ZX7R topic part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft gelijk je veerafstelling is net zo misschien niet nog belangrijker hoe je band reageert op wat je wil. Kijk er maar eens na als een lekker stukkie bent wezen rijden de band moet mooi gelijk matig afslijten geen happen of grove slijt plekken want dan kan je beter aan je veren gaan draaien dan aan nieuwe banden denken als het nog niet te laat is dan.
 
hier dan ook maar een (voorlopige) foto voor de beginpost

full


... ik zal t.z.t. een vette uitzoeken
 
Laatst bewerkt:
Ey dit gaat een mooie beginpost worden! Deze voor mij graag er tussen.

pic003bm9.jpg


Als ik mijn seatcover en doppen (wegens verwijderen duohandvatten) gespoten heb komt er een nieuwe, dus voorlopig deze maar ff.
 
he trabuca jij ook op het forum,nette foto.
Ben maar even wezen zoeken op je nickname, en ja hoor trabuca is the name.
Alles goed in eindhoven.

groeten joegst
 
haha die is vet. Je bent er niet helemaal bij lijkt wel :P .
Camera trok meer de aandacht dan het kijkpunt na de bocht. ....


Uhmmm, gaat de motor niet altijd die kant op waar je naar kijkt ... :?



:+
:o ..... maar resultaat is wel in een leuker plaatje dan altijd maar een "bij de les" plaatje

... maar jij gaat op het circuit voor de fotograaf toch ook even extra naast je brommer hangen met je helm onder je spiegeltje en je knie aan het asfalt voor een vette plaat die je later aan je vrienden kunt laten zien O-) :o })
 
knip

... maar jij gaat op het circuit voor de fotograaf toch ook even extra naast je brommer hangen met je helm onder je spiegeltje en je knie aan het asfalt voor een vette plaat die je later aan je vrienden kunt laten zien O-) :o })


maar jij hebt natuurlijk wel bere veel ervaring hiermee :Y

maar ik ga het maandag op zolder wel ff uitproberen _O-
 
Het zou wel een leuk plaatje opleveren voor de openingspost van dit topic :P


Maar even een vraag.
Het is me laatst opgevallen dat ik op mijn voorband geen schaamrand meer heb.
Als ik bij andere mensen kijk die op de achterband geen schaamrand meer hebben, en die ook behoorlijk een bocht weten te nemen, dan zie ik bij hun wel nog een schaamrand van 1 a 1,5 cm op de voorband.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ligt dit aan mij of aan de motor? Doe ik soms iets verkeerd?
 
Camera trok meer de aandacht dan het kijkpunt na de bocht. ....:o ..... maar resultaat is wel in een leuker plaatje dan altijd maar een "bij de les" plaatje

... maar jij gaat op het circuit voor de fotograaf toch ook even extra naast je brommer hangen met je helm onder je spiegeltje en je knie aan het asfalt voor een vette plaat die je later aan je vrienden kunt laten zien O-) :o })
Tja, als ik dat zou kunnen wel, maar de knie is nog niet op de grond geweest ... behalve om het slot van mijn motor te halen :P .
En daarnaast mis ik de fotograaf altijd. Ben veel te veel bezig om de bochten mooi vloeiend (en hard }) ) te nemen.
 
AHAA! Dus hier zitten jullie verstopt :P
Hier even een fotootje voor de beginpost:
full


En ik vroeg me af of er hier iemand al eens op de Nordschleife is geweest?
wil er deze zomer naartoe en vroeg me af waar ik op moet letten
ivm open demper, bandenspanning, kosten, tankstation in de buurt? enz enz

Wat betreft t schaamranden verhaal...
heb er voor denk 3 mm schaamrand en ahter wel echt veel meer
maar heb achter een 190/55 liggen, en verwacht dat t er mee te maken heeft dat ik m de bocht instuur/ scherper laat maken met t voorwiel
Maw... ik denk dat de mensen die achter geen schaamrand meer hebben m nog platter leggen als jij en ik.
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft t schaamranden verhaal...
heb er voor denk 3 mm schaamrand en ahter wel echt veel meer
maar heb achter een 190/55 liggen, en verwacht dat t er mee te maken heeft dat ik m de bocht instuur/ scherper laat maken met t voorwiel
Maw... ik denk dat de mensen die achter geen schaamrand meer hebben m nog platter leggen als jij en ik.


Ah vandaar, ik heb zelfs een 190/50 achterband.
Achter is de schaamrand bij mij overigens ook weg gereden, maar dan nog weet ik zeker dat er genoeg mensen zijn die hem platter leggen dan ik.
Ik kan ondertussen wel al naar het asfalt wijzen met mijn knie, maar het asfalt ook daadwerkelijk raken lukt me nog niet, haha...
Is alleen maar leuk, want elke keer als je je eigen grens weer iets weet te verleggen, dan krijg je telkens weer zo'n adrenaline rush :)
 
Het zou wel een leuk plaatje opleveren voor de openingspost van dit topic :P


Maar even een vraag.
Het is me laatst opgevallen dat ik op mijn voorband geen schaamrand meer heb.
Als ik bij andere mensen kijk die op de achterband geen schaamrand meer hebben, en die ook behoorlijk een bocht weten te nemen, dan zie ik bij hun wel nog een schaamrand van 1 a 1,5 cm op de voorband.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Ligt dit aan mij of aan de motor? Doe ik soms iets verkeerd?
Dat ligt volgens mij aan de instuur snelheid... Als achter de schaamranden weg zijn en voor niet, dan ga je langzaam de bocht in en dan steeds een stukkie harder totdat je knie de grond raakt. Je gaat versnellend de bocht in.

Gebruik je voor ook het hele bandoppervlak dan stuur je heel hard in, je legt de motor in 1x plat. Je remt dan af tot het middenpunt van de bocht en dan ga je weer acceleren...

Zo zit het volgens mij :Y .
 
Dat ligt volgens mij aan de instuur snelheid... Als achter de schaamranden weg zijn en voor niet, dan ga je langzaam de bocht in en dan steeds een stukkie harder totdat je knie de grond raakt. Je gaat versnellend de bocht in.

Gebruik je voor ook het hele bandoppervlak dan stuur je heel hard in, je legt de motor in 1x plat. Je remt dan af tot het middenpunt van de bocht en dan ga je weer acceleren...

Zo zit het volgens mij :Y .
kijk, dan blijkt nu dat ik nog 2mm harder kan remmen met insturen van de bocht :o
.... maar hoeveel is dan 2mm :? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan