ZX7R topic part 5

Heren, ik heb de mijne te koop gezet. Na bijna drie jaar is het tijd voor wat anders. ZX10R of KTM Superduke, ik weet het nog niet helemaal. Mocht er hier interesse zijn hoor ik het graag of weten jullie iemand, tip deze advertentie :)

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/253628/TK-Kawasaki-ZX7R-bouwjaar-2000-1.html

Ik kopieer ff heel lui mijn verkooptopic ;) . Ik heb er in drie jaar nooit problemen mee gehad :} , hij heeft zijn beurtjes op tijd gehad. Grote beurt incl. kleppen stellen bij 28.000km. Afgelopen zomer bij 32.000km heb ik hem een kleine beurt gegeven, nieuwe olie (+filter) en nieuwe staalomvlochten remleidingen van HEL.

-Bouwjaar 2000
-KM stand 33.300 km
-Bridgestone BT-016. (In april gemonteerd, 4000km jong, voor als nieuw, achter kan nog 1500-2000 mee denk ik)
-Nieuwe ketting set (DID ZVM2 X-ring en AFAM kettingwielen (Achter twee tandjes meer)
-K&N luchtfilter
-Laser deeptone open uitlaat (klinkt erg gaaf, op mijn site staat wel een geluidsclip }) )
-Tweede Laser uitlaat die wat stiller is (mocht je naar Duitsland willen)
-HEL staalomvlochten remleidingen voor en achter (Black smoke, carbon look)
-Seatcover (duozit zit er onder, in 1 minuut om te bouwen)
-Kleine knipperlichten voor.
-Wit LED-achterlicht met geintegreerde knipperlichten. (Orgineel achterlicht aanwezig)
-Undertail (carbonlook), gemonteerd met behoud van opbergruimte in buddyseat)
-Echt carbon ram-air buizen. (Originele buizen en covers aanwezig)
-Zwart kuipruitje
-Echt carbon hugger (pas gekocht via ebay, nog niet gemonteerd)
-Duozit handvaten verwijderd en gaten afgedopt (dopjes zijn erg zeldzaam), origineel aanwezig dus ook terug te plaatsen.

Zoals je op de foto ziet zijn de zijkuipen niet meer in de originele kleurstelling. Ik heb de motor gekocht met wat kleine krasjes op de zijkuip maar stoorde me naast de lelijke gele stickers toch zo aan de krasjes dat ik het maar zwart heb laten spuiten. De rest van het kuipwerk is origineel. Ik heb nog wel ergens foto's van hoe hij was.

De motor staat in de garage bij mijn ouders om te overwinteren en is te bezichtigen in Emmen. Bezichtiging en/of proefrit daarom op afspraak.
Ik ruil niet in want ik spaar voor andere motor volgend jaar (ZX10r of Superduke).

Vraagprijs EUR 3500,-

p_IMG_0910_ezg_1.jpg

p_IMG_0901_ezg_1.jpg

p_IMG_0896_ezg_1.jpg

p_IMG_1037.jpg


Meer foto's zijn op mijn site te vinden.
 
Heren, ik heb de mijne te koop gezet. Na bijna drie jaar is het tijd voor wat anders. ZX10R of KTM Superduke, ik weet het nog niet helemaal. Mocht er hier interesse zijn hoor ik het graag of weten jullie iemand, tip deze advertentie :)

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/253628/TK-Kawasaki-ZX7R-bouwjaar-2000-1.html

Ik kopieer ff heel lui mijn verkooptopic ;) . Ik heb er in drie jaar nooit problemen mee gehad :} , hij heeft zijn beurtjes op tijd gehad. Grote beurt incl. kleppen stellen bij 28.000km. Afgelopen zomer bij 32.000km heb ik hem een kleine beurt gegeven, nieuwe olie (+filter) en nieuwe staalomvlochten remleidingen van HEL.

-Bouwjaar 2000
-KM stand 33.300 km
-Bridgestone BT-016. (In april gemonteerd, 4000km jong, voor als nieuw, achter kan nog 1500-2000 mee denk ik)
-Nieuwe ketting set (DID ZVM2 X-ring en AFAM kettingwielen (Achter twee tandjes meer)
-K&N luchtfilter
-Laser deeptone open uitlaat (klinkt erg gaaf, op mijn site staat wel een geluidsclip }) )
-Tweede Laser uitlaat die wat stiller is (mocht je naar Duitsland willen)
-HEL staalomvlochten remleidingen voor en achter (Black smoke, carbon look)
-Seatcover (duozit zit er onder, in 1 minuut om te bouwen)
-Kleine knipperlichten voor.
-Wit LED-achterlicht met geintegreerde knipperlichten. (Orgineel achterlicht aanwezig)
-Undertail (carbonlook), gemonteerd met behoud van opbergruimte in buddyseat)
-Echt carbon ram-air buizen. (Originele buizen en covers aanwezig)
-Zwart kuipruitje
-Echt carbon hugger (pas gekocht via ebay, nog niet gemonteerd)
-Duozit handvaten verwijderd en gaten afgedopt (dopjes zijn erg zeldzaam), origineel aanwezig dus ook terug te plaatsen.

Zoals je op de foto ziet zijn de zijkuipen niet meer in de originele kleurstelling. Ik heb de motor gekocht met wat kleine krasjes op de zijkuip maar stoorde me naast de lelijke gele stickers toch zo aan de krasjes dat ik het maar zwart heb laten spuiten. De rest van het kuipwerk is origineel. Ik heb nog wel ergens foto's van hoe hij was.

De motor staat in de garage bij mijn ouders om te overwinteren en is te bezichtigen in Emmen. Bezichtiging en/of proefrit daarom op afspraak.
Ik ruil niet in want ik spaar voor andere motor volgend jaar (ZX10r of Superduke).

Vraagprijs EUR 3500,-

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer foto's zijn op mijn site te vinden.
kan wel gaan zeggen wat zonde enzo maar dat snap je zelf ook wel ;) :P


Maare verkoop je je duocover ook los? O-)
edit: en je carbon airbuizen???? en doe die dopjes dan ook maar O-) O-)

als je wil doe ik je geen lullig bod :) want je weet zeker dat je er op deze manier meer op verdient
 
Laatst bewerkt:
kan wel gaan zeggen wat zonde enzo maar dat snap je zelf ook wel ;) :P


Maare verkoop je je duocover ook los? O-)
edit: en je carbon airbuizen???? en doe die dopjes dan ook maar O-) O-)

als je wil doe ik je geen lullig bod :) want je weet zeker dat je er op deze manier meer op verdient

Ja zonde misschien want ik vind het nog steeds een van de mooiste motoren :Y . De zithouding heeft me dit jaar een paar keer na een lange rit flink laten lijden, twee dagen last van mijn rug. Ik had het er voor over maar het houdt een keer op. Anders was ie gebleven.

Duocover doe ik niet weg, maakt de cleane achterkant helemaal af met de dopjes en undertail en achterlicht. Tenzij je er 3500 voor geeft, krijg je rest erbij _O-

Ram-air buizen wil ik wel over nadenken, wat zou je er voor willen geven? Een paar pagina's terug staan wel wat meer foto's want ze zitten er nog maar net op.
 
Ja zonde misschien want ik vind het nog steeds een van de mooiste motoren :Y . De zithouding heeft me dit jaar een paar keer na een lange rit flink laten lijden, twee dagen last van mijn rug. Ik had het er voor over maar het houdt een keer op. Anders was ie gebleven.

Duocover doe ik niet weg, maakt de cleane achterkant helemaal af met de dopjes en undertail en achterlicht. Tenzij je er 3500 voor geeft, krijg je rest erbij _O-

Ram-air buizen wil ik wel over nadenken, wat zou je er voor willen geven? Een paar pagina's terug staan wel wat meer foto's want ze zitten er nog maar net op.
heb je ff een mailtje gestuurt ;)
 
Ik heb een "10"(08') en een "7"(1996) en ik moet je zeggen dat beide motoren zich slecht lenen om erg lange ritten op te maken.....dus als het je daarom gaat, zou ik er nog eens over nadenken, Trabuca............
(als je echt wat vermogen wilt, dan moet je echt voor de "10" gaan, echt een aanrader!)
succes met de verkoop, mooie fiets.
groeten Toontje..... :W

Ja zonde misschien want ik vind het nog steeds een van de mooiste motoren :Y . De zithouding heeft me dit jaar een paar keer na een lange rit flink laten lijden, twee dagen last van mijn rug. Ik had het er voor over maar het houdt een keer op. Anders was ie gebleven.

Duocover doe ik niet weg, maakt de cleane achterkant helemaal af met de dopjes en undertail en achterlicht. Tenzij je er 3500 voor geeft, krijg je rest erbij _O-

Ram-air buizen wil ik wel over nadenken, wat zou je er voor willen geven? Een paar pagina's terug staan wel wat meer foto's want ze zitten er nog maar net op.
 
Ik heb een "10"(08') en een "7"(1996) en ik moet je zeggen dat beide motoren zich slecht lenen om erg lange ritten op te maken.....dus als het je daarom gaat, zou ik er nog eens over nadenken, Trabuca............
(als je echt wat vermogen wilt, dan moet je echt voor de "10" gaan, echt een aanrader!)
succes met de verkoop, mooie fiets.
groeten Toontje..... :W

Bedankt. Ik heb laatst 60 minuten op een '09 gereden en dat zat wel beter, kan me niet voorstellen dat het minder is dan de 7 want ik zat er minder opgevouwen op. Het komt bij mij op mijn onderrug aan. Hoe gaat dat na een dagje weg, zal wel persoonlijk zijn? Ik ga gewoon nog eens wat proefrijden, financieel past een '04-'05 mij beter maar heb daar nog nooit op gereden.
 
Ik zelf loop al een paar jaar te klooien met een hernia en ben met beide motoren naar Brno (tsjechie') geweest en ik moet je eerlijk zeggen dat ik op de "7" minder vermoeid was na een dag knallen dan op de "10". Ik denk dat het komt omdat je bij de "7" meer in de motor zit (dus beter vrij van de wind) en bij de "10" zit je er meer op waardoor je minder beschut zit. Dit gebrek wordt wel weer ruimschoots gecompenseerd door het vele vermogen en de hoge funfactor......
'04 en '05 zijn net effe agressiever dan de mijne, ik ben benieuwd.......
Misschien tot ziens in het "10" topic.

Toontje L :W


Bedankt. Ik heb laatst 60 minuten op een '09 gereden en dat zat wel beter, kan me niet voorstellen dat het minder is dan de 7 want ik zat er minder opgevouwen op. Het komt bij mij op mijn onderrug aan. Hoe gaat dat na een dagje weg, zal wel persoonlijk zijn? Ik ga gewoon nog eens wat proefrijden, financieel past een '04-'05 mij beter maar heb daar nog nooit op gereden.
 
Gister me achterlicht goed laten aansluiten. Ging niet echt makkelijk want er zat nog een oud alarm op, wat het niet meer deed en niet goed aangesloten was(trok ook de accu leeg, dus daar ben ik ook lekker vanaf).
Gelijk helemaal eruit laten halen, moest ook de tank er nog ff af dus dacht...nou hoog hem dan ook gelijk maar ff op :)
Dus een cm omhoog laten zetten, dat zit wel ff anders zeg!...stuurt ook snaarstrak, ook omdat de banden weer helemaal goed op spanning zijn.
Ik ben weer helemaal happy...alleen jammer van dat klote weer vandaag...
 
Laatst bewerkt:
Kijk aan! :)

Het ziet er voor de hele week slecht uit.. :N

Mijnes geeft deze week een beurt gehad en weer op vol vermogen *O*
Rijd echt super! })

:W
 
Wat doe je als het buiten regent en je verveelt je ?

Juist ja, foto's posten van hoe een zx7 eruit ziet als ie een beetje vuil is :)

p0208091714.jpg


p020809171301.jpg


p0208091713.jpg


p020809171401.jpg
 
Wat doe je als het buiten regent en je verveelt je ?

Juist ja, foto's posten van hoe een zx7 eruit ziet als ie een beetje vuil is :)

...

Ze moeten ook gebruikt worden, helaas is poetsen niet mijn favoriet. De mijne staat al in de garage te overwinteren. Ik kreeg mijn banden (BT016) niet warm en dan is voor mij de lol er snel af. Rijden jullie nog? Zijn er hier mensen die de winter doorrijden, al dan niet op de 7?
 
Ik heb zaterdag nog ff iets van 70km gereden.. met BT016's.
Effe hard een bocht door met het gas erop en de achterkant begon behoorlijk te schuiven.. tricky hoor!

Dan toch maar even rustig aan he!

Dit was m'n laatste keer rijden denk ik, ff schoonmaken en dan lekker onder de hoes ;) !



Ze moeten ook gebruikt worden, helaas is poetsen niet mijn favoriet. De mijne staat al in de garage te overwinteren. Ik kreeg mijn banden (BT016) niet warm en dan is voor mij de lol er snel af. Rijden jullie nog? Zijn er hier mensen die de winter doorrijden, al dan niet op de 7?
 
gister nog 350km gereden :) , erwtensoep rit van de zxr-club,lekker zonnetje erbij,alleen s'middags terug naar huis,zeik nat :( nu maar weer poetsen en wegzetten tot volgend seizoen
 
Ze moeten ook gebruikt worden, helaas is poetsen niet mijn favoriet. De mijne staat al in de garage te overwinteren. Ik kreeg mijn banden (BT016) niet warm en dan is voor mij de lol er snel af. Rijden jullie nog? Zijn er hier mensen die de winter doorrijden, al dan niet op de 7?

Afgelopen (volgens mij) zaterdag nog met harde regen en wind gereden, het is dan jammer dat het overige verkeer zich gaat inhouden, dan kan je niet doorrijden (jah, doorrijden, kan wel met mijn Pilot Powar 2CT's :Y ). Ik rij in iedersgeval elke dag minstens 1 keer op en neer, huis-werk-huis, en vaak 'savonds naar training/fitness. :] Ik laat me niet door een beetje regen en een paar blaadjes uit het veld slaan. 8-)
 
Ik ben dan toch wel een mooi weer rijder, en rij ook niet echt vaak meer doordeweek. Voor werk en zo pak ik de auto. Als ik rij is dat vaak ook niet op een toertempo en dan vind ik regen of koud weer maar niks, ergens het knietje aan de grond leggen is dan helemaal not done.
 
Terug
Bovenaan Onderaan