Zondag 5 April Bikes-Unlimited mega meeting

SHReki

Rookie
30 apr 2004
29
0
Zitterd
468740234_4_S3dZ.jpeg


Op Zondag 5 April 2009 zal er weer een opendag georganiseerd worden bij..

Bike's Unlimited

aan de Rontgenweg 16 te Echt LIMBURG

Beste..

Eindelijk is het dan weer zo ver.
Het is bijna niet te geloven maar de lente komt er aan.
Noteer alvast in je agenda 5 April 2009 Mega Motor Meeting bij Bikes Unlimited te Echt.
Dit jaar willen we eens flink de bloemetjes buiten zetten. We organiseren dan ook een heuse Mega Motor Meeting.
Iedereen is welkom met of zonder motor.
Er komen diverse stands: motorreizen, motor accessoires, MK Sportscars, Para Motoren en ga zo maar door en Live muziek door de Limburgse rock band Double O six.
Altijd al het idee gehad dat motorrijden ook voor jou is weggelegd: maak dan gebruik van de motor opstap dag (rijschool JP uit Stein).
Laat je omverblazen door een Hovercraft en kijk met verbazing naar de skils van een 4 koppig motor stuntteam.
Laat je eigen rijvaardigheden zien op een pocketbike, of beter laat je pupil eens zijn eerste rondje draaien.
Er zal voor de kinderen twee springkussens staan die door Cito-totaalservice (www.cito-totaal;service.nl) ter beschikking worden gesteld, en er zijn diverse speciale motoren, oldtimers, moderne racemotoren, Parijs Dakar motoren, een verlengde Busa, een dragrace Harley enz.
Ook staat er een burnoutcontest op het programma. Een authentieke frietkot zal natuurlijk niet ontbreken.

De drank is gratis* (vrijwillige bijdrage) *Alle opbrengsten van drank, giften voor de stuntrijders en pocketbikes gaat naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij | www.kika.nl).
5 april valt op een Zondag en het evenement zal zo rond 11 uur starten tot... officieel 18.30 maar het zal zeker langer gaan duren!

De laatste info vind je altijd op www.bikes-unlimited.nl




MVG
Team Bikes Unlimited


OOK WORDT ER GEZORGT VOOR BEWAAKTE STALLING VOOR JULLIE MOTOREN

CEE YA @T BIKES UNLIMITED in ECHT
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie het al in de agenda staan?

het wordt dus mega,het volledige programma wordt binnekort bekent gemaakt!


en ik weet zeker het wordt de moeite waard..

een top dag,die ieder motor hart harder zal laten klopen..
 
Hebben jullie het al in de agenda staan?

het wordt dus mega,het volledige programma wordt binnekort bekent gemaakt!


en ik weet zeker het wordt de moeite waard..

een top dag,die ieder motor hart harder zal laten klopen..
:Y avond van te voren Roermond onveilig maken met Bikerbilly en rest :+

btw.. toch geen bewaking door billy hé :X ;)
 
:Y avond van te voren Roermond onveilig maken met Bikerbilly en rest :+

btw.. toch geen bewaking door billy hé :X ;)



ben maar niet bang... ik bewaak alleen de pocketbikes en m'n bier ;)



Het is een motormeeting waar alle motorliefhebbers welkom zijn, vorig jaar heb ik dit in het klein gedaan tijdens de opening van mijn zaak nu ga ik het groot aanpakken
Er staan diverse standjes over motorreizen, motor accoires en aandere motorgerelateerde spullen, daarbij komt er een vier man sterk motorstuntteam zijn er pocketbikes, en natuurlijk een frietcot en de drank is gratis.
Verder gaan alle opbregsten van drank, giften door de stunrijders en pocketbikes naar kika, dit is een stichting voor kinderen met kanker, de drank is dus gratis en alleen een evt vrijwillige bijdrage, ook word er een rondje met wat kinderen gereden.
Het LRT zal ook net als vorrig jaar weer met een stand aanwezig zijn, maar tijdens de meeste dagen die door LRT georaniseerd worden mis ik toch de racehelden, dit terwijl dit toch een hele interesante groep mensen is met ook interesante motoren.
Ik wil dus een grote tent plaatsen waar een hoop vam deze interesante motoren tentoongesteld kunnen worden, en waar de racehelden toelichting kunnen geven , wellicht is het voor jullie ook leuk om elkaar te treffen.
5 april valt op een Zondag en het evenement zal zo rond 11 uur starten tot... officieel 18.30 maar als het gezellig is kan het natuurlijk ook langer.
Verder komen er nog wat speciale motoren zoals een verlengde Busa, een dragrace harley enz. en zal een burnoutcontest op he programma staan, gewon voor alle motorliefhebbers jong en oud wat wils
 
Laatst bewerkt:
ik vind het altijd mooi om te zien zo'n burnout tot het einde.
Maar heb ook filmpjes gezien dat het echt fout gaat.
Bijvoorbeeld het ijzerdraad van je band die om je achteras heen slaat.

pas ik voor.
 
ik weet niet of ik ook mee mag doen aan de burnout contest, maar ik zal er zijn om de stuntshows te verzorgen met 3 collega stuntrijders.
 
Beste..

Eindelijk is het dan weer zo ver.
Het is bijna niet te geloven maar de lente komt er aan.
Noteer alvast in je agenda 5 April 2009 Mega Motor Meeting bij Bikes Unlimited te Echt.
Dit jaar willen we eens flink de bloemetjes buiten zetten. We organiseren dan ook een heuse Mega Motor Meeting.
Iedereen is welkom met of zonder motor.
Er komen diverse stands: motorreizen, motor accessoires, MK Sportscars, Para Motoren en ga zo maar door en Live muziek door de Limburgse rock band Double O six.
Altijd al het idee gehad dat motorrijden ook voor jou is weggelegd: maak dan gebruik van de motor opstap dag (rijschool JP uit Stein).
Laat je omverblazen door een Hovercraft en kijk met verbazing naar de skils van een 4 koppig motor stuntteam.
Laat je eigen rijvaardigheden zien op een pocketbike, of beter laat je pupil eens zijn eerste rondje draaien.
Er zal voor de kinderen twee springkussens staan die door Cito-totaalservice (www.cito-totaal;service.nl) ter beschikking worden gesteld, en er zijn diverse speciale motoren, oldtimers, moderne racemotoren, Parijs Dakar motoren, een verlengde Busa, een dragrace Harley enz.
Ook staat er een burnoutcontest op het programma. Een authentieke frietkot zal natuurlijk niet ontbreken.

De drank is gratis* (vrijwillige bijdrage) *Alle opbrengsten van drank, giften voor de stuntrijders en pocketbikes gaat naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij | www.kika.nl).
5 april valt op een Zondag en het evenement zal zo rond 11 uur starten tot... officieel 18.30 maar het zal zeker langer gaan duren!

De laatste info vind je altijd op www.bikes-unlimited.nl




MVG
Team Bikes Unlimited

paramania_gofly.jpg


hovercraft.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Op Zondag 5 April 2009 zal er weer een opendag georganiseerd worden bij..

Bike's Unlimited

aan de Rontgenweg 16 te Echt LIMBURG

Beste..

Eindelijk is het dan weer zo ver.
Het is bijna niet te geloven maar de lente komt er aan.
Noteer alvast in je agenda 5 April 2009 Mega Motor Meeting bij Bikes Unlimited te Echt.
Dit jaar willen we eens flink de bloemetjes buiten zetten. We organiseren dan ook een heuse Mega Motor Meeting.
Iedereen is welkom met of zonder motor.
Er komen diverse stands: motorreizen, motor accessoires, MK Sportscars, Para Motoren en ga zo maar door en Live muziek door de Limburgse rock band Double O six.
Altijd al het idee gehad dat motorrijden ook voor jou is weggelegd: maak dan gebruik van de motor opstap dag (rijschool JP uit Stein).
Laat je omverblazen door een Hovercraft en kijk met verbazing naar de skils van een 4 koppig motor stuntteam.
Laat je eigen rijvaardigheden zien op een pocketbike, of beter laat je pupil eens zijn eerste rondje draaien.
Er zal voor de kinderen twee springkussens staan die door Cito-totaalservice (www.cito-totaal;service.nl) ter beschikking worden gesteld, en er zijn diverse speciale motoren, oldtimers, moderne racemotoren, Parijs Dakar motoren, een verlengde Busa, een dragrace Harley enz.
Ook staat er een burnoutcontest op het programma. Een authentieke frietkot zal natuurlijk niet ontbreken.

De drank is gratis* (vrijwillige bijdrage) *Alle opbrengsten van drank, giften voor de stuntrijders en pocketbikes gaat naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij | www.kika.nl).
5 april valt op een Zondag en het evenement zal zo rond 11 uur starten tot... officieel 18.30 maar het zal zeker langer gaan duren!

De laatste info vind je altijd op www.bikes-unlimited.nl




MVG
Team Bikes Unlimited


OOK WORDT ER GEZORGT VOOR BEWAAKTE STALLING VOOR JULLIE MOTOREN

CEE YA @T BIKES UNLIMITED in ECHT

Wie komt er allemaal van hier!

1:
2
 
Hey Mensen het is bijna zo ver de weer's verwachtingen zien er goed uit

Wie komt er naar Limburg voor een motor dag om nooit te vergeten!
Er is zo veel geregelt een dag volle Actie waar ieder Motor hart harder van gaat slaan hier moet je bij zijn!!!

Don't mis it!!!

5 April BIKES UNLIMITED MEGA MEET ECHT

Cee Yaaa
 
Terug
Bovenaan Onderaan