ZAC Race Oschersleben 24 juli

Karretje

MF'er
22 mei 2003
231
0
Papendrecht
De meningen van CUP vrienden zeggen dat dit een hemels circuit is.

Maar om nu voor 4 of 5 sessies helemaal daar naartoe te rijden, dat geeft bij mij toch wel het gevoel dat het heel duur gaat worden in verhouding tot de gereden kilometers.

Is het niet mogelijk die zaterdag of zondag ervoor te trainen? Voor twee dagen wordt het in ieder geval een stuk aantrekkelijker, lijkt me.

Hoe denken andere Zaccers erover?
 
Zal lastig worden...volgens de site van Oschersleben is van 21.07.06 t/m 23.07.06 het GTP Weekend. Ik ga iig niet. Het is vanuit den Bosch ong 550 km rijden. Ben aan brandstof voor het op en neer rijden alleen al €180 kwijt en aangezien mijn camper niet harder rijdt dan 85, en dus een uurtje of 7,5 moet kachelen, ben ik ook nog eens verplicht om dinsdag vrij te nemen(heb trouwens van een oud-cupper begrepen dat dezelfde dag terug rijden zowieso niet aan te raden is). Het is wel een gaaf baantje om te rijden heb ik van diezelfde persoon gehoord.
 
Weekendje Barcelona met je vriendin kost ook geld ;)

Was het alleen voor die paar sessies rijden dan deed ik ook niet. Maar het gaat mij om de sfeer, om de ervaring, om het feit een race te kunnen rijden op Oschersleben. Daar neem ik graag 2 vrije dagen voor.
 
Ben ik helemaal met je eens Joris. Hobby kost geld en mag geld kosten, maar ik kan niet overal bij zijn.

Het is voor mij ook wel een beetje een principe kwestie geworden. Maar dat leg ik wel uit aan de mensen bij wie ik daarvoor moet zijn ;)
 
Ben ik helemaal met je eens Joris. Hobby kost geld en mag geld kosten, maar ik kan niet overal bij zijn.

Het is voor mij ook wel een beetje een principe kwestie geworden. Maar dat leg ik wel uit aan de mensen bij wie ik daarvoor moet zijn ;)
Ik laat m'n plezier niet vergallen door principes ;) En ik heb de centen ervoor over.

Ga wel kijken op welke manier ik het een beetje low-budget kan aanpakken. Met meerdere mensen vervoer regelen, slaapplek, etc.
 
Is idd een duur geintje ... maar ja ... onze hele hobbie is een duur geintje :P

dus dit kan er ook wel bij en wil ik niet missen :} i'll be there ...
 
Ik kom op zondagochtend met de familie terug van vakantie uit Midden-Frankrijk. Ga vervolgens lekker die paarhonderd kilometer naar Oschersleben afleggen. *O*

En ik weet het het staat eigenlijk in geen verhouding tot de kosten, maar net als Joris heb ik het ervoor over :Y
 
Daarnaast zal de opkomst minder zijn dan voor een normale ZAC-race.

[me]Joris verwacht minder klassen dus meer rijtijd ... bijvoorbeeld vrije training en kwalificatie van een half uur O-) [/me]
 
Ik kom op zondagochtend met de familie terug van vakantie uit Midden-Frankrijk. Ga vervolgens lekker die paarhonderd kilometer naar Oschersleben afleggen. *O*

En ik weet het het staat eigenlijk in geen verhouding tot de kosten, maar net als Joris heb ik het ervoor over :Y

Hey Archie!! Hoe is het jongen?? Ziet er goed uit dat raceteam van jullie!!

Ben het allemaal met jullie eens hoor en ik hoop dat iedereen die gaat er een geweldige ervaring aan over houdt (en heelhuids terug keert natuurlijk). Maar heb dit jaar al een andere motor/helm/camper aan moeten schaffen dus low budget is er voor mij niet meer bij. En ik moet ergens een grens trekken.
 
Daarnaast zal de opkomst minder zijn dan voor een normale ZAC-race.

[me]Joris verwacht minder klassen dus meer rijtijd ... bijvoorbeeld vrije training en kwalificatie van een half uur O-) [/me]

Dat denk ik ook wel ja. Maar da's des te leuker voor iedereen die er wel is.
 
Ik probeer dr zeker bij te zijn.
heb ook 2 dagen vrij gevraagd.
Zondag heen, maandag knallen en dinsdag terug.
Wil het liefst ook de dag ervoor rijden (net als in cup) maar dat gaat zo te lezen niet.
Tis een pokke eind rijden en daarnaast kost de benzine ook wel wat (gelukkig kan ik vaders auto met multitankcard pakken :Y *O* ).
Nog nooit op Ossie gereden dus ben benieuwd!! :Y
 
Ik ga er voor één dag niet naartoe... Bovendien kom ik er met de cup ook, maar dan 3 dagen rijden ;)
 
Weekendje Barcelona met je vriendin kost ook geld ;)

Was het alleen voor die paar sessies rijden dan deed ik ook niet. Maar het gaat mij om de sfeer, om de ervaring, om het feit een race te kunnen rijden op Oschersleben. Daar neem ik graag 2 vrije dagen voor.
:^ IJs en weder dienende ga ik ook. Dat weekendje Barcelona moet dan maar even wachten (mijn vrouw leest dit forum gelukkig niet :P ).

Tegen die tijd ff kijken hoe we dat doen met vervoer, zo veel logelijk samen rijden om de benzinekosten te delen. Is ook nog eens gezelliger. :)

Gewoon meegaan Kemal! Kan jou het schelen. Doen! :Y
 
:^ IJs en weder dienende ga ik ook. Dat weekendje Barcelona moet dan maar even wachten (mijn vrouw leest dit forum gelukkig niet :P ).

Tegen die tijd ff kijken hoe we dat doen met vervoer, zo veel logelijk samen rijden om de benzinekosten te delen. Is ook nog eens gezelliger. :)

Gewoon meegaan Kemal! Kan jou het schelen. Doen! :Y

ff kijken hoe het zit met de financien tegen die tijd B| heb wel zin om mee te gaan eigenlijk :Y
misschien een vrachtwagen charteren een optie O-)
 
Hey Archie!! Hoe is het jongen?? Ziet er goed uit dat raceteam van jullie!!

He Dave. Aan deze kant is t prima hoor. Beetje druk maar wel weer heel erg leuk, wordt trouwens tijd dat we weer gaan racen 8-) Jij gaat ook weer van start in april lees ik, leuk, gaan we elkaar weer tegenkomen op de paddock :Y
 
Weetniet of ik dan kan ivm vakantie... Kosten vallen wel mee als er iemand met me mee rijdt (ong 50euri pp)
Wil wel gaan maar vakantie is ook leuk... :P
 
Ik ga er voor één dag niet naartoe... Bovendien kom ik er met de cup ook, maar dan 3 dagen rijden ;)


full
 
Galapago-racing gaat wel. Failliet ga je toch aan die sport, dus dan maar een paar extra leuke ervaringen meepakken. Goed excuus om naar Duitsland te gaan. Doe je normaal ook niet voor de lol toch?
:Y :Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan