zx6r uit 1999 (evt 25kw) zie foto's!! - nieuwe vraagprijs -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is 1 ding wat zeker belangrijk is!

Ik heb gisteren in een motorzaak hier in de buurt zitten kijken, en zag een bijzonder mooie Suzuki. Nu kijk ik hier weer wat rond, en ik merk dat dat model een SRAD is..... en dus, als ik jullie mag geloven, veel te klein voor mij :( Ik vind het heel nadelig, maar gezien jouw fiets zijn er dus gelukkig nog wel knappe fietsen voor deze asociale lengte verkrijgbaar :)


niets slechts over de srad trouwens hè!! :N
full

:]
 
de SRAD staat aardig bekend om zijn sportieve karakter (en ook zithouding), mijn ervaring was dat ik mijn reuze-benen er totaal niet op kwijt kon. (misschien ervaren anderen dit anders). Dit model zx6r echter wordt in tests bekroond om zijn comfortabele zithouding, in enkele tests wordt zelfs geschreven dat het om een undercover tour-sport gaat ipv super-sport. :o Dit laatste is overdreven, je zit er wel sportief op maar de voetsteuntjes staan relatief laag woordoor je gewoon meer beenruimte hebt. Dit heeft voor mij dan ook uiteindelijk de doorslag gegeven om voor dit model te gaan. :Y
 
Oke dan! dat is zeker belangrijk voor me! Ik vind het ook wel een leuke fiets, en de prijs-kwaliteit verhouding KLINKT ook goed....
Echter, ik heb geen rijbewijs en woon in Noord-Holland, en tegen de tijd dat ik een rbw heb ben je dat ding al kwijt :P


maaaaaaaaaaaar wie weet :P ooit... :P
 
Te koop aangeboden:

zx6r van het bouwjaar 1999, staat 25kw op kenteken, deze restrictie-kit krijg je erbij. Hij heeft 47xxx gelopen, is motorisch nog perfect. De motor is in een uitzonderlijk goede staat (geen krasjes oid), altijd netjes onderhouden, normaal mee gereden, echt een plaatje.

De zx heeft recent nog een beurt gehad waarbij olie (&filter) is vervangen, en de kleppen zijn gesteld. Verder is er een nieuwe voor & achterband opgekomen, en zijn nieuwe voorremblokken gemonteerd.

Extra's:

- Undertail met geïntrigeerde knipperlichten
- stalen remleiding voor (remt als vergif)
- dynojetkit (blok perfect afgesteld (meer vermogen / betere gasreactie) & minder verbruik)
- k&n luchtfilter (uitwasbaar, mooi intake-geluid)
- "ninja" uitlaatsteun (originele voetsteuntjes aanwezig)
- kleine knippers voor
- carbon op teller / kroonplaat

Reden van verkoop is aanschaf van een 1000cc

Kortom: Bijzonder mooie machine (25kw mogelijk) met diverse extra's, klaar voor het seizoen!

Bij interesse of vragen graag mailen naar: zunn_alwin@msn.com of bellen: 0623997568

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vraagprijs voor al dit moois: 3850,-

De motor valt te bewonderen in plaatsje Baak (te Gelderland)

link naar marktplaats:
he jammer, geen MF sticker :N
 
En nogmaals een kickje voor deze goed onderhouden raket op wielen :)
 
is er dan zo weinig interesse in een mooie beginnersfiets die nog 25kw op kenteken staat ook?
 
Er is al wel het één en ander geboden, en ik heb een aantal mailtjes mogen ontvangen. Over de vraagprijs valt nog te onderhandelen. Dit gaat het beste wanneer iemand die serieuze interesse heeft, langskomt om te kijken / rijden, dan kunnen we kijken wat diegene ervan vindt en van welke prijs we allebei blij worden. :Y
 
Niet weinig interesse, alleen vind ik de prijs wat hoog gezien de KM-stand & de originele uitlaat(demper) :P


km stand zegt ook niet alles zolang de motor maar goed onderhouden is en altijd netjes is warmgereden en zijn beurtjes heeft gehad.

Vergeet daarbij niet dat het ook niet gratis is om een motor 25kw op kenteken te krijgen, en dat is het geld na de 1e mierenneukerige agent die 25kw op uitdraai niet goed vind meer dan waard :)
 
km stand zegt ook niet alles zolang de motor maar goed onderhouden is en altijd netjes is warmgereden en zijn beurtjes heeft gehad.

Vergeet daarbij niet dat het ook niet gratis is om een motor 25kw op kenteken te krijgen, en dat is het geld na de 1e mierenneukerige agent die 25kw op uitdraai niet goed vind meer dan waard :)

Ik snap 't best dat goed onderhoud ook veel zegt, maar als je op marktplaats voor minder een ZX6R kunt krijgen met een andere (sport)demper, ook 25KW op kenteken & de helft aan KM's minder voor €3600,-, is voor mij de keuze niet zo moeilijk om te maken. :p
 
Ik snap 't best dat goed onderhoud ook veel zegt, maar als je op marktplaats voor minder een ZX6R kunt krijgen met een andere (sport)demper, ook 25KW op kenteken & de helft aan KM's minder voor €3600,-, is voor mij de keuze niet zo moeilijk om te maken. :p


dan zou ik dát gebruiken bij het onderhandelen ipv een beetje commentaar te geven als je de motor toch niet wil/kan kopen. :)
 
@ roel: Ik zie je zogenaamde advertentie niet staan op marktplaats anders.. ?!

Beste kerel, ik snap dat je met een budget zit maar hier schieten we allebei niets mee op, je kunt dit exemplaar beter vergeten en met je 3200 budget ergens anders op bieden.
 
Nog een kleine toevoeging: service manual & onderhoud papieren zijn aanwezig, als bonus krijg je er 2 kawasaki petjes bij ivm aankoop yamaha :+
 
dan zou ik dát gebruiken bij het onderhandelen ipv een beetje commentaar te geven als je de motor toch niet wil/kan kopen. :)
Wie zegt dat ik de motor niet zou willen kopen?
Het was gewoon bedoeld als een normale reactie / eventueel begin voor onderhandeling o.i.d.?

@ roel: Ik zie je zogenaamde advertentie niet staan op marktplaats anders.. ?!
Dat klopt, aangezien deze beste man er €3950,- voor vraagt op marktplaats, maar ik 'm heb gemailed, en hij zei dat hij voor €3600,- weg mag.

Beste kerel, ik snap dat je met een budget zit maar hier schieten we allebei niets mee op, je kunt dit exemplaar beter vergeten en met je 3200 budget ergens anders op bieden.
€3200,- was overigens m'n eerste bod, en niet meteen m'n laatste bod..

Ik vind persoonlijk alleen de €3850,- te veel, maar weet gewoon niet wat ik er wel voor zou moeten geven, aangezien hij verder wel mooi / goed onderhouden is etc.

Heb je overigens niet nog een andere (sport)demper erbij?
 
€3200,- was overigens m'n eerste bod, en niet meteen m'n laatste bod..

Ik vind persoonlijk alleen de €3850,- te veel, maar weet gewoon niet wat ik er wel voor zou moeten geven, aangezien hij verder wel mooi / goed onderhouden is etc.


Heb je overigens niet nog een andere (sport)demper erbij?


Kijk! en met die gedachte zou ik eens bij TS informeren hoe of wat.

Hij geeft zelf al aan dat er over de prijs nog wel te praten valt. Het komt er gewoon op neer dat jij 3850€ te veel, en hij 3200€ te weinig vindt.

Op zich is dit een beetje een nutteloze discussie :)
Als je echt geinteresseerd bent zou ik gewoon eens met TS gaan kijken waar jullie uitkomen of gewoon een keer komen kijken. Het is een klein eindje rijden, maar dat is natuurlijk ook weer verwaarloosbaar omdat het uiteindelijk wel om de aanschaf van een motor gaat.

Goed op MP kijken wat er nog meer te koop is en op basis daarvan contact opnemen en verder praten over de prijs zou ik doen.
maarja, wie ben ik? :]



Verder uiteraard een kickje voor dit groene monster *O*
 
wijze woorden van t13z :}

Maar inderdaad zoals eerder gezegt: als er iemand serieus geïnteresseerd is dan maken we heel gemakkelijk even een afspraak. Kan diegene de fiets in het echie zien en een testrit maken. Geheel vrijblijvend, mocht hij niet bevallen (kan het me niet voorstellen ;) ) dan laat je hem fijn staan. De prijs kunnen we ook direct bespreken, er valt nog over te onderhandelen vandaar.

Bovendien: Komen kijken is gratis (gratis is zeldzaam begrip tegenwoordig) _O-
 
wijze woorden van t13z :}

Maar inderdaad zoals eerder gezegt: als er iemand serieus geïnteresseerd is dan maken we heel gemakkelijk even een afspraak. Kan diegene de fiets in het echie zien en een testrit maken. Geheel vrijblijvend, mocht hij niet bevallen (kan het me niet voorstellen ;) ) dan laat je hem fijn staan. De prijs kunnen we ook direct bespreken, er valt nog over te onderhandelen vandaar.

Bovendien: Komen kijken is gratis (gratis is zeldzaam begrip tegenwoordig) _O-


onwijze woorden van Speedfreakz

Waarmee ik dus doel op de spelfout, voor de rest zijn het wel wijze woorden *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan