ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Gaskabel loopt bij mij hetzelfde, maar misschien is de stand van je stuur aangepast. Wellicht kan je deze wat meer naar je toehalen? Zodat die verder van de kap afkomt
Dan komt het stuur tegen de tank aan.
maar…. Ik heb originele handvatten besteld. Als die binnenkomen dan even sleutelen.
Ketting spannen, veel te slap. Handvatverwarming eraf, nieuwe handvatten erop.
Het onderste stuks kuip, dat driehoekje, goed monteren. (Door de motorzaak met tyraps vastgezet).
98F49702-D448-48AD-9920-888EE12DB458.jpeg
En dan wachten tot mijn hand weer meewerkt. Twee gebroken vingers 🙁, bijna weer genezen.
 
Iemand hier toevallig nog een mooie uitlaat/demper voor de zx12r liggen?
Stond laatste een slip/bolt-on Yoshimura Rs3 op marktplaats maar die was helaas zo weg.8)7
 
Mooie gebruikte uitlaat zal niet meevallen, de meeste zullen aardig oud zijn. Zelf ook de RS3 eronder zitten, maar die is ook niet meer als nieuw, met uitzondering van de demper vulling want die heb ik net vorige week vervangen 😃
 
Volgens mij zijn ze niet meer nieuw te krijgen ondanks dat ze soms nog op sites tevoorschijn komen. De Yoshimura is volgens ook recentelijk gestopt met het produceren van de dempers voor de zx12r
 
Wel een dun eindpijpje voor zo'n dikke motor:')
Hoe zit de aansluiting van de demper ten opzichte van orginele pijp, lijkt een custommade tussenstuk of zie ik dat verkeerd?
 
Hallo puristen,

Ik ben net 2 dagen lid van MF en heb besloten mijn zx12r streetfighter project te delen. Goed of goed fout, ik hoor jullie mening graag!

Groet,
Mike
 
Ik heb het ElHombre1972 al laten weten maar voor alle anderen: ik woon aan de grens en koop zelf nogal eens spullen in Duitsland via www.kleinanzeigen.de
Daar staan momenteel 2 complete systemen voor de zx12r te koop
Voor het Akra systeem vraagt hij 950 euro en voor de Baracuda 680. Op de website zelf staan nog meer foto’s
 

Bijlagen

  • IMG_4634.png
    IMG_4634.png
    208,3 KB · Weergaven: 0
  • IMG_4633.png
    IMG_4633.png
    384,4 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan