ZAC Race 5: Mettet 17 augustus + vrij rijden

Met de 1000 rij ik er 1min11. Heb er 3 jaar geleden 1min10 gedaan met een 750 ( gsxr) maar dat is met een gebroken sleutelbeen geëindigd. Vorig jaar heb ik er met de 600 - maar wel met koppeling die niet 100% was - 1min 13 gedaan. Er is met mijn cbr600rr 3 jaar terug door een Belg 1min 05 gereden, het kan dus sneller....

Dan ga je goede zaken doen as woensdag! :)
 
Tja 1 race van amper 10 rondjes, het kan meezitten maar even hard tegenzitten. Niet veel tijd / ruimte om echt een race te rijden. We zien wel. Zou al heel blij zijn als de zon schijnt die dag. Alhoewel - Roy - in de regen valt er echt hard te rijden op Mettet.
 
Tja 1 race van amper 10 rondjes, het kan meezitten maar even hard tegenzitten. Niet veel tijd / ruimte om echt een race te rijden. We zien wel. Zou al heel blij zijn als de zon schijnt die dag. Alhoewel - Roy - in de regen valt er echt hard te rijden op Mettet.

Goed om te weten, ik ben ook wel een regenrijder.
Ik heb vorige week een 1:14.6 gereden (eerste keer Mettet en maar 4 sessies gereden) dus ik heb er zin in :)
 
1.14.6 voor je eerste keer Mettet is heel erg snel. Is niet zo'n makkelijk baantje.

Mooi constant ook, was er zelf ook wel tevreden mee.

Was wel van gif :P rare acties van die Belgen die er reden :P Zijn ze sneller, prima, gaan ze voor een linkerbocht (oa de corkscrew) helemaal links rijden en remmen hem keihard naar de apex waar ik op dat moment al lang ingestuurd heb en dus compleet van mijn lijn moet wil ik hem niet vol in mijn zij krijgen! |(
Zal met de ZAC beter gaan gelukkig :)
 
Goed om te weten, ik ben ook wel een regenrijder.
Ik heb vorige week een 1:14.6 gereden (eerste keer Mettet en maar 4 sessies gereden) dus ik heb er zin in :)

Erg knappe tijd voor de eerste keer! Eerste keer reed ik er 1:14.77 en de tweede keer 1:11,671. Ik zie voor jou dus wel mogelijkheden om mooie punten te scoren voor het klassement.
 
Erg knappe tijd voor de eerste keer! Eerste keer reed ik er 1:14.77 en de tweede keer 1:11,671. Ik zie voor jou dus wel mogelijkheden om mooie punten te scoren voor het klassement.

Thanks :)

Maar niet te vroeg juichen, eens zien wat de rest voor tijden rijd. Er zit zeker nog wel wat meer in, maar 3 seconden verwacht ik niet. Alhoewel... in de race kan er veel gebeuren en sowieso zonder die rare inhaalacties rij je al wat prettiger.
 
Snelste manier door de Corkscrew volgens Legrelle...

1271077243_legrelle.jpeg
 
Ik ook, 18 augustus lijkt de regenkans ook wat groter.
Vanavond op pad, regenbanden blijven thuis, korte broek gaat mee!
 
Laatst bewerkt:
'ZAC Race 5: Mettet 18 augustus + vrij rijden' > 'ZAC Race 5: Mettet 17 augustus + vrij rijden'
 
Best een leuk baantje, maar op deze manier niet voor herhaling vatbaar. De kwalificatie rs 600 na 5 ronden rode vlag, met nog bijna 5 minuten tijd over mochten we niet meer de baan op. Dan blijkt de race ingekort van 15 naar 10 ronden wegens te warm, vraag mij af wie met zo,n onzinnig voorstel naar de organisatie kwam. 20 min is al niet veel en dan werd er ook nog na 9 ronden afgevlagd. Al met al dus te weinig rijtijd of moet ik niet zeuren?
 
Laatst bewerkt:
Nope. Kwali ingekort kan gebeuren maar 10 rondjes was tekort, waren er schijnbaar een aantal die het te warm/aandacht verslappen/whatever hadden.
Toch 9 ronden! Zie je wel...

Tsja dat is racen.


Edit: Maar eigenlijk moet je niet klagen, je was toch eerste!? ;)
 
Laatst bewerkt:
topdagje gehad! waren alleen 2 mindere beslissingen van de organisatie....

10 rondjes race omdat het te warm was volgens sommige(mietjes). kom op...race duurde nu maar 10 min.dat is 5 of 6 rondjes assen....

en het samen laten rijden van de sportcup 1000 en racecup 1000. gelukkig is alles goed gegaan..maar was voor vele soms/vaak erg spannend op de baan....

voor de rest leuke dag gehad, maar ja die kans is ook groot als je gaat racen met goed gezelschap.
 
Edit: Maar eigenlijk moet je niet klagen, je was toch eerste!? ;)~[/quote]

Nee Roy het was een bronzen plak. Maar al met al best een leuke dag gehad hoor. 😀
 
yep, ook ik had liever een paar rondjes meer gedraaid. voor één keer schijn de zon echt, ik vond het zalig. en, bon, ja, ik heb niet te klagen omtrent het dagje Mettet...
 
Best een leuk baantje, maar op deze manier niet voor herhaling vatbaar. De kwalificatie rs 600 na 5 ronden rode vlag, met nog bijna 5 minuten tijd over mochten we niet meer de baan op. Dan blijkt de race ingekort van 15 naar 10 ronden wegens te warm, vraag mij af wie met zo,n onzinnig voorstel naar de organisatie kwam. 20 min is al niet veel en dan werd er ook nog na 9 ronden afgevlagd. Al met al dus te weinig rijtijd of moet ik niet zeuren?

Inderdaad jammer dat de race zonder overleg werd ingekort.
Met de briefing werd er keurig aangegeven door de organisatie dat er 15 race ronden werden gereden, iedereen blij.....en is het een keer mooi weer.....
En vraag mij idd ook af wie met dit rare voorstel naar organisatie kwam..
Maar wat een tof baantje!!!
Op naar de 5e
 
Na eerdere (slechte) ervaringen op Mettet is het ons ditmaal erg goed en gezellig bevallen!!

Keuze voor 10 in plaats van 15 rondjes?
Als organisatie kun je helaas niet altijd iedereen tevreden stellen.


PS: De Endurance zal nu hopelijk met 15 ronden worden verlengd?
 
Na eerdere (slechte) ervaringen op Mettet is het ons ditmaal erg goed en gezellig bevallen!!

Keuze voor 10 in plaats van 15 rondjes?
Als organisatie kun je helaas niet altijd iedereen tevreden stellen.


PS: De Endurance zal nu hopelijk met 15 ronden worden verlengd?

Hoop dat je niet te hard van me schrok in bocht 8? Maar bedankt voor het passeren erna :)
Ik was in volle achtervolging van Frenk (die ik uiteindelijk op 0.111 niet heb kunnen pakken B|)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan