Zwaaien naar elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey!
Ik ben opgegroeid met het zwaaien. Moest namelijk vroegah van mn pa als ik achterop zat ook als een gek meezwaaien. :W
Nu rij ik lekker zelf en er wordt 9 vd 10x wel gezwaaid. Meestal ben ik juist degene die terug zwaaid, wacht meestal even af of ze hun handjes los van het stuur durven. :9

En over helpen.... Ik stond laatst met mn bike met "panne" op een fietspad na de afrit van een snelweg. Je ziet wel iedereen kijken, maar dr is niemand gestopt voor een jongedame in nood... '(

Enne, wel blijven zwaaien he!
 
ik wapper me een ongeluk..... denk eraan om maar een kunstarm op me schouder te lassen die met een knopje ff uitschuift ofzo
 
Nou ik deed ook al weer een aantal dagen niet mee met het zwaaitopic.
Dus omdat de zwaaigigant ff een weekie met vakantie is zal ik het maar weer doen voor hem (zoals vroeger :Y )

:] :W :] :W :] :W :] :W :] :W :] :W :] :W :] :W :] :W

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+ :Y :+

:z


Enne morgen doe ik een tourtocht door Zeeland met 13 motorrijders van mijn werk dus ik hoop dat ik vaak kan :W :W :W
En morgen post ik dus ff niet.
 
Hey!
Ik ben opgegroeid met het zwaaien. Moest namelijk vroegah van mn pa als ik achterop zat ook als een gek meezwaaien. :W
Nu rij ik lekker zelf en er wordt 9 vd 10x wel gezwaaid. Meestal ben ik juist degene die terug zwaaid, wacht meestal even af of ze hun handjes los van het stuur durven. :9

En over helpen.... Ik stond laatst met mn bike met "panne" op een fietspad na de afrit van een snelweg. Je ziet wel iedereen kijken, maar dr is niemand gestopt voor een jongedame in nood... '(

Enne, wel blijven zwaaien he!

Best wel apart dat ze ook voor een "schone blonde" ook niet stoppen...

PS:
In dit topic las/zag ik dat je blond bent... *O*
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/69382/9


Owh ja, voor elke keer dat ik toch nog iemand gemist heb:
:W :W :W
:W :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan