Zoektocht funmotor!

Zdenek

MF'er
19 aug 2004
247
0
Groningen
Hi allen!
Ik heb nu een Yamaha R6 uit 2003 en had hiervoor een R6 uit 2000.
Nu heb ik vorig jaar een Kawasaki Z750 gehuurd en was ik overdonderd door het comfort door de betere zithouding. (ook voor mijn lange vriendin). 8-)

Nu wil ik er graag een soortgelijke motor bij hebben dat een veel hoger fun gehalte heeft dan de R6.
Maar heb geen idee wat er zoal aan modellen zijn.

Wat ik erg mooi vindt is een KTM Superduke maar deze is nu nog te duur voor 'erbij'.
Een Ducati Monster M600 of M900 vind ik erg mooi en is ook erg betaalbaar.

Ik ben verder vooral een 'mooi weer' rijder en wil met deze motor ook op korte motorvakanties kunnen gaan, bijvoorbeeld in Duitsland.

Dus brand maar los met de suggesties! *D
 
Grotefoto-LANBCTBO.jpg
 
Hi allen!
Ik heb nu een Yamaha R6 uit 2003 en had hiervoor een R6 uit 2000.
Nu heb ik vorig jaar een Kawasaki Z750 gehuurd en was ik overdonderd door het comfort door de betere zithouding. (ook voor mijn lange vriendin). 8-)

Nu wil ik er graag een soortgelijke motor bij hebben dat een veel hoger fun gehalte heeft dan de R6.
Maar heb geen idee wat er zoal aan modellen zijn.

Wat ik erg mooi vindt is een KTM Superduke maar deze is nu nog te duur voor 'erbij'.
Een Ducati Monster M600 of M900 vind ik erg mooi en is ook erg betaalbaar.

Ik ben verder vooral een 'mooi weer' rijder en wil met deze motor ook op korte motorvakanties kunnen gaan, bijvoorbeeld in Duitsland.

Dus brand maar los met de suggesties! *D

Ga voor de lol een sproef rijden met een Yamaha XJR, redelijk goedkoop aan te komen omdat ze al vanaf 1995 op de markt zijn.
Tot 2000 in de 1200cc versie te krijgen in de normale versie of de SP (ohlins veren en een mooiere buddyseat, en speciale uitvoering wat betreft lak) na 2000 in 1300cc ook normaal en de SP uitvoering. Je zult versteld staan van het comfort en zithouding ennehh: berekoppel.... :9~ heeerlijke machines :Y
 
Hi allen!
Ik heb nu een Yamaha R6 uit 2003 en had hiervoor een R6 uit 2000.
Nu heb ik vorig jaar een Kawasaki Z750 gehuurd en was ik overdonderd door het comfort door de betere zithouding. (ook voor mijn lange vriendin). 8-)

Nu wil ik er graag een soortgelijke motor bij hebben dat een veel hoger fun gehalte heeft dan de R6.
Maar heb geen idee wat er zoal aan modellen zijn.

Wat ik erg mooi vindt is een KTM Superduke maar deze is nu nog te duur voor 'erbij'.
Een Ducati Monster M600 of M900 vind ik erg mooi en is ook erg betaalbaar.

Ik ben verder vooral een 'mooi weer' rijder en wil met deze motor ook op korte motorvakanties kunnen gaan, bijvoorbeeld in Duitsland.

Dus brand maar los met de suggesties! *D
Corsaro 1200 veloce, kosten niet veel en veel fun met veel power.
 
Haha, eindelijk weer een topic waar ik mijn eigen merk en type kan noemen...
Cagiva raptor 1000.
 
Snelle mooie ZRX 1200 met veel extra's in de aanbieding.
De mijne gaat er uit ivm mijn gezondheid.

Bart
 
Ducati Hypermotard 1100
Husqvarna Nuda 900
KTM Duke 3 III :}
Triumph Speed Triple
Buell XB12
Aprilia Tuono 1000R
Moto Morini Corsaro
 
Laatst bewerkt:
speed of een street triple.

meeste lol op 2 wielen die je kan hebben...

of je moet de ktm 1290 in oktober nieuw willen kopen.. die kan misschien ook wel leuk zijn
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan