ZX-6R topic #46: Rossi heeft ook een zx6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohh zo... Is ook de laatste keer geweest dat ik m'n motor uitleen B| :+


Edit: Verongelukt zeg je?!? :o



citaat:

BERGEN AAN ZEE - Een motorrijder is zaterdagmiddag verongelukt op de Zeeweg richting Bergen aan Zee. Het gaat om een man van nog onbekende leeftijd, die deel uitmaakte van een groep motorrijders. Hij vloog uit de bocht en belandde tegen een boom. De man overleefde de fatale klap niet.


Het ongeluk gebeurde omstreeks 17.15 uur. Volgens een getuige werden er actiefoto's genomen van de motorrijders. Onduidelijk is nog waardoor de motorrijder van de weg raakte. Volgens een woordvoerder van de politie is nog gepoogd de man te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten. De Zeeweg is afgesloten geweest voor sporenonderzoek. Inwoners van Bergen aan Zee konden over het fietspad het dorp bereiken.


:/ -O-
 
citaat:

BERGEN AAN ZEE - Een motorrijder is zaterdagmiddag verongelukt op de Zeeweg richting Bergen aan Zee. Het gaat om een man van nog onbekende leeftijd, die deel uitmaakte van een groep motorrijders. Hij vloog uit de bocht en belandde tegen een boom. De man overleefde de fatale klap niet.


Het ongeluk gebeurde omstreeks 17.15 uur. Volgens een getuige werden er actiefoto's genomen van de motorrijders. Onduidelijk is nog waardoor de motorrijder van de weg raakte. Volgens een woordvoerder van de politie is nog gepoogd de man te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten. De Zeeweg is afgesloten geweest voor sporenonderzoek. Inwoners van Bergen aan Zee konden over het fietspad het dorp bereiken.


:/ -O-
Hmm -O-
Triest :/
 
Ik heb vanmiddag m'n power commander erin geschroeft :) .
Ik heb er een map van een ZX6R met Leovince uitlaat er in gezet en het was ook gelijk merkbaar *O* .
Motor blijft veel mooier door rollen in de bochten... Het wegrijden in z'n 1 lijkt ook wel wat soepeler te gaan en de aan/uit reactie is gewoon bijna weg :o .

Ik ben benieuwd als ie maandag helemaal goed is afgesteld *O*
 
:W was lekker weer vandaag zeg! lekker stukje gereden en mijn vriendin heeft een nieuwe motor gekocht:

suzuki_gladius_2009_01.jpg

beetje jammer van her merk -O-
 
hmm, dan weet ik het ook nieten nu duurt het zeker een week voordat ie zegt wat voor bedrag je krijgt?
:? geen idee merk het vanzelf



-O- was denk ik ook wel te verwachten hoe je motor er bij stond :X
yep :')



tis wel klote, maar ergens wel beter denk ik...
nu "moet" je em tenminste niet oplappen...
alstie niet TL is, krijg je het schade bedrag, nu de verzekerde waarde...

edit:
bij mij was gister expert geweest, die is ook TL... (had niet anders verwacht :X)
das waar




over het choke verhaal:
[afbeelding]

@H8ter: dat art 5 verhaal gaat bij jou inprincipe wel op (helaas) maar meer dan een boete erbij en een aantekening zal het niet worden (tenzij het al keer 30 is)
sowieso moet Cracker zijn rijbewijs en fototoestel terug krijgen want daar is geen grond voor om die inbeslag te nemen (nog ff na gevraagd)

al met al succes met de hele bende.... :W
:} als dat het is. maar heb dus verder nog noooooit wat gekregem kwa snelheid/roekeloosheid ofzo
hij had het ook over art 10 maar dat dat erg lastig zou worden.maandag weet ik het want dan kijkt de officier ernaar :X
(maar krijgt dan idereen die op zijn muil gaat art5? dat is toch te gek voor worden. die kit zei aan de phoon : als r iemand had gefietst had je hem kunnen raken. maar met ALS kan je alles innemen :? |( )



Is toch alleen maar beter! :? Anders zit je zelf met de schade en al het gezeik, nu kan je gewoon nieuwe fiets kopen! Of zie ik het nou verkeert?
of een tuutuu met rolkooi O-)



:W Avond.

Ik heb nieuws over mijn motor. Hij is niet meer te redden.
Frame is gescheurd/ krom als een hoepel, velgen zijn krom, kappen kapot.
Enige wat ik heb is een hugger + teller unit + de nieuw gekochte onderdelen -O-
Dus als iemand nog onderdelen nodig heeft kan die me even een berichtje sturen
:X in het zelfde schuitje dus -O- balen gozer



mooiste Z tot nu toe :}


:W mogguh
zo vanmidag maar eens proberen te bowlen :P met rechts :Y
 
:W :W

Middag, motor net maar even schoon gemaakt .. sjeujs kerkhof aan vliegen zat er op, ging er gelukkig makkelijk af :)

Ik wil alleen me motorpak ook nog even schoonmaken, hoe kan ik dat het beste doen?
Sopje met groene zeep ofzo :? (volgens me moeder moet ik zo weinig mogelijk water op leer gebruiken)
 
:W :W

Middag, motor net maar even schoon gemaakt .. sjeujs kerkhof aan vliegen zat er op, ging er gelukkig makkelijk af :)

Ik wil alleen me motorpak ook nog even schoonmaken, hoe kan ik dat het beste doen?
Sopje met groene zeep ofzo :? (volgens me moeder moet ik zo weinig mogelijk water op leer gebruiken)

gewoon een doek (of oud t shirt) met water pakken. Even een klein beetje uitwringen (zoadat je geen plas water op je kamer achterlaat). En een droge en schone doek.

Ik doe dan altijd deel voor deel zuiver maken.

Dus eerst bijv linkerbeen.. alles eraf wrijven. Als alles eraf is.. naar tevredenheid. Droge doek droog wrijven. Volgend deel.

Heb mjin pak nu al bijna 1,5 jaar.. Na elke rit was ik hem zo ern heb m nog nooit hoeven invetten ;)
 
:W :W

Middag, motor net maar even schoon gemaakt .. sjeujs kerkhof aan vliegen zat er op, ging er gelukkig makkelijk af :)

Ik wil alleen me motorpak ook nog even schoonmaken, hoe kan ik dat het beste doen?
Sopje met groene zeep ofzo :? (volgens me moeder moet ik zo weinig mogelijk water op leer gebruiken)
van water droogt hij idd uit ;)
 
:? geen idee merk het vanzelfyep :')das waar:} als dat het is. maar heb dus verder nog noooooit wat gekregem kwa snelheid/roekeloosheid ofzo
hij had het ook over art 10 maar dat dat erg lastig zou worden.maandag weet ik het want dan kijkt de officier ernaar :X
(maar krijgt dan idereen die op zijn muil gaat art5? dat is toch te gek voor worden. die kit zei aan de phoon : als r iemand had gefietst had je hem kunnen raken. maar met ALS kan je alles innemen :? |( )of een tuutuu met rolkooi O-):X in het zelfde schuitje dus -O- balen gozermooiste Z tot nu toe :}


:W mogguh
zo vanmidag maar eens proberen te bowlen :P met rechts :Y


ONGEVEER zelfde schuitje ;)
Maja weet niet wie er beter vanaf kom. In de beurs jij.

Maar voor de rest -O-
 
@ H8TER

Art. 10 WvW 1994

Artikel 10
1. Het is verboden op de weg een wedstrijd met voertuigen te houden of daaraan deel te nemen.

2. Onder wedstrijd wordt voor de toepassing van dit artikel verstaan elk rijden met voertuigen ter vaststelling of vergelijking van prestaties hetzij van de deelnemers, hetzij van de voertuigen, hetzij van onderdelen daarvan, hetzij van bedrijfsstoffen.

3. Als deelnemer wordt beschouwd de bestuurder van een voertuig waarmee aan een wedstrijd wordt deelgenomen, en de eigenaar of houder van een voertuig, die daarmee aan een wedstrijd doet of laat deelnemen.

;)
 
@ All :W

Goeiemiddag!!

Ben een beetje verzuurd van me voetbaltoernooi gisteren -O-
We moesten met ons team (Zaterdag 6e klasse) tegen allerlei teams uit de buurt... Dus we dachten dat het wel "leuk" zou worden.
Beetje jammer dat ALLE tegenstanders allemaal gasten uit de hoofdklasse hadden :X

We hebben dus lekker 3x 40 minuten achter de feiten aangerend :P _O-

Maar het bier smaakte wel lekker!

Net in een ander topic me reisverslagje gepost, misschien ook wel leuk voor hier:




Even kort verslagje van mijn tripje Engeland dan maar:

S'ochtend rond 7 uur vertrokken, na een file bij Antwerpen kwamen we om ongeveer 11:50 aan. Moesten om 12:20 inchecken dus mooi op tijd.

Aankomst Calais
[afbeelding]

Inchecken
[afbeelding]

Bijna in de trein
[afbeelding]

En der weer uit
[afbeelding]

Omdat het een behoorlijke rit was besloten om daar in de buurt maar te overnachten en de volgende dag de motor op te gaan halen. Dus hotelletje gepakt in Southampton en daar in de pub maar naar Manchester - Arsenal gekeken *O*

Onderweg typisch engels weer
[afbeelding]

Volgende dag nog een klein stukje door de bergen naar de motorzaak toe.
[afbeelding]

En daar waren we dan eindelijk *O*
[afbeelding]

En ze stond nog in de workshop op me te wachten
[afbeelding]

Samen met de eigenaar naar de motor gekeken
[afbeelding]

Motor was echt in hele goede staat, zag er heel netjes uit. Alle papieren erbij, rekeningen, onderhoudsboekje perfect afgestempeld, rekeningen enz. Toen ik wou betalen bleek dat de pinmachine van de eigenaar niet werkten met Europese passen. Eigenaar was zelf ook verkeerd ingelicht door zijn bank dus na een goed gesprek voor zijn neus het geld overgemaakt via internet bankieren.

Nadat alles was geregeld eindelijk de motor het busje in!
[afbeelding]

Gelijk weer teruggereden, kwam om 2 uur snachts aan en de volgende dag de motor thuis uitgeladen.
[afbeelding]

Leuk verslag man! Ik heb waarschijnlijk binnenkort een kijker voor mijn motor, maar hij heeft zijn RBW nog niet B|
Ik smeer 'm dus gewoon de motor aan met het uitmuntende argument : "Je kan dan in elk geval beginnen met poetsâh!" *D

Hij is iig helemaal waus van de "Kawa ninja" duss hoop dat het wat wordt ;)

Nieuwste aanwinst 8-) paddock-stand

[~[url="http://img13.imageshack.us/img13/7862/08052009160.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://img13.imageshack.us/img13/6809/08052009161.jpg"]afbeelding~][/URL]

Mijn gouden hendels nog steeds niet binnen -O- Echt niet normaal, al 5 weken aan het wachten! Koppelingshendeltje is nog het enigste aan mijn motor beschadigd is...



@zx-6r: In de OP staan veel plaatjes die het niet doen! :Y


Nou weer aan de pils! :W

Het geheel ziet er echt mooi uit man, met die goude vorkpoten en je gouwe rem/schakelsetje ;)

\
Een MV agusta f4 312, (realistische) droom motor =)

Maar niemand hier kan een arme student helpen aan een werkplaatshandboek voor een kawa zx6r '99?? Ze zijn nogal schaars volgens mij...

Voor het geval je 'm nog niet had, hier is de link : WPHB zx6r 98' - '02 (doe ff rechtermuisknop op de link en dan "opslaan als"
Dan raak je 'm ook niet meer kwijt ;)

Vergeten hier te posten maaaaaaar...

AVB'tje is binnen *O* *O* *O* *O*

Woei!! Gefeliciteerd kerel!! *O*
Hebbie nou trouwens al is andere laarzen ipv je gympies? _O- :+

Whazzzzaaaaaaaaaaaaa GANGSTA's!

[afbeelding]

jullie staan op mn hyves :+

omg_1.jpg


_O-


:+

VRAAGJE:

Waar kan ik voordelig kentekenhouder vinden voor een 96?
Ik word beetje moe van dat grote ding op de achterkant en wil hem schuiner zetten.

MDI al gechecked? www.mdi-online.nl

citaat:

BERGEN AAN ZEE - Een motorrijder is zaterdagmiddag verongelukt op de Zeeweg richting Bergen aan Zee. Het gaat om een man van nog onbekende leeftijd, die deel uitmaakte van een groep motorrijders. Hij vloog uit de bocht en belandde tegen een boom. De man overleefde de fatale klap niet.


Het ongeluk gebeurde omstreeks 17.15 uur. Volgens een getuige werden er actiefoto's genomen van de motorrijders. Onduidelijk is nog waardoor de motorrijder van de weg raakte. Volgens een woordvoerder van de politie is nog gepoogd de man te reanimeren, maar dit mocht niet meer baten. De Zeeweg is afgesloten geweest voor sporenonderzoek. Inwoners van Bergen aan Zee konden over het fietspad het dorp bereiken.


:/ -O-

-O-
Klote om te horen dat ie 't niet overleefd heeft '(

:W was lekker weer vandaag zeg! lekker stukje gereden en mijn vriendin heeft een nieuwe motor gekocht:

[afbeelding]
beetje jammer van her merk -O-

Wow wat een beest :P
Tis wel een grappig ding om te zien, maar als 't mijne zou zijn, dan zou er denk ik al het één en ander aan veranderd worden :P

"zou ze je nou bij kunnen houden denk je _O- "

:} als dat het is. maar heb dus verder nog noooooit wat gekregem kwa snelheid/roekeloosheid ofzo
hij had het ook over art 10 maar dat dat erg lastig zou worden.maandag weet ik het want dan kijkt de officier ernaar :X
(maar krijgt dan idereen die op zijn muil gaat art5? dat is toch te gek voor worden. die kit zei aan de phoon : als r iemand had gefietst had je hem kunnen raken. maar met ALS kan je alles innemen :? |( )

Dan moet jij ff tegen die agent zeggen: "ALS je moeder wat meer d'r best had gedaan, was je ook wat mooier geweest"

Dat slaat toch als een pik op een drumstel... Als het die dag regenachtig was geweest, had jij er niet gereden... Wat een bullshit zeg! :r



hehe vette clip is dit :Y

deze vind ik ook wel cool..

just do it do it do it :+



deze is wel wat voor SB


Die eerste is wel vet ja! *D

Lasgo mag er trouwens wel zijn hoor ;) *O*

=-=-=-=-=-=-=-=-=


Zow, en nu ga ik lekker een rondje rijden!!
LTrz!!!
 
Hey hey

Mense ik had een vraagje
Weet of heeft er nog iemand een zx6r('95) frame met kenteken te koop?
Want ik wil voor de zomer echt begint me motortje helemaal
weer klaar en in orde hebben.

Dus mocht er iemand mij kunnen helpen aan een frame dan zou ik die erg dankbaar zijn :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan