ZX7R topic part 5

Damn mooi motortje, ziet er zeker wel gelikt uit. :9~

Zag hem staan net...erg mooie motor!...alleen nog ff die handvaten achter eraf.

Neej man, nu kan je nog een zitten erop zetten en iemand meenemen. Ik ben wel jaloers op dat zadeltje, zoiets wil ik ook, alleen kan nergens iets vinden. Heb miss wel een groene dual seat gevonden, alleen volgens de koper zit er schade op, dus ik wacht eerst op foto's. Hij heeft anders nog een groene monoseat...
 
Damn mooi motortje, ziet er zeker wel gelikt uit. :9~Neej man, nu kan je nog een zitten erop zetten en iemand meenemen. Ik ben wel jaloers op dat zadeltje, zoiets wil ik ook, alleen kan nergens iets vinden. Heb miss wel een groene dual seat gevonden, alleen volgens de koper zit er schade op, dus ik wacht eerst op foto's. Hij heeft anders nog een groene monoseat...


Er kan zonder ook wel iemand achterop...ik vind het er niet mooi uitzien die dingen.
 
Vraagje, start jullie zx-7r als ie in de versnelling staat, met de koppeling ingeknepen? Dit van mij doet dit niet (meer) en vraag me af of het door mijn val komt.
 
Mijn kawa start gewoon normaal met standaard uit, zowel in z'n vrij als in z'n versnelling. Zodra ik wil rijden met standaard uit, slaat ie af (zoals het hoort)

Daarnaast zet ik mijn fiets altijd in z'n vrij als ik hem op z'n standaard zet (logisch)

ltsfmcfclr2.jpg


bestelt :j
 
Laatst bewerkt:
Kleine tip van ome Stravos,

Zet 'm altijd in z'n 1 als je parkeert.. soms blijkt (achteraf) een parkeerplaats wat hellend te zijn, en als je 'm dan in z'n vrij zet rolt-ie van de standaard.. en BOEM!

Ciao,

Stravos :+

Ik heb ook nog wel een groen/parelmoer racekont voor je anders, hij ligt nu maar te wachten op m'n zolder '( ..

Mijn kawa start gewoon normaal met standaard uit, zowel in z'n vrij als in z'n versnelling. Zodra ik wil rijden met standaard uit, slaat ie af (zoals het hoort)

Daarnaast zet ik mijn fiets altijd in z'n vrij als ik hem op z'n standaard zet (logisch)

[afbeelding]

bestelt :j
 
Gefeliciteerd man, goeie keuze!
Je hebt nu exacte dezelfde als ik heb, dit is de mooiste ;) !

Veel plezier ermee!

Groeten,

Stravos :+

ik onthou altijd totaal onbelangrijke dingen :P


en ZX7R gekoopt *O* *O* zaterdag ophalen. als het teminste een beetje redelijk weer is :9
 
anyways was wel leuk zo te zien.
drie 7's gespot op de foto's, had nog mooi een rooie bij gepast, maarja uiteindelijk toch niet gegaan..had geen zin om zonder m'n maatje te gaan.
 
Kleine tip van ome Stravos,

Zet 'm altijd in z'n 1 als je parkeert.. soms blijkt (achteraf) een parkeerplaats wat hellend te zijn, en als je 'm dan in z'n vrij zet rolt-ie van de standaard.. en BOEM!

Ciao,

Stravos :+

Ik heb ook nog wel een groen/parelmoer racekont voor je anders, hij ligt nu maar te wachten op m'n zolder '( ..

doe dit ook met de oto. Wel handig als bv je handrem bevroren is oid.
 
Kleine tip van ome Stravos,

Zet 'm altijd in z'n 1 als je parkeert.. soms blijkt (achteraf) een parkeerplaats wat hellend te zijn, en als je 'm dan in z'n vrij zet rolt-ie van de standaard.. en BOEM!

Ciao,

Stravos :+

Ik heb ook nog wel een groen/parelmoer racekont voor je anders, hij ligt nu maar te wachten op m'n zolder '( ..

Foto? Dual of monoseatje? :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan