• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Zo, dat hebben we ook weer gehad

Thompson

MF veteraan
Lid geworden
27 nov 2003
Waarderingsscore
5
Ik dacht vanmiddag: kom, laten we ff een stukje gaan rijden. Pak aan, motor starten en rijden maar. Heb ik net 4 km gereden, gaat ineens me motor schudden in de bocht, hij wilde alle kanten op, behalve de kant die ik opwilde. Nou voor t stoplicht ff de zaak checken en ja hoor.....platte achterband.... :X
Motor op de stoep gezet, zit niks in de achterband. Ouders kwamen ff met een pomp om te kijken waar wel t probleem zat en ja, het ventieltje was gescheurd.
ANWB gebeld, staan er binnen 15 min. 2 motors en 2 auto's naast m'n GPZ, die ANWB-gasten een beetje lachen met elkaar, ff nieuw ventieltje erop en rijden maar weer.
Was weer een enerverend ritje van 10 km vandaag....
Maar hulde aan de ANWB en de aardige Fazer-rijder die nog even stopte om te kijken of hij kon helpen.
Hebben misschien enige MF'ers mij (een rood/witte GPZ) nog zien staan op de Sportlaan in Den Haag?
Maarja, het is allemaal goed afgelopen, en dat hebben we ook weer gehad.
Groeten, Thompson!

Laatst bewerkt:
vreemd, kan dat spontaan scheuren dan?
Geluk dat het niet op bijv. ppp gebeurde

Nou, ik weet niet hoe oud het ventiel al is, maar ik heb laatst wel met een spanningsmetertje lopen klooien. Misschien dat ik het toen wat beschadigd had en dat tijdens het rijden door de beweging de band is leeggelopen.

Terug
Bovenaan Onderaan