• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

"zeg, wat betekend die MF sticker nou?"

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
Lid geworden
9 jan 2002
Waarderingsscore
347
zo werd ik aangesproken door mensen in een auto in Postel toen we terug kwamn met een groep MF'ers uit Luxemburg (nee geen MF'ers uit Luxemburg maar daar waren we dus geweest :+ ) Op het Dashboard zag ik de Zümo staan dus ik denk "dat zijn oook motorrijders" dus gewilllig leg ik het uit en vertel hoe leuk MF wel niet is _O-

Kortom, ze zouden zich ook aanmelden. Ben benieuwd of ze dat inmiddels gedaan hebben want dit was vorige week zondag (3 jun) al.

edit: heeee dit is een soort hééééle vroege spot dus *D

Mooie term, de "Oook motorrijder".

Die was Nota Bene geintroduceerd door de KNMV met stickers die je op je auto kon plakken (ik motor ook).

Een soort wannabee gedrag onder automobilisten die oook een motorRBW hadden.

Toen ging de hoofdredacteur ook nog even poseren met zijn HD.....terwijl hij zijn Italiaanse maatpak en dito schoentjes aan had.

:r

Die was Nota Bene geintroduceerd door de KNMV met stickers die je op je auto kon plakken (ik motor ook).

Toen ging de hoofdredacteur ook nog even poseren met zijn HD.....terwijl hij zijn Italiaanse maatpak en dito schoentjes aan had.

hee jij schrijft oook oook :}

De hoofdredacteur van wat? :X Meestal zijn maatpakken en maatschoenen alleen maar weggelegd voor mafiosi en mafiamaatjes (hoi Bram :W)

Oongeloovelijk he? Dat het MF bestand zoomaar uitgebreid woord dooor een koort gesprekje!

;)

[Me="/V\ad/V\ax"]heeft geen mf stickert :o[/Me]

Oooooh Ooooh ..

Tijd voor teletu**ies tijd voor teletu**ies

Ooooh Ooooh
Tis vrijdagggg *O* *O* :W :W :W

Tijd om dag te zeggen.. Tijd om dag te zeggen _O-

OooohhoOOOHHHH

Laatst bewerkt:
nou ja! eigenlijk was dit een serieus topic hoor :(

tja, maar als ze daarna de rest van de grooep zagen, dan zijn ze vast geen lid gewoorden :+ :+

(oook hier de welbekende dubbele smilie ;) ;) )

doooei....zwaaai zwaaai....vrijdaaag... :W

Vergelijkbare onderwerpen

• Featured
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
72
Weergaven
4K
  • Featured
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
143