Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX7R topic part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevjan

MF veteraan
14 sep 2004
23.492
448
Hoogwoud
Hopla deel 4 alweer .

Wat voorafging in deze soap:

Oprichten ZX7R Club
Oprichten ZX7R Club part 2
ZX7R Club part 3

ZX7R Meeting 2006


Ik wil ook wel een vette openingspost verzorgen met ZX7R foto's van alle actieve leden .
Dus als iemand erbij wil staan, stuur maar een foto .

Brand los iedereen


Debonz, Bergen op Zoom


Geppie85, Groningen


Gewoonkevin, Alkmaar


ImTrOuBLe, Vlaardingen




Jamthi, Perth


Jelle_CB500



Kakaroto, Vlissingen



Kawi ZX7R, Emmen



-MOTORHEAD-, Heemskerk



Ninjaturtle, Alkmaar



PKAWA, Nijmegen



Superjoop, Harderwijk



Trabuca, Eindhoven



ZX7-aRnold, Groenland




ZX7RR,
 
Laatst bewerkt:
Superjoop schreef:

Mijn ervaring met BT014's is ook dat ze vrij snel slijten(de achterband dan he) Met mijn vorige heb ik slechts 4k gedaan terwijl Bridgestone een levensduur van ca. 6 to 8k opgeeft. Heb nu 2ct's, topbanden!!



Even kijken of m'n geheugen nog goed is , maar jij was (een tijdje terug alweer) toch van plan om de Conti Race Attacks uit te proberen?
 
ik heb trouwens ook van die braking wave disks en die bevallen erg goed!

maar over de banden:

de bt014 kan misschien een fijne beginnersband zijn, maar ik vind het eigenlijk helemaal niks.

ben op den duur overgestapt op 002's en dan weet je niet wat je meemaakt. de motor stuurt meteen veel en veel beter in. dus als er hier vergelijkingen qua sturen worden gemaakt tussen een zxr en een zx7r moet je natuurlijk wel meenemen welke banden eronder zitten, en ook hoe de vering staat. anders is het natuurlijk appels met peren vergelijken.

002's slijten wel sneller, maar ja ook hier is erg veel te verbeteren door je vering goed af te stellen. het grote voordeel van deze meer sportieve band is dat het profiel niet doorloopt tot op de zijkant. daardoor gaat de band nauwlijks cuppen en blijft ie veel langer mooi rond! mijn voorband kon ik daardoor veel langer naar behoren blijven gebruiken. Voor op de weg is een 014 best ok hoor, maar ga je wel eens naar het circuit vind ik het 3 keer niks.

heb er nu trouwens gewoon supercorsa's op liggen. gebruikte en das toch wel HEEL VEEL goedkoper.
 
Nu we het toch over bandjes hebben Wat is jullie mening over "oude" banden?? Heb nog 2 nieuwe achterbanden liggen (Metzeler racetech en Supercorsa) maar deze liggen alweer een paar jaar op zolder Heb zelf nog nooit met oudere banden gereden, maar zijn er problemen teverwachten?? Wil eigenlijk voor m'n replica een ander setje velgen scoren en die ook groen spuiten. Kan ik daar mooi de Corsa ofzo onder gooien
 
Toen ik mijn motor kocht, had die al anderhalf jaar stil gestaan. Met die bewuste banden ben ik gewoon op het circuit geweest en ik heb altijd het rubber onder gehouden . Ik ken de verhalen over het harder worden en scheuren van de banden, maar in de praktijk heb ik er nooit last van gehad. Met andere woorden, zien ze er goed uit en voelen ze goed, gewoon oprijden .
 
Hoi,

Hier een fotootje voor de start...

over de banden nog ff...
Ik rijdt nog op een setje dunlop's 207 RR. Deze bevallen op zich wel, maar rulden enorm afgelopen zandvoort. Stukjes rubber zaten overal vastgesmolten op hugger en velg.
Ik denk dat de volgende toch maar michelins power worden.
Ik ben op zich geen fan van michelins, maar een band die helpt sneller in te sturen is erg welkom moet ik zeggen.
Jammer dat je een setje nooit ff kan proberen
 
Tis weer zover
Er komt weer een bandjesinkoopaktie.

Hoe gaat het in zijn werk:

1. Je mailt me de volgende gegevens: Naam, Nickname, aantal, merk, type en maat.
Dus bv. Stephan, Svijf, 1x Michelin MPP 180/55/ZR17

2. Vrijdag 10 Augustus ga ik dan mailen voor de prijzen.
3. Zodra ik die heb, mail ik iedereen die mij heeft gemaild. (kan dus even duren)
4. Dan kan je je bestelling bevestigen.
5. Heb je je bestelling bevestigd, dan krijg je betalingsgegevens.
6. Binnen 7 dagen geld overmaken.
7. Bestelling wordt dan in 1x geplaatst, als alle betalingen binnen zijn.

8. Banden kunnen alleen in Waarder (Zuid Holland) worden opgehaald of in Purmerend.
Daar kunnen ze ook gemonteerd worden. Als je van de laatste optie gebruik wil maken, geef dat dan duidelijk aan in je mail.

9. Leverdatum is sterk afhankelijk van o.a. DHL. +/- 17 Augustus bestellen, kan dan gerust betekenen das ze pas eind Augustus binnen zijn.

10. Gelieve geen prijzen opvragen, maar enkel bestellen. Prijzen zijn gelijk of goedkoper dan de prijzen die op de site van Rodamoto staan. www.rodamoto.es

Ben ik te vertrouwen? Zijn genoeg mensen die Svijf onderhand kennen.


zijn mail adres is svijfmf@gmail.com

en hij is onder meer te vinden in ZX6R topics

greez Leduke
 
Mag 2 fotootjes in de beginpost ook?

Ook al is het geen groene



@debonz:
Van mpp 2ct's ga je denk ik geen spijt krijgen.
Ik kan ze moeilijk vergelijken met de 207rr's die eronder zaten, daar deze al voor de helft versleten waren, toen ik de motor kocht.
Maar ik weet wel dat de motor nu verschrikkelijk lekker stuurt, en al me maten die op mijn motor gereden hebben zullen dat beamen.
Ik heb je 20 juli overigens niet op Zandvoort gezien, heb natuurlijk wel even om me heen gekeken of ik een zx7r zag. Maar uiteindelijk goed dat je niet geweest bent, want alleen de eerste sessie hebben we het droog gehouden.
 
Laatst bewerkt:


Het hoeft niet perse aan het type band te liggen hoor!! Het kan ook zijn dat je vering niet helemaal goed is afgesteld, of je bandenspanning te laag/te hoog.
 
Verrek hé, je hebt je knippers in je luchtinlaten . Dat is ook uniek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.