Zo hoor je dus niet te verlagen

Chevy454

MF veteraan
6 jul 2002
2.814
1
België
full


Zo hoor je dus niet te verlagen mocht je het nog niet weten.
Nu vraag ik me eigenlijk (nutteloos) af of deze nog te reviseren valt :X
Of weet iemand andere vervangingschokdempers welke passen op een KLR650 A1

[me]Chevy454 gaat morgen maar wat sloperijen bellen....[/me]
 
Hoe krijg je dat ding krom? Invloed van buitenaf??? Als je de plunjer eruit kan krijgen kun je em laten walsen.
Meestal zijn ze geseald...
 
O-) :o

BTW , die banaanscore , ik heb 56.4% , is dat veel :?
( }) )
Die moet je laag houden. Gallen in on-topic-topics verhoogt je banaanscore, vind ik niet eerlijk.




on topic

Als je die plunjer er niet uit kan krijgen kun je em wegpleuren. het ding moet gewalst worden, anders krijg je em niet recht en looptie bij inveren vast in de demperhuis
 
Wat een gezeik in dit topic zeg, hou dan gewoon je bek.

ontopic

Als je hem laat walsen/richten dan blijft er denk ik toch wel een zwak punt in zitten, ik denk dat je beter maar es de sloperij kan bellen. Zijn er genoeg van.
 
lowrider klr!!!! unieke fiets, niks meer aan doen, beetje chroom misschien. Je bent de schepper van een heel nieuw segment :+ .
als je niet van off the road choppers houdt kan je ook kijken of er voor redelijk geld aan een wp'tje iod te komen is.
 
wel alvast ff patent©right aanvragen anders zijn die Japanners er dalijk met ons nieuwe segment vandoor. Ipv chroom moet ie natuurlijk "gezandstraald"worden voor de echte dirtlook. Ik bestel alvast de "Everts" crossreplica.
 
Terug
Bovenaan Onderaan