• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Zondag 9 mei (moederdag.)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tyler99

MF veteraan
Lid geworden
6 jan 2004
Waarderingsscore
0
Wie heeft er zin om a.s. zondag een stukkie te gaan rijden.........????

Ja leuk :] !!! Zullen we van Veenendaal naar amersfoort naar de after party locatie? :+

Is goed..maar niet te vroeg,hoor........zeg maar een tijd.....
fijn een stukkie :]

leek me wel geinig......zo met een paar mf ers onder elkaar...als je nou wat vrienden meeneemt ..kan het nog best gezellig worden.....

Asociaal je gaat toch niet een stukje rijden op moederdag :? ! Kan je niet maken joh :+

Goh...toch wel leuk ..zo'n oproepje....
Als je zo'n zondag nix te doen heb ...staan er gelijk wel wat kameraden voor je klaar die wiilen meegaan voor een tochtje....

BTW...mijn moeder is niet meer,dus ze zal het wel geen probleem vinden.....

Goh...toch wel leuk ..zo'n oproepje....
Als je zo'n zondag nix te doen heb ...staan er gelijk wel wat kameraden voor je klaar die wiilen meegaan voor een tochtje....

BTW...mijn moeder is niet meer,dus ze zal het wel geen probleem vinden.....

Waar ligt Zevenbergen?

Heb een moeder en een schoonmoeder :X

Weinig kans op rijden B|

tussen klundert en noordhoek........ :z

Hey Tyler,

Als je nu eerst ff naar de Mac in Breda (de mac bij de praxis ;) ) komt zo rond 9u... dan staan er een paar die ook wel een stukkie willen rijden in de richting Veenendaal O-) . Misschien leuk als je dan met ons mee gaat?

[edit]
[me]Mr Wheels ziet net dat je al naar de Mac in Breda komt |(
[/me]

[/edit]

ik hbe net ff met de mac daar gebeld, en gues what!?!?! we krijgen gratis koffie!

NEtjes netjes kris!!
Kan je misschien ook nog een stuntteam regelen of een after-bbq?

ik hbe net ff met de mac daar gebeld, en gues what!?!?! we krijgen gratis koffie!

Jaha... op vertoon van je helm een gratizz bakkie! Ik ben benieuwd hoeveel ze hebben ingekocht in Veenendaal :) qua hamburgers etc... })

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan