Zutphen 2005!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasGas

MF veteraan
30 mrt 2003
2.856
70
Achterhoek
Het 2004 gedeelte is hier te vinden.

We zijn weer een jaar verder dus beginnen we weer schoon in 2005!

Suggesties voor de openings post zijn welkom, zodat iedereen meteen kan zien hoe/wat/waar/wie etc..

Belangrijke info:

Het is trouwens al eerder gezegd, maar de rechte stukken voor en na de rotonde liefst zo laag mogelijk in toeren. Omwoners hebben geen last van je gescraap door de bochtjes, maar ik kan me ook wel voorstellen als een niet-motorrijder zich gaat ergeren aan dat gejank als ie z'n karbootje net op heeft en z'n speklap op de BBQ legt.

Nu wat betreft de plisie:

Vorig jaar hebben we er nogal wat gezeik mee gehad, er waren weer genoeg kentekens genoteerd maar niemand op de bon geslingerd. Hoe komt dit? Omdat de mensen die er vaak rijden GOED GENOEG weten om niet op het rechte stuk te gaan scheuren, wij weten wel beter :) Daarop kunnen ze ons dus niet pakken, maarrrrrrrrr.. Zorg ervoor je je fiets voor elkaar hebt, ook je papieren! Lukt het niet op de snelheid, dan proberen ze wel iets anders te verzinnen om een boete te geven. Dat is wat de plisie agent ons zelf vertelde. Parkeren op de brug mag eigenlijk ook niet, maar daar doen ze niet echt moeilijk over, alhoewel we eigenlijk iets anders moeten verzinnen.

Waar is dat zooitje dan?

zutphen.jpg


zutphen_closeup.jpg


Iedereen loopt altijd te miepen dat die het niet kan vinden, dus bij deze maar twee plaatjes :)

En dan ook nog een filmpje erbij voor de liefhebbers, dan weet iedereen ook meteen hoe je qua snelheid het beste kan rijden, want ik ben natuurlijk een geweldig voorbeeld in dit geheel :r :r :+

http://settler.sjeemz.nl/filmpjes/rondje_Zutphen.wmv
 
Laatst bewerkt:
Kaartje en de gebruikelijke waarschuwing lijkt me...

Enne, niet meer 2 datums noemen om af te spreken en deze dan de rest van het jaar laten staan..... :+
 
Trouwens, dat kaartje klopt niet meer.... Warnsveld heet tegenwoordig Zutphen-Oost en de hele Ooyerhoek bestaat daar nog niet.... :o


(nu ik toch aan het zeuren ben.... 8-) )

full
 
Laatst bewerkt:
Heeee,

Stelletje onverantwoordelijke idioten, jullie rijden altijd hard op het rechte stuk. Je wilt echt niet in Leesten wonen, je word gek van het kabaal daar :X





:+


Ik loop/zit met een erectie in de achtertuin van al dat geluid. Kom deze zomer zeker weer kijken als me bike klaar is. Met een beetje geluk moet dat lukken voor de zomer |(
 
Zeg 4honderd, volgens mij is deze foto niet in Zutphen genomen, maar op "de" alternatieve lokatie??? Heerlijk rijden daar.
 
Laatst bewerkt:
Politie.... Ik ben ook al enigzins te grazen genomen op "ons" lokale circuitje. Tsja eigenschuld dikke bult. Kom je aan zeilen met 10.000rpm in z'n 4 ofzo. Gast stond net met me pa te praten zegt ie tegen die vent: Ja maar dat kan je toch zo horen dat die netjes 80 rijd! :P Vraagt die agent: Ja en als u hier nou zou wonen wat zou u dan doen? Pa: Klapstoel in de tuin met een kratje bier ernaast!

Kom misschien van de zomer wel ff bij jullie spelen daar kennen ze me nog niet O-)
 
Heeee,

Stelletje onverantwoordelijke idioten, jullie rijden altijd hard op het rechte stuk. Je wilt echt niet in Leesten wonen, je word gek van het kabaal daar :X





:+


Ik loop/zit met een erectie in de achtertuin van al dat geluid. Kom deze zomer zeker weer kijken als me bike klaar is. Met een beetje geluk moet dat lukken voor de zomer |(

de verleiding om vanaf de rotonde op het achterwiel weer terug te rijden naar de oprit is gewoon te groot...... tis sterker dan mijzelf.... 8-)

de laatste keren heb ik me geprobeerd in te houden
 
de verleiding om vanaf de rotonde op het achterwiel weer terug te rijden naar de oprit is gewoon te groot...... tis sterker dan mijzelf.... 8-)

de laatste keren heb ik me geprobeerd in te houden

Als je nou is wat meer wheelies trekt op het viaduct, kunnen wij daar ook van genieten, wij zien je alleen maar onder de brug gaan en dan zien we er niks meer van :)
 
Als je nou is wat meer wheelies trekt op het viaduct, kunnen wij daar ook van genieten, wij zien je alleen maar onder de brug gaan en dan zien we er niks meer van :)

dat lukt op de bandit beter dan op de zx10, de zx10 moet wat hoger in de toeren en dan ben je al bijna over het viaduct heen alstie omhoog komt (en je remt je het ongans voor de rotonde...) ... maargoed zal eens gaan oefenen met koppeling erbij, dan komtie wat eerder omhoog.......

Hoest met jouw weelievaardigheid eigenlijk, je wilde toch gaan oefenen :] ?
 
Mag ik ook komen, zal goed mijn best doen !!!! :+

(Afbeelding)

:9~

Ik zie net dat ik iets vergeten ben in de openingspost..

NO BROMMERS ALLOWED :+


Hoest met jouw weelievaardigheid eigenlijk, je wilde toch gaan oefenen :] ?

Ik was ook flink aan het oefenen, maar toen kwam de winter.. goeie tijd om mijn ballen te laten helen, kletter de hele tijd als een gek neer..

En ik ben ook een mietje wat dat betreft.. maar ik heb nog steeds geen oude crossert gevonden voor HEEL ERG WEINIG om te oefenen :)
 
Van dit gesprekje staat mij bij dat ze ons daarom juist aanspraken.
Als we dus bij het (voormalig en nu Herwers autodealer) Formido pand zouden staan , was het geen probleem.
Want officieel mochten we volgens agentje daar op het viaduct niet staan.
Waarom is me duister.






(quote) Parkeren op de brug mag eigenlijk ook niet, maar daar doen ze niet echt moeilijk over, alhoewel we eigenlijk iets anders moeten verzinnen.
 
Laatst bewerkt:
Maar dat wordt dan zo rustig, of hebben we nog meer MF'ers in Big-City-Vorden ? :)
MF'ers weet ik niet...motorrijders zijn er wel: Motorrijders uut Vord'n.....

Als er op de Ring gereden moet gaan worden hou ik me aanbevolen.

Gaan er hier nog meer mensen circuitrijden dit jaar? Ik ga zoals het er nu uitziet 27 mei en 5 september naar Zolder (1x nivo 1+, 1x vrij rijden) en nog 2 nader te bepalen data op Zandvoort. Ook de Yamaha Advanced Riding Course staat op het programma (maar daarvoor moet je een Yamaha hebben.... :} )
Mischien leuk om met een aantal mensen te gaan, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan