ZX-6 Meeting 29 Mei 2005

Poll is dicht, keuze is gemaakt :)

  • ***

    Stemmen: 21 46,7%
  • ***

    Stemmen: 6 13,3%
  • ***

    Stemmen: 0 0,0%
  • ***

    Stemmen: 14 31,1%
  • ***

    Stemmen: 3 6,7%
  • ***

    Stemmen: 1 2,2%

  • Totaal aantal stemmers
    45
he, pas op he!!!! Niks over mijn mooie grijze fiets!!! :( Had hem zelfs nog wel mooi opgepoetst..... Maar, het ligt wel dicht bij de haard, want het was inderdaad Jacsje. Die had van 3 weken de vliegen erop zitten. Volgens mij ging hij voor de smerigste fiets..... *D

Bedoelde ook niet jouw fiets! Die van Jacsje zag er ook grijs uit, terwijl hij toch origineel echt wel blauw was ;)

Ik heb een waterproof lowlight bulletcam van RF-Concepts, 420 beeldlijnen (tv-kwaliteit)

supermooie beelden dus... als je de camera horizontaal monteert |( |(
Ik kan er nog niet echt uit wijs worden :?

Een keer de tijd voor nemen om het een en ander te bestuderen... Hoe ben jij aan de informatie over alle mogelijkheden gekomen?
 
Laatst bewerkt:
Hee,

Net effe het filmpje van Curver en Kawaclubbing gezien *D

Echt goed gemaakt jongens, ziet er goed uit hoor :} :}

Wel vet dat je er dan weer iets van terug ziet, dat is altijd leuk
om te zien ;)

Greets :}
 
Curver en Kawaclubbing gaaf filmpje ik sta versteld van de kwaliteit van die cam. Ik dacht eigenlijk dat wordt niks maar het tegendeel is bewezen!!! :}
 
heb net ook ff het filmpie gekeken
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
heel netjes, ik sta er nog best vaak op ook *D
toch maar goed dat ik dezelfde ochtend nog ff me fiets had gepoetst :P
 
Zijn er trouwens nog mensen die hun high-res pics ergens gaan hosten?
Wil ze namelijk errug graag hebben!

Geen hostingspace? Mail ze dan ff naar mijn gmail-account... mrmoonen @ gmail.com
 
ik had het de week ervoor gedaan, maar heb daarna niet zoveel vliegen meer gevangen.....

telt dat ook?????????? ;)
ghehe ik had em in weken al niet meer gewassen :+

[me]MacReal had pas ongelukje met grind, bagger en een bocht... dus motor was gewassen door de dealer :P [/me]
 
ik had het de week ervoor gedaan, maar heb daarna niet zoveel vliegen meer gevangen.....

telt dat ook?????????? ;)

Ach mensen, die van mij was al ruim een jaar niet gepoetst, wel eens onder de douch geweest, maar dan zonder sop en spons. O-) Daarnaast geloof ik niet dat hij veel schoner wordt door de Nederlandse regen. :( Ik durf dan ook zonder probleem te beweren dat die van mij de smerigste was.:O

Oh ja, ik denk dat de site van KawaClubbing plat ligt, want dat filmpje komt niet mijn kant op '(
 
Ach mensen, die van mij was al ruim een jaar niet gepoetst, wel eens onder de douch geweest, maar dan zonder sop en spons. O-) Daarnaast geloof ik niet dat hij veel schoner wordt door de Nederlandse regen. :( Ik durf dan ook zonder probleem te beweren dat die van mij de smerigste was.:O

Oh ja, ik denk dat de site van KawaClubbing plat ligt, want dat filmpje komt niet mijn kant op '(

was even wat onderhoud van een klein uurtje vannacht maar hij loopt weer hoor :)
 
ff kijken wat het weer doet zondag.
Ziet er iig niet zo best uit.
Maar kan nog veranderen :)
Anders die zondag erop?
 
Oke, wordt zondag 12 Juni.
Komt voor mij ook beter uit ;)
Tijd, plaats wordt nog bekend gemaakt.
Denk de BP of de Mac Woerden.
 
Oke, wordt zondag 12 Juni.
Komt voor mij ook beter uit ;)
Tijd, plaats wordt nog bekend gemaakt.
Denk de BP of de Mac Woerden.
zondag 12juni; indd mooie dag voor het betere blaaswerk.

Dat ga ik dan zeer waarschijnlijk ook doen op de Nordschleife })
 
Terug
Bovenaan Onderaan