ZX-6 Meeting 29 Mei 2005

Poll is dicht, keuze is gemaakt :)

  • ***

    Stemmen: 21 46,7%
  • ***

    Stemmen: 6 13,3%
  • ***

    Stemmen: 0 0,0%
  • ***

    Stemmen: 14 31,1%
  • ***

    Stemmen: 3 6,7%
  • ***

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Ik hoop trouwens dat je er wel wat betere muziek onderzet dan Svijf!!!

Queens of the Stoneage - Go with the Flow, is altijd wel lekker onder een snelheidsritjes!!

Ja, sorry. Mijn muziek bibliotheek is niet zo uitgebreid en ik wilde hem iig zsm online hebben ;)

Beloof ook daar beterschap :+
Zal is ff op zoek gaan naar een goeie downloadsite ;)
 
waar blijven die filmpjes nou? :P net 15 uur gewerkt en zit vol spanning te wachten tot ik eindelijk naar huis kan om alle filmpjes te bekijken maar helaas :(
 
waar blijven die filmpjes nou? :P net 15 uur gewerkt en zit vol spanning te wachten tot ik eindelijk naar huis kan om alle filmpjes te bekijken maar helaas :(

ja en ik ben al bijna 5 uur bezig een filmpje voor jullie in elkaar te draaien ;)

geduld... geduld.....
 
vond het een geslaagde meeting,twas gezellig en we hebben lekker op het gemakje gereden is ook weleens goed :)

Op weg naar huis met Ninja samen gereden,top verlichting op zn fiets,zeer opvallend moest steeds ff in mn spiegel kijken :}
 
hey, veel succes met je voorvork nog! Hoop dat je je cicuitdag gewoon kan doen anders is dat zonde hoor...

vond het een geslaagde meeting,twas gezellig en we hebben lekker op het gemakje gereden is ook weleens goed :)

Op weg naar huis met Ninja samen gereden,top verlichting op zn fiets,zeer opvallend moest steeds ff in mn spiegel kijken :}
 
zo het filmpje gezien
jullie zijn goed bezig geweest mijn complimenten :} :} :}

alleen kawaclubbing mocht zijn ruitje wel eens schoonmaken ;)
 
hey Voronwë

heb je toegevoegd op msn maar heb je niet online gezien ?

wel op de ftp :)

Ik heb nog steeds geen request van je gehad, dus ik heb jou maar toegevoegd.

FTP rules. (ik heb ook even die Norton gedownload die van mij loopt heel toevallig vandaag af! ;) )
Al naar Devin geluisterd? Ik heb nog wel meer van hem! En mocht je alle albums van Lacrimosa nog willen, geef maar een seintje!!
 
Dan heb je die grijze van Jacsje niet goed bekeken... Of was het toch een blauwe? :z


he, pas op he!!!! Niks over mijn mooie grijze fiets!!! :( Had hem zelfs nog wel mooi opgepoetst..... Maar, het ligt wel dicht bij de haard, want het was inderdaad Jacsje. Die had van 3 weken de vliegen erop zitten. Volgens mij ging hij voor de smerigste fiets..... *D
 
Filmpje is super, heel erg gaaf Curver en Kawaclubbing! :]

Wat voor een camera heb jij Curver? Als ik dat zo zie, dan wil ik er wel eens even wat meer van weten...!

Ik heb een waterproof lowlight bulletcam van RF-Concepts, 420 beeldlijnen (tv-kwaliteit)

supermooie beelden dus... als je de camera horizontaal monteert |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan