Zeer mooie Honda VTR Firestorm 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop, frame met kenteken, voor maar 5000 euro :+

:X _O-


Tevens een dinsdagavond schopje.... komen weer een paar mooie zonnige dagen aan. De pekel is inmiddels ook weggespoeld dus wie komt er een proefritje maken op deze geweldige motor?? :] *O*
 
Bij eventuele losse verkoop van de Leo's: Aan wat voor prijs zat je ongeveer te denken?

Tevens een schop naar boven :+
 
kitsumi-kick.jpg


Al geinteresseerden??
 
Prachtige bike van een echte poetsfreak!!!

Schopje voor deze super bike voor en super prijs!
 
* edit,

zal me reactie een beetje nuanceren,

je hebt een prachtige bike te koop, alleen staat ie al erg lang te koop, Waarom?

aan de motor ligt het niet, ding is netjes, en als het aan de motor lag kan je dat niet veranderen.

dat komt er dus op neer dat de prijs niet comform de waarde van de motor is. Misschien moet je toch eens overwegen je prijs aan te passen naar een realistischer bedrag wil je de motor echt verkopen.

De motor ziet er strak en verzorgd uit, maar heeft wel 40.000km gelopen en is al 6 jaar oud.
 
Laatst bewerkt:
* edit,

zal me reactie een beetje nuanceren,

je hebt een prachtige bike te koop, alleen staat ie al erg lang te koop, Waarom?

aan de motor ligt het niet, ding is netjes, en als het aan de motor lag kan je dat niet veranderen.

dat komt er dus op neer dat de prijs niet comform de waarde van de motor is. Misschien moet je toch eens overwegen je prijs aan te passen naar een realistischer bedrag wil je de motor echt verkopen.

De motor ziet er strak en verzorgd uit, maar heeft wel 40.000km gelopen en is al 6 jaar oud.

Heb hem aan het eind van eht seizoen een tijd te koop gehad, echter toen het topic gesloten en pas sinds een 3 weken weer te koop gezet. Zoals je weet ben ik al meer dan genoeg met de prijs gezakt en 4900euro voor zo'n fiets is echt geen geld.... kijk maar waar de rest van de VTR's voor te koop staan die ouder zijn en soms ook nog meer gelopen hebben.... Als ik hem weg moet geven houdt ik hem liever zelf, dat is het mij niet waard.

Het is gewoon de mentaliteit van de mensen dat ze denken dat een motor bij 40.000km afgeschreven is!! :? Rijden met zo'n ding is nog altijd beter dan stilstaan en van die korte kloteritjes van <50km.... Mits een motor goed onderhoud heeft gehad, en dat heeft deze lopen deze blokken met gemak een ton.

Voor dit geld kopen mensen liever een ander soort fiets die awt modernere looks heeft. De VTR is gewoon een erg onder gewaardeerde fiets! B|

Zohh en daar wou ik het bij laten :+ :W
 
Heb hem verkocht aan een oud-ijzer handelaar.... :+ _O-

Slotje want zaterdag wordt dit prachtige exemplaar opgehaald! :W *O*
 
Ahha, eindelijk waar hij thuis hoort..... op de schroothoop................ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan