ZAC seizoensopener 16/17 april! Race 1 +TOMS + vrijrijden

ik ga ook proberen mee doen, eerst zondag proberen me licentie te halen en dan maandag meedoen.
voor de aller eerste keer op een race motor(altijd Naked bikes gereden, en kan je zeggen die clip ons is toch wat anders dan een stuur in je hand.
volgens mijn vertrekken we ook op zaterdag?
OW cup is er dan ook die zaterdag
 
ik ga ook proberen mee doen, eerst zondag proberen me licentie te halen en dan maandag meedoen.
voor de aller eerste keer op een race motor(altijd Naked bikes gereden, en kan je zeggen die clip ons is toch wat anders dan een stuur in je hand.
volgens mijn vertrekken we ook op zaterdag?
OW cup is er dan ook die zaterdag

Ah goed om te weten, dan hoeven we niet te vroeg te gaan.
 
ik ben er ook al zaterdag in het begin van de avond met de sleurhut , maandag eens kijken of die paar dagen training op portimao effect hebben gehad.

:] :] :]

:W
 
Middag heren,

Zondag is het zover om mijn TOMS te halen op een voor mij nieuwe Yamaha r6.
Nu liggen er alleen slicks onder en ivm het weer zou ik misschien wel is een setje regenbanden moeten aanschaffen op het circuit zelf. Is pirelli aanwezig of een ander merk dat jullie weten?
 
Middag heren,

Zondag is het zover om mijn TOMS te halen op een voor mij nieuwe Yamaha r6.
Nu liggen er alleen slicks onder en ivm het weer zou ik misschien wel is een setje regenbanden moeten aanschaffen op het circuit zelf. Is pirelli aanwezig of een ander merk dat jullie weten?


Setje velgen kopen en regenbanden erop is het slimste om te doen.

Stel er valt zondag regenval dan sta je in de bandenwissel file om uiteindelijk te horen te krijgen dat ze op zijn. })
 
Is het nog enigszins verantwoordelijk om op supercorsa's te rijden wanneer het nat is, niet stromende regen ga ik dan vanuit. Anders misschien ook maar regenbanden erbij nemen.
 
Is het nog enigszins verantwoordelijk om op supercorsa's te rijden wanneer het nat is, niet stromende regen ga ik dan vanuit. Anders misschien ook maar regenbanden erbij nemen.


Regenbanden geven de rijder bergen vertrouwen heb ik laatst zelf ondervonden.Waarom zou je dan op eieren gaan rijden.Je speelt met je eigen eieren op slicks in de regen.Wegbanden kan maar ook dan wel glibberen.

Vond het zelfs leuk op regenbanden _O-
 
Is het nog enigszins verantwoordelijk om op supercorsa's te rijden wanneer het nat is, niet stromende regen ga ik dan vanuit. Anders misschien ook maar regenbanden erbij nemen.

Je hebt nat en je hebt vochtig...

Regenbanden en je kan op een natte dag ook gewoon echt rijden. Op SC kan je wel rijden, maar is het niet leuk rijden omdat je bijna rechtop door de bochten moet.
 
Ik ben er ook bij! Voor het eerst sinds 7 maanden weer op de motor.... Zal wel weer wat worden...

Ik ga de dag erna trainen met racecracks dus de volgorde is niet helemaal goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan