zondag 30 maart ZUTFUN

Zoefzuki

MF veteraan
25 sep 2002
2.748
1
Zutphen
Komen er zondag om 1300 uur nog mensen naar de rondweg? Wij zijn er wel, prikkie en zoefzuki dus . Nou, wie komt er ook? Jij komt toch zeker LCB ;)
 
Komen er zondag om 1300 uur nog mensen naar de rondweg? Wij zijn er wel, prikkie en zoefzuki dus . Nou, wie komt er ook? Jij komt toch zeker LCB ;)

Zal maar doen heh ;)

Maar ik kom met blik --> Voorvorkkeerring lekkkkkk :(
Kennen ze me kenteken van de auto ook noteren :P

Tot vanmiddag op het duct.
 
Brute Duc

full
 
Bedankt voor de mooie Piccies Schamperd!!!! :}
Gaat al redelijk plat voor een beginner zeg ik zelf.
Bij deventer oost (oprit) zat Prikkie achter mij en die zag dat mijn steppie nog maar een paar centimeter van het asfalt verwijderd was. Alleen was de bocht niet helemaal strak. Moet mijn voet nu echt wel even intrekken, anders gaan mijn laarzen snel aan gort (Nou eigenlijk de laarzen van Prikkie. Ik ben nu helemaal blut, met zo'n mooie brommert *D )
Was ook weer ff leuk om met schampie, ron en prikkie rond te rijden.
 
Grappig Schampie :(
1 april zeker, grapjurk. Je hebt hem gefotosjopt lummel. Mij houd je niet voor de gek *D
Ik zit tot nu toe meestal met 1 handje half om gedraaid te kijken of Zoefzuki het een beetje bij kan benen. Deze foto berust niet op de werkelijkheid!
Over een paar jaar zal deze foto wel eens gemaakt kunnen worden. ;)
 
Dat zeg ik: Achmea.
"Helaas berust deze foto niet op de werkelijkheid".

Wat wel werkelijkheid is, is dat Prikkie hem al aardig begint te knijpen dat Zoefzoeki in zijn schaduw blijft ;)


CAT
 
Daar wij zondag naar tholen gaan en volgende week in Le Mans vertoeven duurt het nog een paar weken voor we DJ Triumph versterking kunnen geven op jullie speelplaats.
Veel plezier zondag. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan