ;)

Haha... ik was te druk bezig met vloeken, niet meegekregen dat je hulp aanbod maar hierbij alsnog dank :} Ging ff knopje om nadat het veld meteen zag weg gaan toen ik van de baan was. Toen alsnog starten en halverwege de pitstraat dacht ik ook nog... ohh shit, ik rijd veel te hard, nog een beetje gas terug genomen maar dat mocht niet meer baten. Kreeg later van Gerrit te horen dat ik 90 had gereden. Was niet heel slim van me |( de tijdstraf was dus ook meer dan terecht.

Anyway, 3x een hele leuke inhaal race gereden dus heb me prima vermaakt :9
 
Ah.. je ziet mij er nog net mooi mijn oververhitte motor van de grid afduwen. Vorige eigenaar had de koelvinnen eraf gehaald.. niet handig als mensen hun startplekkie niet weten te vinden en je 5min op de grid moet wachten.

ja idd, dat leek echt nergens op..pfff en dan de tweede race/start opnieuw...
dat moet echt beter de volgende keer.
 
Iemand nog wat gefilmd in de achterste helft van de S3?

Yup. Na technische problemen met de qualificatie mocht ik achteraan in de S3 starten vanaf P42. Misschien kom ik nog bij je in de buurt?


Dit is de 1e Manche. De overige 2 komen misschien ook nog wel online, maar dat kan nog een paar dagen duren.
 
Yup. Na technische problemen met de qualificatie mocht ik achteraan in de S3 starten vanaf P42. Misschien kom ik nog bij je in de buurt?


Dit is de 1e Manche. De overige 2 komen misschien ook nog wel online, maar dat kan nog een paar dagen duren.
Mooi gereden Brian!
Het voordeel van achterin starten is dat je nog eens wat kunt inhalen.
Ik heb meestal een behoorlijk goede start waardoor er na de eerste paar bochten veel mensen met lagere rondetijden achter me zitten. Dan kan de race niet kort genoeg duren ;)

Bij mij in de buurt kom je niet meer, en aan de uitslag te zien in R2 ook niet, maar ik zie de opname graag tegemoet!
 
Laatst bewerkt:
Yup. Na technische problemen met de qualificatie mocht ik achteraan in de S3 starten vanaf P42. Misschien kom ik nog bij je in de buurt?


Dit is de 1e Manche. De overige 2 komen misschien ook nog wel online, maar dat kan nog een paar dagen duren.

Mooie beelden, kijk al uit naar de beelden van de 2e race waarin we samen aan het stoen waren. :)

:W
 
:D leuk je eigen start vanaf een andere camera in race 1.

Je had wel wat pech Daniel, maar ik ook. Zie mijn stofwolk ook nog uit de laatste ronde :P

haha ja was echt z'n dag, dat het niet helemaal naar zin ging... maarjaaaaa toch was het een geweldige dag, het weer was echt geniaal.

Ja ik zie nu ook je stofwolkje haha :P dat is niet echt een shortcut
 
leuke eerste race (S1) gehad *D mooie foto's/filmpjes en zeker nog wat aandachtspunten zo te zien, met name het starten :P

[afbeelding]

inmiddels ook alvast voor de komende 2 races ingeschrevenziet er goed uit zo met de snelheid en rondetijd :Y
Hey, wij hebben elkaar aardig in de weg gereden volgens mij!! :)
 
Met dank aan Daniel_46, heb ik toch de film in kunnen korten.

Dit is de derde wedstrijd van de S1 met een bliksemstart van Peter.

 
Met dank aan Daniel_46, heb ik toch de film in kunnen korten.

Dit is de derde wedstrijd van de S1 met een bliksemstart van Peter.


Ik sta er netjes op, mijn start viel wel mee O-) , ik zie dat jij veel meer moeite hebt om op gang te komen :? . Mijn tijden blijven redelijk constant terwijl je me op de helft plotseling voorbij kan komen
 
Ik sta er netjes op, mijn start viel wel mee O-) , ik zie dat jij veel meer moeite hebt om op gang te komen :? . Mijn tijden blijven redelijk constant terwijl je me op de helft plotseling voorbij kan komen

Ja Pa! :)
Het zijn pas mijn eerste km hoor. En als ik kijk naar de rondetijden dan vind ik die van mij ook redelijk constant. Voor mijn gevoel rem ik veel te vroeg en ga te rechtop de bochten in. Dat moet de volgende wedstrijd anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan