ZAC seizoensopener 16/17 april! Race 1 +TOMS + vrijrijden

ja over dat weer gesproken, er wordt neerslag verwacht maar niet super veel. Ik heb er nu Supercorsa sp onder liggen en ik heb een setje regenbanden los. Ik neig zelf meer naar de supercorsa banden omdat de verwachting maar 2mm is in de middag.
Wat denken de experts?
 
@schuurmans. Lastig om nu de keuze te maken mbt banden. Dat moet je echt op de dag bekijken. Ik heb hem nu (tegen beter weten in) op slicks staan voor zondag. Ik zie het daar wel. Regenbandjes gaan we zeker wel gebruiken zondag en/of maandag.
 
Thanks voor de tip ! (y)

Regenbanden heb ik over kunnen nemen van een vriend, niet het gewenste 180 formaat maar 190 maar dat moet wel lukken. Dus ik zou indd los kunnen maandag. Zal wel is even een mailtje dichten.
Ik heb er in ieder geval zin in mannen, misschien blijf ik de maandag wel om jullie te bekijken:P

Ja, behalve dat ik het zelf ook niet echt leuk zou vinden om voor spek en bonen achteraan te rijden is het ook een stukje veiligheid. Al moet ik zeggen dat in de regen er héél andere tijden gereden worden en je misschien wel weer prima mee zou kunnen komen.

Meeste regenbanden zijn eigenlijk 190. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik rij ook gewoon 190 Pirelli RAIN.
Al eens gedaan op regenbanden? *D

ja over dat weer gesproken, er wordt neerslag verwacht maar niet super veel. Ik heb er nu Supercorsa sp onder liggen en ik heb een setje regenbanden los. Ik neig zelf meer naar de supercorsa banden omdat de verwachting maar 2mm is in de middag.
Wat denken de experts?

Een extra set velgen :P
Maar ja, meer als naar de weer sites kijken kunnen wij ook niet.

@schuurmans. Lastig om nu de keuze te maken mbt banden. Dat moet je echt op de dag bekijken. Ik heb hem nu (tegen beter weten in) op slicks staan voor zondag. Ik zie het daar wel. Regenbandjes gaan we zeker wel gebruiken zondag en/of maandag.

:^
 
ik sta nog op slicks en heb de set met regenbanden gewoon mee
zal de slick ook moeten wisselen na de training want dan is die ook wel op.

heb er zin in :] :]
 
Ja, behalve dat ik het zelf ook niet echt leuk zou vinden om voor spek en bonen achteraan te rijden is het ook een stukje veiligheid. Al moet ik zeggen dat in de regen er héél andere tijden gereden worden en je misschien wel weer prima mee zou kunnen komen.

Meeste regenbanden zijn eigenlijk 190. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar ik rij ook gewoon 190 Pirelli RAIN.
Al eens gedaan op regenbanden? *DEen extra set velgen :P
Maar ja, meer als naar de weer sites kijken kunnen wij ook niet.:^



nee nog nooit op regenbanden gereden. En ik heb een mail verstuurd, maandag wordt mijn eerste race rookie cup 600 !! ZIN IN!
 
Nou, dat was een verspilde dag...

Eerste sessie heeft er iemand al zijn blokinhoud in Meeuwenmeer gedumpt, sessie 1 en 2 hebben we de halve baan gereden, sessie 3 op nat de baan op, ja fuck droog. Snel gewisseld en 3 rondjes gedaan ofzo.

Sessie 4 en 5 vol dus ik zit aan het bier :/
 
hoop voor alle rijders morgen , na de toestanden van vandaag , morgen een goeie dag met betere omstandigheden om veilig en snel te kunnen racen
 
Nou, dat was een verspilde dag...

Eerste sessie heeft er iemand al zijn blokinhoud in Meeuwenmeer gedumpt, sessie 1 en 2 hebben we de halve baan gereden, sessie 3 op nat de baan op, ja fuck droog. Snel gewisseld en 3 rondjes gedaan ofzo.

Sessie 4 en 5 vol dus ik zit aan het bier :/

idd jammer van dat halve rondje, ben wel blij dat ik de super corsa´s eronder heb gelaten, de eerste 2 sessies was het glibberen en glijden en ging als een natte krant rond, ben na de 1e sessie ook maar een groepje langzamer gegaan :/ . 3e sessie was het droog en dat gladde randje was toen ook van de band af. Daarna heerlijk gereden in het groepje waar ik ook mee begon, voor mij dus uiteindelijk wel een geslaagde dag *O*
 
hoop voor alle rijders morgen , na de toestanden van vandaag , morgen een goeie dag met betere omstandigheden om veilig en snel te kunnen racen


ook bij ons zijn er een hoop op hun plaat gegaan , de meeste vrij onschuldig maar ook 2 redelijke klappers , het weer hielp ook niet echt mee dit weekend met de regen en de zeer lage temperaturen. op naar 5 mei
 
Ik heb een leuke 2 dagen gehad maar wat was het bij de Toms cursus een groot zooitje.
Gelukkig staat de origanisatie open voor verbetering.

Dat racen is echt kicken. Een keer P9 eerste wedstrijd en race 2, van P10 naar P2 gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan