ZX14: de snelste, mooiste, met identiteitscrisis (ZZR1400)

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor jullie allen, mooie kerstdagen!!! *:) Ik zou natuurlijk nog veel meer kunnen roepen, maar ik wens jullie kortom, alle goeds en gezondheid!

*:)
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er interesse in een set pipewerx dempers? (voor zzr1400 natuurlijk)
Ik doe ze weg omdat ze toch maar staan te niksen in de garage.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu dagelijks een binnenroute naar m'n werk; 80km weg waar veelal 80 gereden word en door tegemoetkomend verkeer maar af en toe inhaalgelegenheid. Sukkel ik dus in z'n 6 met het verkeer mee, maar als je dan een gaatje ziet dan moet je echt terug naar z'n 2 om daar als een kanon in te schieten. Hup! erop en erover. Hééérlijk! Veel leuker dan die lange stukken snelweg die ik eerst altijd moest rijden. Kost alleen wel wat meer band denk ik O-)

Ik zou alleen willen dat ik in één keer van 6 naar 2 kon. Nu toch vier keer tikken en da's best wat werk zegmaar :)
 
Ik zou alleen willen dat ik in één keer van 6 naar 2 kon. Nu toch vier keer tikken en da's best wat werk zegmaar :)

Is zo een quick shifter dan niet mogelijk? Moet je nog steeds wel 4 x terug, maar is toch sneller? Of is dit er nog niet voor de nieuwe 1400?

En de 14 van Leroy, waarom nu al weg??
 
Is zo een quick shifter dan niet mogelijk? Moet je nog steeds wel 4 x terug, maar is toch sneller? Of is dit er nog niet voor de nieuwe 1400?

En de 14 van Leroy, waarom nu al weg??


moest om medische reden stoppen met de hobby. sucks B| want leroy is leuke gozer die vaak mee ging toeren.
 
Ah.... zie, zo 'technisch' ben in nou..... :$


Ha ja dat dacht ik ook al en opschakelen dat gaat als boter, daar heb ik geen hulp bij nodig... gewoon iets druk op het schakelpedaal, puntje gas eraf en hij floept zo omhoog. Niks koppelen, als je in het juiste toerental zit is dat nergens voor nodig. :)
 
Ha ja dat dacht ik ook al en opschakelen dat gaat als boter, daar heb ik geen hulp bij nodig... gewoon iets druk op het schakelpedaal, puntje gas eraf en hij floept zo omhoog. Niks koppelen, als je in het juiste toerental zit is dat nergens voor nodig. :)
Jep, gaat ook heel soepel. Dat kan andersom ook bij neerschakelen maar dat maakt het niet veel makkelijker. Met een quickshifter is het heel fijn om upsidedown te schakelen en dan gewoon vol het gas erop houden. Je hebt dan wel een ontstekingsmodule nodig voor de Kawa's. Ik heb zo'n spul op mijn ZX10 zitten.
 
Hoi Luitjes,

Ik heb een concurrent overgenomen inclusief alle voorraad en daar zitten 8 berschillende LUIMOTO seat covers voor de ZX14 bij. Check even online om te zien of je dat leuk vindt. Ze kosten normaal een hoop geld maar voor jullie neem ik genoegen met 2 tientjes cash. Helaas niet voor 2012 model.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan