ZX6R 1996 racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duplo

MF veteraan
29 okt 2004
5.841
11
Racer met veel extra onderdelen te koop

Kan er helaas geen vriendjes mee worden en hou het voorlopig bij de 2005 zx6r
386835339.jpg


Ik zal thuis ff een betere foto maken.

Zitten nog een aantal kappensets bij en 2 tanks.

Nieuwe ketting en tandwielen (originele verhouding) ligt nog een ander tandwiel bij (andere verhouding)

2 sets banden uit mn hoofd gezegd allebei michelins en iig 1 set pilot powers die maar 2 dagen gebruikt is door mij (beginnende rijder)

Deze fiets is in de zac gebruikt geweest (niet door mij ;))

Zit wat schade op en is niet de mooiste fiets maar als je van een oude ragbak houd (blijft toch mooi ofniet :P)

Er zit geen kenteken bij

Vraagprijs 1000 euro
 
Laatst bewerkt:
Nope komt niets voor terug, naja misschien circuitkuipen voor de blauwe maar zolang ik geen lotto win geen circuitfiets :/
 
zonde..

in welke zin kun je er geen vriendjes mee worden?

want een juiste veerafstelling en goeie plakbandjes kunnen het gevoel al helemaal omgooien..
 
Ik heb nog geen foto's gemaakt :S

Het is het complete plaatje, ik weet dat ik er mee kan 'leren' rijden als ik er meer km's op zet maar de overstap van mn straatfiets naar deze kan ik niet zo goed.

Van de NX naar mn supersport moet ik ook even wennen zeg maar :P

En gaat al steeds beter maar ik maak te weinig pure circuitkm's om daadwerkelijk te gaan wennen

En helaas als ik ooit echt een modernere wil dan wil een 05-06 geen 03-04 :+
 
het vrouwtje gaat 17 september voor het eerst een circuitdagje doen in zolder. zal eens kijken als ze het een leuke motor vindt. heb je ook foto's?

wakemuis@live.nl
 
ook nog handig om te vermelden:

Frame is verstevigd door mille pajic
en het blok is ook door hem afgesteld samen met de uitlaat die hij pas gemaakt heeft

Hierdoor is het een super fijn blok die erg graag toeren maakt en dan ook sensibel reageert

Ik krijg nog steeds kippevel als ik hem start

Maar ja om nou een motor in de schuur te hebben staan om hem alleen af en toe te starten :+
Daar word het arme ding natuurlijk ook depressief van :/
 
nette fiets en geen geld!

ik rijd exact hetzelfde maar uit 97 en het is een heerlijk fiets! :]
daarom ook ik niet waarom je er geen vriendjes mee kan worden.

deze fiets is goed controleerbaar en verrast je nergens en toch genoeg vermogen om de in de bochten de duuzend het nakijken te geven.
de vorige eigenaar had er een 2.03 op Assen staan en ik op dit moment een 2,06 op Assen en een 2,08 op Zandvoort

ws een kwestie van afstelling van de vering, en gaan met die banaan:Y


ps als je nog losse zooi hebt dan hoor ik het graag, misschien dat ik wel belangstelling heb
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk is elke fiets aan te passen naar de rijder, alleen je kan mij niet vertellen dat deze zo gaat rijden als mijn 2005 ;)
En deze fiets is niet te vergelijken met een standaard zx6r uit 1996 (welke ik dus ook op straat heb gereden)
Hij is een stuk feller door de juiste afstelling van Pajic

De clipons zitten onder de kroonplaat gemonteerd en hierdoor zijn de stuureigenschappen ookw eer anders. Voor de hardrijders onder ons super :P

en dan nog zie ik persoonlijk die investering en tijd niet zitten voor die 2 a 3 daagjes die ik per jaar rijd.

Oude eigenaar heeft met deze fiets een 2.05 op zandvoort gereden in het ZAC

Losse spullen gaan pas weg als een nieuwe eigenaar deze niet wilt hebben.
 
ik wil er graag vanaf dus wie doet er een mooi bod en komt hem halen *O*
 
niemand die dit schatje een nieuw huisje wil geven :$
 
Ik wil wel maar als ik zo de foto's zie vind ik €300 wel genoeg voor deze zx6r.

haha, dat kan :P

maar daar gaat hij niet voor weg. :+

Technisch in zeer goede staat en compleet afgesteld blok, jou oordeel baseer je nu puur op uiterlijk via foto's met een beschadigde kuip.

Daar is weinig waarde aan te hechten
 
Ik wil wel maar als ik zo de foto's zie vind ik €300 wel genoeg voor deze zx6r.

wat een dom gelul :r

goedlopend blok kost ..........
setje wielen kost.........
setje nieuwe ketting en tandwielen kost.......
setje nieuwe banden kost.........
los zit er nog een compleet blok bij in onderdelen
stuk of wat tanks en complete kuipen
in onderdelen brengt ie al gauw een € 800 op ,dus doe dan wel een reeel bod

tis helaas mijn merk en mijn kleur niet, ander wist ik het wel O-)

deze fiets kan samen met een goed coureur ,het leven van moderne fietsen heel zuur maken, helaas spreek ik uit ervaring :+

8443de5703cf7401228d1d623e3a7437


1c76481b88e92ce1aba6452604661183
full


ook geschikt voor mensen die al een buikje hebben _O-
wie wil der un sixpack ,aj ok un vat kunt hebben :W


016d308749c46627f852e6ed3ada00d8
 
Laatst bewerkt:
Kickje dan maar. Snap niet dat deze fiets nog niet verkocht is. Dit is toch ideaal materiaal om mee te starten, en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Daar kan je net een blok voor kopen, krijg je de rest er gratis bij ;-)

Groeten Falierke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan