Zeer mooie Ducati 1098 racer bj. 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijenhuis

MF'er
23 aug 2009
176
0
Bij deze bied ik mijn 1098 racer te koop aan. De motor is van 2008 en heeft nu 7500 km gelopen. Huidige carters hebben bijna 3000 km gedraaid, zuigers (gewoon standaard) nog geen 500km (net na de Clubrace 2012 vernieuwd + nieuwe NiCaSil in cilinders) en de versnellingsbak is net voor afgelopen Race of Champions vervangen samen met alle krukas- en versnellingsbaklagers.
Volledige historie is bij mij (en mijn dealer) bekend en kan dus worden opgevraagd incl. facturen.
Motor voldoet aan alle eisen voor 3D Cup of KNMV SuperCup.

Specificaties:

- JVP Racekuipwerk met grote luchtinlaten en neopreen racezit
- Standaard blok met geflowde koppen
- Pierobon frame-aanpassing (versterkingen op diverse punten waaronder voetsteunbevestiging)
- Pierobon voor- en subframe
- Voorvering aangepast door 1G Suspension met custom shimpakket en K-Tech
adjusters (januari 2012)
- K-Tech RCU35DDS achtershock (januari 2012, 1300 Euro)
- Brembo HPK remklauwen
- Lichte wielen van de 1098S met ALTH remschijven (gaan niet krom itt originele)
- SP Electronics quickshifter
- AIM Laptimer
- Tamburini rem/schakelset
- Hyperpro stuurdemper
- Accossato snelgas
- Accossato rem- en koppelingshendels (knikversie)
- SuperB raceaccu
- Samco koelslangen
- Ducati Corse Superstock ECU en dashboard (geen contactslot, stationair toerental
hoger dan standaard en perfecte circuitmapping)
- ZARD SBK compleet uitlaatsysteem met carbon dempers (102dB)
- GIPro gearindicator
- AMB transponder met vaste voeding (kun je hem nooit vergeten en geen gedoe met
opladen
- Ducati Corse slipperclutch
- Tsubaki racing pro 520 ketting
- ALTH snelwisselsysteem met diverse tandwielen
- Stompgrips
- alle benodigde blokbescherming
- Infotronic Datatech datalogsysteem

Los erbij:

- Bandit Colts bandenwarmers
- Extra set standaard wielen met originele schijven en zgan regenbanden
- Diverse reserve kuipdelen (gespoten)
- Standaard 1098 dempers aangepast voor ZARD bochten (100dB).
- Voor hele strenge dagen (Zolder) heb ik ook aangepaste 998s dempers die op het ZARD systeem passen (96 Db).
- Extra remblokken, tandwielen, standaard accu, schakelpook, rem en koppelingshendels, handvaten incl snelgas
- Diverse banden slicks en profiel

Ik ben vast nog iets vergeten. Zodra mij iets te binnen schiet, zet ik het erbij.

Prijs nader overeen te komen.
 
Laatst bewerkt:
full

full
 
Weet ik nog ja. ZAC in april 2010: stervenskoud en midden in de wedstrijd hagel op de veenslang.
 
Zeker geen Pani. Bij verkoop een leuke tweeklepper. Pierobon oid. Anders kijken hoeveel harder ik nog met deze kan. Aan de motor ligt het zeker niet....
 
Yep, oude fiets van Appie. 1.43 op Assen met oude Ruskenhoek. Doe ik alleen tijdens mijn slaap......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan