Zo chop je een motor..

destijds wel,

Maar afgelopen weken, heb ik er andere knippers op gefabriekt en ook de kentekenplaat(+verlichting) naar de zijkant gebracht.
Klinkt heel simpel, maar om dit een beetje netjes te doen, was t toch best wat werk.
Omdat de originele houders voor de knipperlichten achter nogal lomp zijn, heb ik deze van t subframe afgeflext, en er nieuwe steuntjes voor gefrabriceert, en deze er weer aan gelast. verder blijft er een lelijk stuk subframe achterzitten als je de kentekenplaat daar weghaalt. sommigen laten de refelctoren dan zitten, maar dan heb je nog geen mooie kale acchterkant, dus heb ik t subframe daar gedeeltelijk weggehaalt, en er andere steunen weer voor aangelast.

Verder dus een kentekenplaat houder voor aan de zijkant gefabriekt van alu en rvs.
En voor de knipperlichtjes voor ook nieuwe steuntjes moetne maken, omdat de originele te lomp waren, en alles wat er in de handel was niet mooi genoeg was naar onze zin.

maar zal verder dit topic maar niet vervuilen met deze onzin.

Wat een hoerenklus is dat he... heb precies hetzelfde gedaan met een shadow 600....

Dan denk je aan begin nog dat je dat wel "ff" kunt doen... valt vies tegen om het netjes te krijgen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan