Die lijkt me top, maar wil regelmatig met 2 brommers op pad, anders was het zeker gewoon deze gewordenik heb een erde pm310 en bevalt me super
licht genoeg om op de zijkant door de steeg naar mijn achtertuin te rollen
en stabiel genoeg om met 120 naar de achterhoek te rijden
lijkt me vrij makkelijk na te maken
Binnenkort ga ik verhuizen en heb ik helaas geen ruimte meer voor mn huidige aanhanger. Daarom van plan om zelf een lichte aanhanger te maken met behulp van goede kennis, en deze zodanig te maken dat hij op zn kant onder de carport kan staan.
Ik heb al 2 alu goten nieuw liggen, hoe nu verder, tips
Oke, ik had gedacht dat zo'n vouwwagen nog best zwaar zou zijn om op zn kant te zetten omdat de as nogal breed is, maar dat valt dus mee.Ik heb een alpenkreuzer gestript, betonplex erop gemaakt en een goot met een oprijplaat.
Door gebruik van kokers kan ik de goot evt. verplaatsen van het midden naar links of rechts en de oprijplaat gebruiken als goot voor een tweede motor.
De aanhanger staat ook op zijn kant. Handrem erop en optillen bij het wiel. Steen onder de velg schuiven en klaar.
Ook goeie tip. kende ik niet, maar erg duur, 1400 voor de uitvoering met 2 motoren. Eerst maar eens kijken of ik zelf wat kan fabriekenIs een Motolug niet wat voor je? Dat is een motoraanhanger die je zelf kunt (de)monteren. Ideaal om met de auto en de motor op de Motolug naar de Dolomieten te rijden en daar de aanhanger in 10 minuutjes uit elkaar te halen en in de kofferbak van de auto te gooien.
Wil je toch per se zelf bouwen heb je aan de Motolug misschien een voorbeeld van wat handig is.
-----------------------------------------------------------------------------Oke, ik had gedacht dat zo'n vouwwagen nog best zwaar zou zijn om op zn kant te zetten omdat de as nogal breed is, maar dat valt dus mee.
Voor hierboven, hoeven alleen maar 2 crossmotoren op te kunnen, dus qua constructie hoeft het niet erg zwaar gemaakt te worden.
dan heb ik nog een geremd onderstel van een vouwwagen ( ondergedeelte van de bak zit er nog op)-----------------------------------------------------------------------------
En dan heb ik voor zo'n alpenkruizer nog 'n paar kantelbeugels.
Dan rij je hem [in je eentje ] op zijn kant , heel gemakkelijk overal na toe.
dan heb ik nog een geremd onderstel van een vouwwagen ( ondergedeelte van de bak zit er nog op)
150e
die van mij ws ook een alpen kruizer,lekker licht en met 1 hand op z,n kant te krijgen.............Ik heb een alpenkreuzer gestript, betonplex erop gemaakt en een goot met een oprijplaat.
Door gebruik van kokers kan ik de goot evt. verplaatsen van het midden naar links of rechts en de oprijplaat gebruiken als goot voor een tweede motor.
De aanhanger staat ook op zijn kant. Handrem erop en optillen bij het wiel. Steen onder de velg schuiven en klaar.
dan heb ik nog een geremd onderstel van een vouwwagen ( ondergedeelte van de bak zit er nog op)
150e
Huidige ahw weg doen en iets lichts terugkopen.
Te koop: Kleine aanhanger, geschikt voor twee motoren.
hey.. die heb ik staan,aanhanger frame
Voor € 100,- heb je ook een stevige basis, alleen ff bandjes scoren. Maar dat is ook vaak het probleem bij vouwwagens.... uitgedroogd en vlakke kanten er op van het lang stilstaan.
dan kom je op hetzelfde bedrag uit...Te duur ik heb de mijne voor 75 pleuro gekocht.
Wel geïnvesteerd in 2 nieuwe banden
Hij heeft ook geen verlichting...Aanhanger kopen? Tweedehands bagagewagens & aanhangwagens online
je hoeft alleen een ongeremde enkel-as onderstel te hebben.
Hier staat er al 1 voor 50 euro.
Alle het oude hout er af, nieuwe hout plaatje er op.
Een goot en bevestigingsogen en klaar ben je.
op speurders staat er sowieso wel een aantal openbak aanhangers en als je zelf wieing wilt doe ik zag er 1 voor 99 euro (195 / 120 bak)..
Succes met de zoek tocht.
Hij heeft ook geen verlichting...