• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Zoek oude motormaat

Toolboxman

Rookie
Lid geworden
28 feb 2011
Waarderingsscore
0
Kan ik via dit forum, een oproep doen om een lang uit het oog [ongeveer 20 jaar] verloren Goudse motormaat terug te vinden?
ben hem uit het oog verloren, hij en zijn vrouw zijn verhuisd en ik weet niet waar naartoe.
ik zou hun graag weer eens willen spreken, maar oude buurt bewoners zijn er echter niet meer, wel veel nieuwe bewoners maar die weten het ook niet.
ik vroeg me af of dit via Motor-forum zou kunnen werken?
ik hoop op een verheugend advies.
groeten van Toolboxman.

gewoon doen. Hoe heet hij?

Gerrit de Jongh, woonde in de Vossiusstraat te Gouda.

[forum=11]Vragen en opmerkingen[/forum] > [forum=1]Algemene motorpraat[/forum]
[forum=11]Vragen en opmerkingen[/forum] > [forum=1]Algemene motorpraat[/forum]

ik weet het, ik had contact moeten houden, maar ik heb via internet al op diverse manieren gezocht maar geen resultaat,
echter niet geprobeerd is altijd mis.
ik weet dat een M-F er in de Vossiusstraat woont maar ik weet zijn nickname niet meer, dan had ik het hem rechtstreeks gevraagd.

:^

...en niet te vergeten Twitter...
Iedereen in de wereld moet weten dat ze de afwas een keer gedaan hebben en dat het een vervelend werkje is. :Y

Jij snapt er ook niks van: als je dat leest dan is het de bedoeling dat je er wat mee doet..... :+

ik weet het, ik had contact moeten houden, maar ik heb via internet al op diverse manieren gezocht maar geen resultaat,
echter niet geprobeerd is altijd mis.
ik weet dat een M-F er in de Vossiusstraat woont maar ik weet zijn nickname niet meer, dan had ik het hem rechtstreeks gevraagd.
:/

Laatst bewerkt:
kan je het na uitleg niet navragen bij de gemeente ?

Vroeger kon dat, hoefde je niet eens wat uit te leggen.
Sinds de invoering van de WPR kan dat niet meer.

@TS:

Adres: Vossiusstraat 47
2802 XL GOUDA
Telefoon: 06-13655738

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan