Zutphen 2006!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik ook voor in! Dan wel graag in het weekend. Ennuhhh... Zal voor mij met het koekblik worden, de bike staat tot 1 maart op stal. :9~

Zaterdag de 18e heeft mijn voorkeur. Als er meer zijn die op de motor gaan, dan ga ik het liefste op de motor. Ik denk echter dat er van ons maar weinig zijn die in de winter rijden.
 
Zaterdag de 18e heeft mijn voorkeur. Als er meer zijn die op de motor gaan, dan ga ik het liefste op de motor. Ik denk echter dat er van ons maar weinig zijn die in de winter rijden.
Hoe is het eigenlijk met je verbouwproject van je bike? Foto? *O*
 
Heb jij dan geen verjaardag? :P

Niet lullen, Lex. Gewoon meegaan!

Overigens is dit mijn circuitbeestje...

full


Niet fraai maar mechanisch wel goed! En van mooie verf ga je niet harder....
 
:P :P :P :P ,is dat een 1000 ? k1,k2,k3,k4,k5 ?

Snel veranderen he ;)




En dat met de circuitdag dat ligt eraan waneer mijn vriendin bevalt.
Ze is de 23 mei uitgeteld en ik weet dan nog niet hoe alles gaat lopen.
kan ik me ook daar inschrijven (als er plek is)dan kan ik wat later plannen/bekijken hoe het gaat thuis.

Als ik me daar ook kan inschrijven dan ga ik gewoon mee en zie dan wel of er plek is ja of nee.
 
Mischien is het leuk als belangstellenden aanhaken op 26 juni op Zolder?

Vrij rijden (6 à 7 sessies van 20 minuten) kost € 120,--
Nivo 1+ training (5 sessies + theorie tussen de sessies door over rijtechniek e.d.) kost € 110,--

Ik heb vorig jaar de Nivo 1+ dag gedaan en dat was leerzaam. Bovendien is het een goede manier om Zolder te leren kennen.

Ik ga zelf de avond van tevoren weg en snurk op het circuit in een tentje. Dan ben je volgende morgen redelijk fris om 7:30 uur bij de technische keuring....

Als er vragen zijn, let me know!


Waaaaah Lijkt me erg gaaf. Moet alleen ff kijken of het uitkomt (zowel financieel :X als met de afstudeerplanning :X ).
Als ik mee ga, ga ik ook met een tentje. *O*
 
Zaterdag de 18e heeft mijn voorkeur. Als er meer zijn die op de motor gaan, dan ga ik het liefste op de motor. Ik denk echter dat er van ons maar weinig zijn die in de winter rijden.


Motorbeurs lijkt me erg gaaf. Als het een beetje weer is is de motor een optie. Ik kan echter gratis met de trein naar utrecht rijden (trajectkaart van het werk/afstuderen *O* ). Daar afspreken kan natuurlijk ook. :Y

[me]de enige echte wil ook een eigen circuit fiets :( [/me]
 
Nou van die goede voornemens komt op deze manier veel van. Ineens 3 pagina's vol geouwehoer *O* Dat gaat dus de goede kant op.
Prikkie is niet zo gecharmeerd van Zolder, dus het ziet ernaar uit dat wij overslaan. Assen staat bij ons eigenlijk nog wel weer op het lijstje.
 
Voor de mensen die overwegen om op Zolder te rijden: Ik heb me laten vertellen dat de gemeente daar op sommige dagen streng controleert op de geluidsnormen. Met de sportievere en/of oudere uitlaten wordt je op die dagen snel van de baan geplukt en is het avontuur vroegtijdig afgelopen. Mocht je dus ergens een DB-killer hebben liggen dan is het verstandig om die mee te nemen. Of eventueel een originele uitlaat er op schroeven. 't Is maar een waarschuwing, blijkbaar zijn er meer plaatsen met bezorgde buurtbewoners (lees: notulisten!) die graag van een BBQ in hun achtertuintje aan het circuit willen genieten. :N

[me]bp_jeannot ziet hier mooie foto's staan in dit topic en heeft nu al zin in een circuit-dag! (Week?) :Y [/me]
 
Geluid is zeker een probleem op Zolder. Kom je echter met standaard uitlaat dan gaat het waarschijnlijk wel goed. Anders wordt het zaak om bij de 2 meetpunten even eerder op te schakelen......

Voor een lay out van het circuit kun je kijken op de spiksplinternieuwe site van Wishmoor Racing.... *O*

Overigens wordt het asfalt van Zolder dit voorjaar vervangen en zal de baan iets aangepast worden.

[me]Tr@x die Assen ook helemaal te gek vind maar wel akelig duur in verhouding tot Zolder of Zandvoort....[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan