Zoekfunctie uitgeschakeld [update 3] GoogleZoeken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik zag dat de zoekfunctie weer uit de lucht is...

Het lijkt mij wel handig als we onder de "Helaas, de zoekfunctie is weer buiten bedrijf :( " regel een regeltje zetten als:

Je kunt op google nog steeds het motor-forum doorspitten door je zoekterm aan te vullen met site:motor-forum.nl

Mijn excuses als ik iets onnozels zeg ik zit op mijn werk en heb weinig tijd om het hele topic door te lezen :X
 
Ook ik zag dat de zoekfunctie weer uit de lucht is...

Het lijkt mij wel handig als we onder de "Helaas, de zoekfunctie is weer buiten bedrijf :( " regel een regeltje zetten als:

Je kunt op google nog steeds het motor-forum doorspitten door je zoekterm aan te vullen met site:motor-forum.nl

Mijn excuses als ik iets onnozels zeg ik zit op mijn werk en heb weinig tijd om het hele topic door te lezen :X
Dat zou tenminste wel een beetje seach gebruik kunnen opleveren...
Ik stoor me er ook mateloos aan.... :(
Kleine moeite zou je denken toch !!!!
 
Dat zou tenminste wel een beetje seach gebruik kunnen opleveren...
Ik stoor me er ook mateloos aan.... :(
Kleine moeite zou je denken toch !!!!

Wist niet dat dit topic bestond.
Maar dat vind ik ook, tijden zoeken naar een topic die al bestaat. en dan vervolgens een nieuwe openen omdat je het niet kan vinden. -O-
 
Dat zou tenminste wel een beetje seach gebruik kunnen opleveren...
Ik stoor me er ook mateloos aan.... :(
Kleine moeite zou je denken toch !!!!
Ooit gehoord van vriendelijk vragen? We doen dit allemaal in onze vrije tijd, naast onze primaire hobby motorrijden en we krijgen er niks voor. Iets vriendelijker mag dus wel B|

Ik zal vragen of die optie weer ingezet kan worden.
 
Dat zou tenminste wel een beetje seach gebruik kunnen opleveren...
Ik stoor me er ook mateloos aan.... :(
Kleine moeite zou je denken toch !!!!

Maakt jou dat nou uit, je post toch alleen maar in 1 chattopic....heb jij uberhaupt wel wat met motoren :? :?


Attitude....
full
 
Misschien is het toch wel weer handig om het google linkje achter de zoeken link te zetten, want ik zie dat toch heel veel mensen de zoekfunctie missen en dubbele posts veroorzaken ;)
 
Misschien is het toch wel weer handig om het google linkje achter de zoeken link te zetten, want ik zie dat toch heel veel mensen de zoekfunctie missen en dubbele posts veroorzaken ;)
Eerst lezen, dan posten ;)
Ik heb het verzoek al bij de admins gelegd :)
 
Hmm ik heb zitten lezen, maar heb het nergens terug kunnen vinden, maar goed tis 5 sec werk om zo'n linkje aan te passen... maar men moet maar geduld hebben zeg ik dan ;)
 
Hmm ik heb zitten lezen, maar heb het nergens terug kunnen vinden, maar goed tis 5 sec werk om zo'n linkje aan te passen... maar men moet maar geduld hebben zeg ik dan ;)

Ooit gehoord van vriendelijk vragen? We doen dit allemaal in onze vrije tijd, naast onze primaire hobby motorrijden en we krijgen er niks voor. Iets vriendelijker mag dus wel B|

Ik zal vragen of die optie weer ingezet kan worden.
;)

Gewoon ff wachten :) Het is werktijd en dan moet er wel een admin zijn die tijdens het werk kán MFen, de tijd (en zin :P ) heeft om het meteen in te bouwen.
 
Roger that, en dat had ik dus wel gelezen, maar die laatste zin niet -O- ik wacht af, en voor de mensen die niet af willen wachten moeten maar ff HIER klikken en hetgene wat ze willen zoeken achter de zooi in de zoekbalk typen met een spatie ertussen wel te verstaan :)
 
Ooit gehoord van vriendelijk vragen? We doen dit allemaal in onze vrije tijd, naast onze primaire hobby motorrijden en we krijgen er niks voor. Iets vriendelijker mag dus wel B|

Ik zal vragen of die optie weer ingezet kan worden.
Ja mee eens :Y , snap ook wel dat het vrije tijds werk is. En dat het door de reactie van sommige gebruikers wel eens minder leuk is.

dus daarom voor alle medewerkers :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} zo dan ?

:W
 
het lijkt erop dat naarmate het geheel langer draait, de site trager wordt.
Is het niet mogenlijk om totdat de definitieve oplossing er is de server preventief elke nacht om bijvoorbeeld 3 uur te herstarten?

Klinkt als memory leak, maar is waarschijnlijk te simpel gedacht ...
 
Klinkt als memory leak, maar is waarschijnlijk te simpel gedacht ...
kan binnen een database nog wel meer zijn. Als er een memory leak had geweest hadden ze het al opgelost denk ik.

Maar, gaat de search nog terugkomen of komt er een nieuwe versie op een gegeven moment. En als dat gebeurd, blijft de historie dan aanwezig.

Persoonlijk zoe ik het wel prettig vinden als we van de voortgang op de hoogte gehouden worden. Is dat mogelijk?
 
Fijn die google search.
Wat mij betreft:
Laat maar zo !!!!
Werkt stukken beter qua trefzekerheid en geen gedoe met "de zoekfunctie ligt er weer uit"
 
Eerlijk gezegd zou ik best tevreden zijn wanneer de Google een permanente oplossing zou worden. Goed genoeg voor mij qua mogelijkheden.
 
Als de eigen active topics nog steeds niet werkt, kan die button dan niet uit?
Nu probeer ik 10 keer op een dag of het al gerepareerd is. O-)

Of zet er dan geen pagina achter, moet steeds back klikken daarna.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan