• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

ZAC training en race 8 en 9 april

Karretje

MF'er
Lid geworden
22 mei 2003
Waarderingsscore
0
Net als ik hebben veel ZAC'ers veel zin in 8 en 9 april.

Wie weet hoe het zit met overnachten op Assen? Kan er bijvoorbeeld in de pitboxen geslapen worden? Of moet je van het circuit af de vrijdagavond dus ergens in de regio een bed zoeken?

Wellicht dat Mischa een antwoord heeft?

Net als ik hebben veel ZAC'ers veel zin in 8 en 9 april.

Wie weet hoe het zit met overnachten op Assen? Kan er bijvoorbeeld in de pitboxen geslapen worden? Of moet je van het circuit af de vrijdagavond dus ergens in de regio een bed zoeken?

Wellicht dat Mischa een antwoord heeft?
Je kan gewoon op de paddock blijven slapen: caravan of tentje ...

Toppie, bij dze geboekt!!!!!!! :} :}
Waar laat jij je motor trouwens???
Ikzelf ben met personenauto + motortrailer(geen gesloten uitvoering)

Uhmmm, heb n gesloten aanhanger en een grote tent die we op kunnen zetten, daar kunnen demotofietsen in. Er zullen nog wel meer rijders willen stallen.

K zit er ongeveer zo bij

[Dode link verwijderd]

k heb net n nieuwe tent van 6x3, dus plek zat ;)

p.s. mail me anders even

Uhmmm, heb n gesloten aanhanger en een grote tent die we op kunnen zetten, daar kunnen demotofietsen in. Er zullen nog wel meer rijders willen stallen.

K zit er ongeveer zo bij

(Afbeelding)

k heb net n nieuwe tent van 6x3, dus plek zat ;)

p.s. mail me anders even
Kom ik er naast staan hebben we 12m x 3m :+

Ja gaaf, t wordt net echt.
Nou moet k nog n beetje doorrijden zeker ;)

Hoe zit dat met de kosten van de trainings dag ?? evenveel als een race dag ??

Een tent kan dus worden neergezet, mooi!! Jij hebt geen plek meer zeker, Martin??

Of kan ik nog bij iemand in de voortent? :}

Weet iemand al wat meer van de trainingsdag qua kosten enzo? Ik ga morgen iig Ria bellen voor de feiten dan laat ik het hier wel weten...

Een tent kan dus worden neergezet, mooi!! Jij hebt geen plek meer zeker, Martin??

Of kan ik nog bij iemand in de voortent? :}

Weet iemand al wat meer van de trainingsdag qua kosten enzo? Ik ga morgen iig Ria bellen voor de feiten dan laat ik het hier wel weten...

Weet t nog niet precies. Kawarunner komt waarschijnlijk bij me logeren. Als ie toch niet gaat, kun je uiteraard terecht. En in de partytent is zeker wel plaats!! ;)

heb gehoord dat de KNMV dit jaar huur gaat vragen voor de aantal m2 die je in beslag neemt op het paddock terrein :X

Ja, dat klopt, maar dat heb ik al bij m'n inschrijving voor t hele seizoen direct vooruitbetaald. ;) T zal je toch gebeuren, dat je niet betaald hebt en je kunt de avond ervoor t paddockterrein niet op B|

Weet t nog niet precies. Kawarunner komt waarschijnlijk bij me logeren. Als ie toch niet gaat, kun je uiteraard terecht. En in de partytent is zeker wel plaats!! ;)

Thanx!! Onder de partytent zal wel een beetje koud zijn zeker? Of is ie afgesloten? (ja ik heb nog eisen ook :P )

Komt wel goed, de meesten zullen er trouwens op donderdagavond al zijn?

Wordt gezellig daar!Ik slaap weer in mijn spartaanse bus :Z
Hopen op een beetje redelijk weer....15 graden met zon :} :o

Ik heb net Ria gesproken, we krijgen allemaal zo'n 10 dagen van te voren het tijdsschema.

De kosten en het aantal sessies op 8 april zijn nog niet bekend, hangt ook af van het aantal deelnemers natuurlijk (de sessies).

Deze week krijgt iedereen het 'welkomstpakket' van haar.

Ja, dat klopt, maar dat heb ik al bij m'n inschrijving voor t hele seizoen direct vooruitbetaald. ;) T zal je toch gebeuren, dat je niet betaald hebt en je kunt de avond ervoor t paddockterrein niet op B|
Is dat echt waar :?
Hoeveel dan?

G*tvr dacht ik goedkoop uit te zijn met m'n gloednieuwe camper uit 1979 :X

Is dat echt waar :?
Hoeveel dan?

G*tvr dacht ik goedkoop uit te zijn met m'n gloednieuwe camper uit 1979 :X
Dacht van ongv. € 10.= per viertkante meter!

Heb het gelijk met mijn aanvraag van mijn licentie overgemaakt!

Terug
Bovenaan Onderaan