zwart-oranje BMW R1150R Rockster, twinspark (foto's)

guzzedoris

Rookie
16 jun 2011
24
0
Te koop wegens overcompleet,Omdat ik geen tijd meer kan maken voor motorrijden (werk, kinderen, overige hobby`s...), zet ik mijn geliefde Rockster te koop.

NU MET FOTOS

Ik ben de tweede eigenaar, en omdat de eerste eigenaar er maar 1500 km mee heeft gereden, heb ik het overgrote deel van de km`s gereden. Met volle teugen, naar volle tevredenheid, zonder problemen.

De motor is uit 2004, circa 29.500 km, heeft twinspark, geen ABS (bewust niet, vanwege de problemen ermee), witte knipperlichten, een compleet RVS (superlicht) Laser uitlaatsysteem, kofferdragers, duopakket (voetsteunen en duozadel), zeer goede banden (Metzeler Z6, vrijwel nieuw) en remmen, super accu: start altijd in een keer.

Alle onderhoud gehad. Tiptop conditie, schadevrij.

Eventueel tegen meerprijs met origineel uitlaatsysteem, originele BMW bijpassende tanktas, aansluiting acculader.

Momenteel de enige zwart-oranje Rockster die te koop is. En naar mening is, en blijft, dit de mooiste kleurstelling.Graag bieden naar waarde

nulzes - 296222vier1
full

full

full




F
 
Laatst bewerkt:
Komende zaterdag wordt het waarschijnlijk lekker droog weer: --> dan plan ik foto`s te maken.

In de tussentijd al de interesse van iemand gewekt?

Guzzedoris
 
Euhh,

Dan komt de Le Mans2 naast een V11 te staan.

En laat nu juist de BMW te veel motor zijn om nog (ook) als hobby te hebben, en de V11 de grootste aantrekkingskracht hebben om op te rijden!

Dus daarom: bedankt voor je interesse, maar helaas is omruilen geen optie.

Ik hoor graag van je als je de LeMans hebt kunnen verkopen.

Guzzedoris
 
Ja ik zal eens kijken hoe we dat moeten gaan aanpakken.

Als er nog iemand een Le Mans zoekt, dan mail me maar.

Ramon
 
Graag bieden naar waarde ??????????????

Zeg het maar ???????

Hallo Brood met Worst (grappige alias!)

Wat wil je dat ik zeg dan? MP biedt al 5.000 euro en ik denk dat een reele prijs tussen 6,5 en 7keuro ligt.

Maar vooralsnog: doe een bod, en ik zal op je bod reageren!

Groet,

Guzzedoris
 
'zwart-oranje (!!!) BMW R1150R Rockster, twinspark' > 'zwart-oranje BMW R1150R Rockster, twinspark (foto's)'
 
Hoi KV,

Een richtprijs zeg je?

Maar die had ik al gegeven toch?

quote:
brood met worst schreef op 26 juni 2011 @ 19:57:
Graag bieden naar waarde ??????????????

Zeg het maar ???????



Hallo Brood met Worst (grappige alias!)

Wat wil je dat ik zeg dan? MP biedt al 5.000 euro en ik denk dat een reele prijs tussen 6,5 en 7keuro ligt.

Maar vooralsnog: doe een bod, en ik zal op je bod reageren!

Groet,

Guzzedoris


Dus kom op: bel me, dan kan je alles wat je wilt weten vragen en misschien ook jouw prijsidee op tafel leggen.

Ik hoor van je.

Groet,

Guzzedoris
 
Lees ik net bij een van de collega-aanbieders wat de after-market uitlaat precies is, zoals die ook op mijn Rockster zit.

- Compleet nieuw RVS LASER uitlaatsysteem met DB killers en Titanium demper met E-keur
(Nieuwprijs €1295,- Compleet origineel systeem in nette staat er los bij)






Oef.... wist niet dat het een dusdanig speciaal (lees duuuuuuuuuur) ding was.

Guzzedoris
 
Joehoe Joehoe

Ik blijf je motor volgen, maar je richtprijs tussen de 6.5 en 7 is voor mij te veel.
 
Wow, wat een gaaf ding! Jammer dat er geen ABS op zit eigenlijk ... waarom heb je daar bewust niet voor gekozen?
 
TC800 en W_4, dank voor de free-kick.

@W_4: Ik heb er bewust voor gekozen omdat BMW destijds z`n electronica nog niet 100% voor elkaar had. Het kan regelmatig voorkomen dat bij het starten het ABS-lampje gaat branden. Dat kan alleen een waarschuwing zijn voor een matige accu, maar natuurlijk ook iets anders.
En om nu om de haverklap bij de dealer te staan voor het controle van de reden van het aangaan van het lampje en eventueel enkel de reset uit te laten voeren, nee, daar had ik toch echt geen zin in. Helemaal niet tijdens vacanties in het buitenland (hoe regel je dat in vredesnaam bijvoorbeeld in Hongarije, waar de motordealers nou niet echt om de hoek zitten).

Bovendien wil bij de modellen met electronische bekrachtiging die bekrachtiging wel eens uitvallen. Dat is zoiets als remmen met een koekblik waarbij de rembekrachtiging uitvalt. En ook dat wil ik absoluut niet als ervaringsdeskundige kunnnen navertellen. En ik wil er al helemaal niet aan denken dat de electrische rembekrachtiging, na te zijn uitgevallen, zonder vooraankondiging opeens wel gaat werken!! Er zal dan een nieuwe term voor uitgevonden moeten worden. I.p.v. bijvoorbeeld hihgsider iets als frontsider? Er vooraf op de kop vanaf stuiteren... Brrrrrrr, maar niet aan denken.

Heb je hier iets aan?

Groet,

Guzzedoris.
 
Terug
Bovenaan Onderaan