• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Zijn Buse helmen goed?

HuRRicane°

Die hard MF'er
Lid geworden
17 dec 2004
Waarderingsscore
0
Regelmatig krijg ik bij mijn motorblaadje een folder van het duitse merk Buse. daar staan erg mooie helmen in van rond de 70 euro..merk ROCC ook de motorkleding is niet verkeerd
Weet iemand wat van deze firma... kwaliteit etc.
full

Ik heb zelf een pak van Buse en mijn vriendin heeft een helm van ROCC voor achterop.

Ik ben super tevreden over Buse!!!! Heb een leren jas en een textiel broek! Zit allebei super goed, goeie kwaliteit en niet al te duur. Ik heb de spullen nu bijna 1,5 jaar en nog geen problemen mee gehad. Het blijft ook heel mooi.....
Mijn vriendin heeft de helm nog niet zo vaak opgehad maar zit tot nu toe erg lekker. De helm die ze heeft gekocht is ook vreselijk licht (in vergelijking met mijn Airoh SV 55).

Als ik weer nieuwe spullen zou moeten kopen dan zou ik zeker weer voor Buse gaan.
(mocht je de spullen eens in levende lijve willen zijn dan kan je naar Doornekamp Motorsport in Hoevelaken gaan, ze hebben daar erg veel liggen.

Laatst bewerkt:
Er zal duidelijk kwaliteitsverschil zijn met duurdere merken als arai, shoei, etc. - zit hem vaak in afwerking, materiaalkeuzes, geluidsdichtheid en comfort (bekleding) en evt. houdbaarheid
(polycarbonaat vs. glasfiber - loszittende wangstukken etc.)

maar als je verwachtingen niet te hoog zijn kan de helm prima voldoen..

Terug
Bovenaan Onderaan