Zojuist motor gekocht!

gregory01

MF'er
19 sep 2012
73
0
Dit is hem dan :] !

Ennnn..............Ennnn.....................?


wat vinden jullie van mijn keuze?


Opties:

Remus Highmount uitlaat met E-keur
Carbon look hugger
staal omvlochten remleidingen
Y2K spiegels, Wave remschijven
Hyperpro voorveren
Pro-Oiler kettingsmeer systeem
Nieuwe spanningsregelaar, verbeterd type

Heb mijn keuze toch laten vallen op het rustigere rijgedrag meer koppel onderin en de zithouding beviel me!

Alleen tijdens het remmen voelde ik een trilling in het stuur, maar heb daar rekening meegehouden met de prijs.

De motor heeft 76.000 km gelopen, staat op Metzeler Roadtec Z06 banden (voor en achter nog goed) en een DID goudkleurige ketting die nog wel even meekan (mede door de Pro-Oiler)

groet greg

full
 
Laatst bewerkt:
Goede keus! Weinig kms, leuke accessoires. Nieuwe voorremschijven zijn wel prijzig, maar goede remmen zijn toch ook wel fijn ;)
 
Gefeliciteerd, nette fiets hoor. Mooi kleurstelling. Fotootje van de andere kant??
 
Gefeliciteerd, nette fiets hoor. Mooi kleurstelling. Fotootje van de andere kant??

Hoe kan ik een fotottotje bijvoegen als bijlage dit faat niet als je het bericht wil bewerken maar affijn ik voeg hem hier alvast toe
full
 
Die link van de foto kun je er bij zetten als je op bewerken drukt rechts boven je bericht
 
Laatst bewerkt:
mooi fietsie idd (die enkelvoudige achterbrug blijft iets moois om te zien 8-) ), maar ik zie nergens wave remschijven. :N

Iig heel veel plezier ermee en ervan. :]

:W
 
Heel mooi exemplaar. 76000 is weinig voor een vfr. Bij normaal onderhoud lopen die blokken probleemloos het dubbele en meer. Erg fijne motorfiets om op te rijden!
 
Mooi ding, proficiat!
Ga je een hoop plezier mee hebben en die kilometerstand is inderdaad niks.
Zo'n blok kan bij normaal onderhoud makkelijk 2 ton doen :]
 
Dit is hem dan :] !

Ennnn..............Ennnn.....................?


wat vinden jullie van mijn keuze?


Opties:

Remus Highmount uitlaat met E-keur
Carbon look hugger
staal omvlochten remleidingen
Y2K spiegels, Wave remschijven
Hyperpro voorveren
Pro-Oiler kettingsmeer systeem
Nieuwe spanningsregelaar, verbeterd type

Heb mijn keuze toch laten vallen op het rustigere rijgedrag meer koppel onderin en de zithouding beviel me!

Alleen tijdens het remmen voelde ik een trilling in het stuur, maar heb daar rekening meegehouden met de prijs.

De motor heeft 76.000 km gelopen, staat op Metzeler Roadtec Z06 banden (voor en achter nog goed) en een DID goudkleurige ketting die nog wel even meekan (mede door de Pro-Oiler)

groet greg

[afbeelding]

Mmmmmmm, gaat wel :+
 
Ziet er goed en verzorgd uit , zal z`n beurten allemaal gehad hebben denk ik zo . Dan is 76000 km een getal die makkelijk verdubbelt kan worden.

Veel rijplezier !
 
Terug
Bovenaan Onderaan