Afgelopen maandag op Zandvoort gereden met m'n ZX10R(2005, 72.000km, Translogic Intellishift Quickshifter erop)
Na false neutral tussen 2 en 3, schakelt de motor niet meer soepel, heel erg hakerig/stotterig. Hieronder een filmpje waarop dat allemaal goed te zien is.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Schakelvork krom?
Wat ook nog gebeurde is dat de motor stilviel na schakelen naar z'n 4 op een gegeven moment, alsof de killswitch omgezet was. Motor startte daarna wel weer gelijk. Daarna niet meer voorgekomen, heel apart, maar wellicht kan het er iets mee te maken hebben?
En weet niet of dit hoort, maar op de paddockstand, als ik de motor in de versnelling en de koppeling in knijp, blijft het wiel toch een beetje draaien uit zichzelf, weet niet of dit hoort of dat de koppeling dan toch niet volledig ontkoppelt? Gezien in z'n vrij met draaiende motor het wiel ook wel wat draait.
Na false neutral tussen 2 en 3, schakelt de motor niet meer soepel, heel erg hakerig/stotterig. Hieronder een filmpje waarop dat allemaal goed te zien is.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Schakelvork krom?
Wat ook nog gebeurde is dat de motor stilviel na schakelen naar z'n 4 op een gegeven moment, alsof de killswitch omgezet was. Motor startte daarna wel weer gelijk. Daarna niet meer voorgekomen, heel apart, maar wellicht kan het er iets mee te maken hebben?
En weet niet of dit hoort, maar op de paddockstand, als ik de motor in de versnelling en de koppeling in knijp, blijft het wiel toch een beetje draaien uit zichzelf, weet niet of dit hoort of dat de koppeling dan toch niet volledig ontkoppelt? Gezien in z'n vrij met draaiende motor het wiel ook wel wat draait.