zit er een bug in de zoek functie?

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.889
5.808
omg.Helmond
Ten eerste, hulde voor de nieuwe zoek-pagina. Da's pas lekker. :9


Maar, volgens mij doet ie 't niet altijd goed.

Ik heb nu al twee keer gezocht op een woord in 'Topic Inhoud', waar niks werd gevonden. Terwijl achteraf toch bleek dat 't woord toch echt wel aanwezig was in 't door mij gezochte topic.

1e keer:
woord: Kersti
topic: OBT in Brabant......nette topic !!!!
betreffende post: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/6727/singlepost/178223

2e keer:
woord: fabrieksfout
topic:http://www.motor-forum.nl/forum/topic/6082
betreffende post: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/6082/singlepost/126540


:? Happy debugging. :P
 
Er zitten/zaten wat bugs in de manier waarop posts en de inhoud ervan worden geïndexeerd. Er wordt aan gewerkt. :)

We proberen e.e.a. op te lossen in een volgende update van de software.

Bedankt voor het melden iig, vooral dat ie "Kersti" niet vindt (behalve in dit topic dan) is vreemd. :?
 
Zit nog een bug als je op gebruiker zoekt. Als je een naam/deel van een naam wat meerdere keren voorkomt intikt en gaat zoeken krijg je netjes de namen waarin jouw string voorkomt, maar verder dan dat kan je niet komen, dus daadwerkelijk zoeken zit er niet meer bij....
Vb: Guz, gixx, enz enz...
 
dat doet ie bij mij wel ?

als ik jasper doe, dan krijg ik er 6 ofzo, klik ik mn eigen aan dan kan ik verder zoeken.
 
Zit nog een bug als je op gebruiker zoekt. Als je een naam/deel van een naam wat meerdere keren voorkomt intikt en gaat zoeken krijg je netjes de namen waarin jouw string voorkomt, maar verder dan dat kan je niet komen, dus daadwerkelijk zoeken zit er niet meer bij....
Vb: Guz, gixx, enz enz...
Klopt, is inmiddels gefixed in de development versie.
 
volgens mij is dit een van de snelst bijgwerkte forums, zodra er iets is is onze pisang er als de kippen bij.
hulde daarvoor!
 
Weer zoiets...

Dit topic: CB400F onderdelen nodig ??

krijg ik gevonden met de zoekfunctie als ik invul 'topic gestart door: roger rem'
maar ik krijg het niet gevonden met 'in topic gereageerd door: doen' (doen is afkorting voor roestendoenze)


Een van de features van dit topic is, dat 't is verplaatst van 't brikkeforum naar 't vraag&aanbod forum.
 
Zoekfunctie is op het moment aardig gaar. We zijn aan het denken over een nieuwe manier van indexeren e.d., maar daar zal wel enige tijd overheen gaan. Tot die tijd is het dus een beetje behelpen ben ik bang... '(
 
Zoekfunctie is op het moment aardig gaar. We zijn aan het denken over een nieuwe manier van indexeren e.d., maar daar zal wel enige tijd overheen gaan. Tot die tijd is het dus een beetje behelpen ben ik bang... '(
Ik heb er nog eentje. 8-)


Als ik op m'n naam klik in de indexpagina & daarnaast via de zoekfunctie naar poster 'doen' zoek, kan ik zoek de verschillen spelen. O-)


Het grote verschil is dat de zoekfunctie niet in het zijspanforum lijkt te kijken. '(



[me]Hee oma is niet aan me verschenen! :? [/me]
 
Zoekfunctie is nog steeds wat brak....wordt aangepast, maar kan even duren. Is een hels karwei, en er moeten nog wat dingen uitgezocht worden (er zijn verschillende manieren van het opzetten van een search...en de beste moeten we hebben natuurlijk :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan