Zaterdag heb ik me ZXR750!!!

Hoe vinne jullie em?!?!

  • GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

    Stemmen: 7 7,6%
  • Moooooooooooooooooooooooi!!!

    Stemmen: 8 8,7%
  • Vrouwtje is mooier ;)

    Stemmen: 77 83,7%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Particulier:

3500 pleuries... incl standaard dempert, hoes, nieuwe Bridgestone BT010's, beurtje en schijfremslot.
Thanx, weet ik wat ongeveer de richtprijs is voor zo´n type.. Vraag me altijd af of de prijzen die op marktplaats geboden worden reeël zijn. (de verkopers vinden het uiteraard niet ;)
 
Mocht je interesse hebben....ik heb nog een sportdemper voor je liggen, een aluminium van het merk Rombo in perfecte staat!

Mail me maar als je interesse hebt.

Groeten,

ZXRené
 
Rene, foto svp :) doe maar ff hierzo posten!


Ik heb een Remus Viper, zit echt een mega sound in!!!! Ik heb voordat ik hem gestalt heb vandaag 105 km gereden :X .... Kon het niet laten.... Maar vanaf vandaag ben ik in het bezit van me ZXR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KS, gefeliciteerd (eindelijk 1tje, nu de andere nog!)!
 
picsss:

k kijk wel scheel zeg hierzo :P misschien van de spanning?? O-)
DSC00034.JPG


DSC00035.JPG
 
Gefeli en heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!!

De ZXR is echt een superbike en volgens mij voor heel veel motorrijders een droommotor. Was voor mij ook echt dé droommotor en heb er dan ook met zeer veel plezier 6 jaar op gereden. Nu ingeruild voor een iets comfortabelere fiets (jaja, net 30 geweest en nu al een ouwe lul).
 
Hmm.. plaatst ie nog meer foto's.. :9

maar extra foto's van het vrouwtje.. HOMAAR *D

Mooi ding man, :9~ zal wel tegen gaan vallen om er niet op te gaan rijden,
zeker als het dadelijk mooi weer is.

Doe maar voorzichtig ermee, think before you act
 
Hmm.. plaatst ie nog meer foto's.. :9

maar extra foto's van het vrouwtje.. HOMAAR *D

Mooi ding man, :9~ zal wel tegen gaan vallen om er niet op te gaan rijden,
zeker als het dadelijk mooi weer is.

Doe maar voorzichtig ermee, think before you act

Heb niet meer van vrouwtje... :( Maaruh dat wachten dat valt nu al heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg tegen!!! :( :( :(

Mooi ding Noot, toch een ZXR hé ;)

Ja maar daar was ik allang over uit he!! :P

 
Tis geen 25 kw, ik heb me 25 kw rijbewijs, dus kan ik er nu nog niet op rijden. Ik wacht dus tot 15 augustus 2005 dan gaat me zware rijbewijs in! :(
 
tuurlijk.... :P :P :P :P :P :P ik heb natuurlijk wel ff gereden, maar "ze" staat nu in de stalling. Ik ga eens in de zoveel tijd ff een blokje om, om dr een btje warm te houden natuurlij... :P
 
Daar had ik het niet over..... *D

Zuinig op zijn.... zo zie je ze niet vaak in het wild.
 
mooie fiets man, een zxr is altijd leuk :)

En je kan hem btw gewoon begrenzen op 25kw hoor, okay niet op kenteken, maar met uitdraai wel. Heb ik ook, rijd nog prima :)

0-100 in 6.5 sec ofzo en top van 180. Okay tis nix vergeleken met een onbegrensde, maar voor een 25kw rijd ie echt niet slecht vind ik. Vind hem heerlijk rijden, en heb er al veel plezier op beleefd!

En heeft pas 33000 gelopen? daar kan nog HEEL veel bij! Mijne heb ik gekocht met 79600KM, nu 88800KM en zuipt nog geen druppel olie! Op die dikke 9000KM heeft ie nog geen druppeltje verbruikt, dus ik denk dat je nog heel veel plezier gaat bleven aan de fiets!

Houd hem heel en have fun :]
 
Rene, foto svp :) doe maar ff hierzo posten!


Ik heb een Remus Viper, zit echt een mega sound in!!!! Ik heb voordat ik hem gestalt heb vandaag 105 km gereden :X .... Kon het niet laten.... Maar vanaf vandaag ben ik in het bezit van me ZXR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KS, gefeliciteerd (eindelijk 1tje, nu de andere nog!)!

Ok, hier alsnog de foto van de demper die ik te koop heb....:

17488.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan