zx10r f1 indicator

snakke

Rookie
29 jun 2006
3
0
zuiderbuur
hoi net mijn nieuwe zx10r van de schop gehaald en wat is hij vet!!!!!!
enkel net ontdekt dat wanneer ik mijn contact af zetten de het F1 lichte blijft pinken volgens het boekske de dfi of injectie pomp zeker.
dus terug naar de schop,daar zeiden ze dat het komt omdat ik met die rode sleutel rond reed en dat deze normaal voor de computer te programmeren is of zoiets.
dus terug thuis ff andere sleutel gehaald,maar helaas nog steeds dat de F1 indicator blijft pinken, hebben er mensen dit al meegemaakt en hoe is dat op te lossen.


thx


life sucks when there is rain.

deze is mooi hé helaas ni de mijne

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/385180/35f8a3581506fd5303a157ba912f8a17 (zx10rad01b.JPG)​
 
yeo twee zwarte 1 rode sleutel bij gekregen zou sleutel zijn die 1000 eurootjes kost moest ik die kwijt zij.
mor der is het dus ni met op gelost ,hoop echt dat het zo is dat het lichtje aangeeft dat er startonderbreker opzit.
 
yeo twee zwarte 1 rode sleutel bij gekregen zou sleutel zijn die 1000 eurootjes kost moest ik die kwijt zij.
mor der is het dus ni met op gelost ,hoop echt dat het zo is dat het lichtje aangeeft dat er startonderbreker opzit.
dat lampje knippert indd af en toe als het contact uit is en geeft indd aan dat er een startonderbreker in zit.
 
pfff gaat dus niet meteen mijn battrij leeg trekken als mijn beestje 2 weekjes aan de kant blijft .hoef ik me geen zorgen te maken .thx dude

een led lamp verbruikt 2 keer niets, dus daar hoef je geen zorgen om te maken, maar als ie 2 weken stilstaat, dan ontlaadt de batterij zoiezo (maar dan kun je normaal nog starten, mijne heeft al 4 weken stilgestaan, en startte nog van de eerste maal)


en schop = shop??? :?
 
Je kan dat lampje ook uitschakelen. Bij uitschakelen van contact binnen 20 seconden tegelijk de (mode) en (reset) ingedrukt houden. Lampje knippert dan niet meer. Wanneer je je accu los hebt gehaald staat deze weer in on-mode.
Het is maar dat je het weet. Dit moet overigens ook in je instructie boekje staan! En je "rode"contact sleutel is je master key.
 
Terug
Bovenaan Onderaan