Zeer mooie ZX-10R met veel extra's

BaZX

MF veteraan
5 feb 2003
2.810
0
Amsterdam
Kenteken van Maart 2005
Kilometerstand 7200

Extra's
Kawasaki groene staal omvlochten remleidingen van Goodridge
Dynojet Power Commander III t.w.v. 300 euro
K&N racefilter
Gilles verstelbare remschakelset t.w.v. 400 euro
Gilles CNC gefreede kettingspanners t.w.v. 225 euro
Carbon framebeschermers t.w.v. 250 euro
Zero Gravity dubble bubble raceruitje
2006 SO WP race voorvorkmodificatie t.w.v. 490 euro -> zie www. so-products.com
2006 SO WP stuurdemper t.w.v. 500 euro
2006 SO WP achterschokbreker lowspeed/highspeed met hydrolische veervoorspanningsregelaar t.w.v. 1250 euro
Achterlicht met geintegreerde knipperlichten

en hier en daar nog wel wat klein spul...

Gaat weg ivm geplande aankoop racer.

165 PK en 121 Nm aan het achterwiel!! Dynojetuitdraai aanwezig.

Dit is een zeer bijzondere fiets die zeer goed onderhouden is.

Prijs EXCLUSIEF de rearshock en stuurdemper. € 11.950
Prijs INCLUSIEF de rearshock en stuurdemper. € 13.450

Bij vragen kan je me natuurlijk altijd bellen. 06 248 15 278


bas_1.jpg


bas_2.jpg


bas_3.jpg


bas_4.jpg
 
Zoveel bruut spul dat de mooi wave remschijfjes over worden geslagen op je lijstje :) :9~

Man man man wat een fiets :) Ik begrijp dat je liever iemand hebt die hem mooi vind en ook KOOPT maar ik moest hier toch echt even wat over kwijt!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
 
Zoveel bruut spul dat de mooi wave remschijfjes over worden geslagen op je lijstje :) :9~

Man man man wat een fiets :) Ik begrijp dat je liever iemand hebt die hem mooi vind en ook KOOPT maar ik moest hier toch echt even wat over kwijt!

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
die wave schijven zijn standaard ;)
 
Goed ebeslissing om naar een "echte" racer over te stappen. je zult zien dat het tussen de oren een stuk rustiger wordt ;)

Die ZX-10 is een fantastische fiets die echt goed vertroeteld is, voor de liefhebber een uitgelezen kans! Succes met de verkoop!
 
Goed ebeslissing om naar een "echte" racer over te stappen. je zult zien dat het tussen de oren een stuk rustiger wordt ;)

Die ZX-10 is een fantastische fiets die echt goed vertroeteld is, voor de liefhebber een uitgelezen kans! Succes met de verkoop!

Thanx Hugo, CU next time! ;)
 
geef 100 euro voor dat ouwe ding :P
Wie koopt dr nou een kawa |(
rammelbakken zijn het |(

;) :P :+

heb vanmiddag ff gebeld. kreeg natuurlijk weer zo'n mislukte belg die geen engels kent 9en dat zit in de EU). Moets morgen terug bellen. Dan zou dr iemand zijn die nederlands/engels sprak.
 
Wat doe je nu: '(

Hé Arjan. Long time no see/hear/read ;)

Tja, kom niet echt meer aan straatrijden toe. Wil dus liever een racertje gaan kopen. Meest kilometers maak ik nu op zandvoort. Kan ik beter iets gaan rijden waarmee ik niet meteen failliet ben als ik op mijn bek ga. Vandaar....

Verkoop nog even niks los at the moment. Hoewel ik al het WP-spul (voorvork, achterschokbreker en stuurdemper) misschien wel los wil verkopen. Dus als iemand intresse heeft?
 
Hé Arjan. Long time no see/hear/read ;)

Tja, kom niet echt meer aan straatrijden toe. Wil dus liever een racertje gaan kopen. Meest kilometers maak ik nu op zandvoort. Kan ik beter iets gaan rijden waarmee ik niet meteen failliet ben als ik op mijn bek ga. Vandaar....

Verkoop nog even niks los at the moment. Hoewel ik al het WP-spul (voorvork, achterschokbreker en stuurdemper) misschien wel los wil verkopen. Dus als iemand intresse heeft?
Gizzmo (weet niet oftie op mf zit, iig op mmf) wilde geloof ik ook wat aan z'n vering doen. Moet je anders ff contact opnemen met hem.

Heb trouwens vanochtend een donatie aan je gedaan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan