Zoekfunctie tijdelijk uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
het ook nog geloven |( |(


:P
action-smiley-061.gif
action-smiley-061.gif
action-smiley-061.gif
action-smiley-061.gif
action-smiley-061.gif
 
Hoi Bananeman, is er een alternatief voor bikevouwer & mij? Wij gebruiken de zoekfunctie om te bepalen of mensen meer dan een half jaar lid zijn geweest voor de Centrale Werkplaatshandboeken topic...
 
klik maar es op je eigen naam...normaal staan daar alle topics waar je in gereageerd hebt..nu dus niet meer ;)

Daarom heeft die Banaan mij weer onder een van de zwaarst gedupeerden geschaard. Die search was mijn totale MF-Navigatie :( :(


Ruud: "Je wordt bedankt"


"Een Phorum is een samenkomst van deskundigen [me] dat beheerd wordt door tobbers[/me]"

-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- *O* -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-


[me] :( weer perongeluk die ene blonde dertussen geklikt[/me]





;)
geintje, Rob RD weet hoe goed jullie altijd je best doen...]
 
vertalen doetie ook al niet meer

ruud, blijf er asjeblief vanaf verder, hij loopt nou nog op één been tenminste..
 
Dat is dan wel leuj en aardig dat het uitgeschakeld is maar........................................................


Nu kan ik dus - Vlieg op met MF - ook niet meer vinden om er een keer een flinke schop onder te geven :( :( :( :(


[me]Bikermouse is te vlug geweest met posten en heeft de eerste post niet goed gelezen[/me]
 
HIERWATJEZOEKT site:www.motor-forum.nl




:+
Eens kijken wanneer google weer up-to-date is en wél een link geeft op bovenstaande query :)

Sorry kan zoiets niet laten....
Succes met de reparaties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan