ZX6R meeting! 10-09-2006

hoelaat verzamelen in ijsselstein?

  • 11.00

    Stemmen: 2 13,3%
  • 11.00

    Stemmen: 7 46,7%
  • 11.00

    Stemmen: 1 6,7%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 4 26,7%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Als je bij Vianen bij de A2 komt, welke kant is de verzamelplaats dan op :? Richting Amsterdam of richting het zuiden ?
full


dat blauwe streepje (rivier) aan de onderkant is de lek. richting utrecht de snelweg op en meteen de 1e er weer af na.
 
Laatst bewerkt:
[me]Dawg gaat niet mee :N *
[/me]


ten eerste: weer zo ver van huis B|
ten tweede: dan komt mn familie over vr mn B-day *O* (7-09)

ennuuuh... KS: long time no see... al nieuws over mijn Dyno-filmpie O-)


beloofd is beloofd maar tis zo klote als je niks zelf in de hand kan houden...maar je staat nog steeds op de agenda... :Y
 
Mogguh :W

Misschien een ideetje om weer een paar verzamelplaatsen te verzinnen voor de mensen die van ver komen ??
 
KS moet zich bij deze afmelden....er is een rit van KtN z'n werk wat elk jaar wordt uitgezet door een paar collegea....

welliswaar niet zo spekta als vorige jaren maar wel altijd vreselijk gezellie...helaas kan ik mezelf niet in 2en splitsen ....wel ZX6jes genoeg _O-
 
KS moet zich bij deze afmelden....er is een rit van KtN z'n werk wat elk jaar wordt uitgezet door een paar collegea....

welliswaar niet zo spekta als vorige jaren maar wel altijd vreselijk gezellie...helaas kan ik mezelf niet in 2en splitsen ....wel ZX6jes genoeg _O-
wat is dat nou -O-
 
zijn er mensen die vanuit richting amsterdam komen ?
zoja ff wat afspreken voor de heen en trug reis? :] :W
 
Heb net nog even het stukje vanaf Rhenen naar Maurik gereden, maar 't asfalt is niet echt om over naar huis te schrijven :X B|
 
zijn er mensen die vanuit richting amsterdam komen ?
zoja ff wat afspreken voor de heen en trug reis? :] :W

Ik kom van de omgeving Leiden, maar heb met Hengel afgesproken om voor de rit nog een stukje binnendoor te rijden.

Als je wilt kun je wel een stuk mijn kant op komen en dan rijden we samen (binnendoor) richting Hengel. Wij zouden elkaar dan kunnen treffen bij Nieuw-Vennep (N207). Mocht het je wat lijken dan hoor ik het wel ;)
 
Heb net nog even het stukje vanaf Rhenen naar Maurik gereden, maar 't asfalt is niet echt om over naar huis te schrijven :X B|
heb er 3 weken geleden nog gereden met een R1meeting en was niet aan de hand. kon goed hard door knallen daar })
 
godverkut!
was laatst gevallen met de brommer dus binne kort moet ik m ff wegbrengen om m weer op te kanppe '(
hoop dat ie optijd klaar is voor de meeting! ;)
 
godverkut!
was laatst gevallen met de brommer dus binne kort moet ik m ff wegbrengen om m weer op te kanppe '(
hoop dat ie optijd klaar is voor de meeting! ;)
gewoon pushen en zeggen dat je hem echt op 8 september terug moeten hebben ivb met een geboekt motorvakantie O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan