ZX6R 95-97 bijna ALLE onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil je spatbordje boven je ketting wel overnemen..
heb je die nog ?

Als je gewoon het zwarte langwerpige kapje bedoelt op de achterbrug, die heb ik nog wel :Y

Kun je me even een mail of pm sturen? Je hebt geen gegevens in je profiel staan.
 
Net de achterkont + Achterlicht + duozitje gekocht. Correcte verzendig.
Dus bij deze Nog eens omhoog!!
 
tip voor je racer: als je geen 160 banden kunt vinden (kan ooit moeilijk zijn) kun je op zo'n zx6r probleemloos een 180 band opleggen, michelin gaat iets minder als andere merken (die ligt er wel raar op) maar als je er een 180 dunlop band op legt merk je helemaal niks!
 
tip voor je racer: als je geen 160 banden kunt vinden (kan ooit moeilijk zijn) kun je op zo'n zx6r probleemloos een 180 band opleggen, michelin gaat iets minder als andere merken (die ligt er wel raar op) maar als je er een 180 dunlop band op legt merk je helemaal niks!

Ik rij met Bridgestone S20, gaat perfect met zo'n sportieve straatband, vermogen en hellingshoek zijn toch belabberd bij dit type motor dus die banden kunnen het prima aan.

De velgen zijn 4,5 inch breed, dat is echt wel te smal voor een 180'er, op de regenvelg heb ik wel een 180 liggen maar die staat er ook raar op. Een 180 hoort op een 5,5 inch velg, dat is toch wel best een verschil.

Toevallig geen stalen leidingen liggen?

Nee :N
 
Laatst bewerkt:
~
Ik rij met Bridgestone S20, gaat perfect met zo'n sportieve straatband, vermogen en hellingshoek zijn toch belabberd bij dit type motor dus die banden kunnen het prima aan.

De velgen zijn 4,5 inch breed, dat is echt wel te smal voor een 180'er, op de regenvelg heb ik wel een 180 liggen maar die staat er ook raar op. Een 180 hoort op een 5,5 inch velg, dat is toch wel best een verschil.dunlop gaat PERFECT, meen ik serieus, dit hebben we (ik en mijn pa, die rijd ook een zx6r uit 1995) als tip gekregen van een andere coureur, eerst keken we hem ook aan van 'die spoort niet' , maar het gaat echt!

met michelin moet je het niet proberen zoals ik al zei
 
Deal.Idd, mee eens. T is wel een eind rijden voor mij misschien ff via prive mail verder regelen.zit deze week in de avond dienst, groet Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan