ZEDPower
MF'er
Gaat niet echt hard he, probeer eens op facebook dutch super7 daar is vast wel iemand die nog iets heeft liggenHeeft iemand nog een originele uitlaatdemper te koop ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat niet echt hard he, probeer eens op facebook dutch super7 daar is vast wel iemand die nog iets heeft liggenHeeft iemand nog een originele uitlaatdemper te koop ?
Als het een J model zou zijnHet is in dit topic wel rustig geworden, maar hopelijk zitten er nog de nodige ZX-7R liefhebbers.
Vele jaren geleden heb ik een ZX-7R gekocht voor op het circuit. Ook gewoon met kentekenplaat. Dus mee op het circuit geweest. Mee op vakantie geweest. Het was toen, en is nu nog steeds, een van mijn twee motoren.
Maar op een gegeven moment is de andere motor vervangen, en sindsdien rijdt ik eigenlijk alleen maar daar op. In eerste instantie wisselde ik nog wel eens, maar op een gegeven moment heb ik hem voor de winter nog een beurtje gegeven (verse olie, filtertje vervangen, carbs aftappen) en sindsdien heb ik er niet meer mee gereden.
En zoals dat gaat, eerst denk je nog: binnenkort. En langzaam maar zeker verstoft alles, en ondertussen staat de fiets al meer dan 5 jaar stil. Wordt de fiets duidelijk niet vrolijker van, en het is zonde. (Dat ie nog steeds op kenteken staat en verzekerd is maakt het ook nog geldverspilling, maar da's een ander verhaal)
Het kuipwerk is ooit gesneuveld, dus er zit nu en aftermarket oranje kuip op, maar verder was de fiets nog in hele goede staat voor hij aan zijn lange winterslaap begon. Aangezien de banden al 5 jaar stil staan, zou ik er niet mee gaan rijden in zijn huidige toestand.
Maar goed, waar ik naar toe wil: Ik heb dus een ZX-7R staan die staat te verpieteren, en die eigenlijk een nieuw baasje zoekt. Of iemand die hem op wil knappen, of iemand die al een ZX-7R heeft en een onderdelen-donor fiets zoekt.
Extra interessante onderdelen: Er zit een aftermarket RVS uitlaatsysteem op (dus uitlaatbochten die niet wegroesten!) en de wielen zijn zwart ge-poedercoat.
Ik weet niet of er hier liefhebbers zijn?
Heb je foto's, meer info over bouwjaar km's enz....Het is in dit topic wel rustig geworden, maar hopelijk zitten er nog de nodige ZX-7R liefhebbers.
Vele jaren geleden heb ik een ZX-7R gekocht voor op het circuit. Ook gewoon met kentekenplaat. Dus mee op het circuit geweest. Mee op vakantie geweest. Het was toen, en is nu nog steeds, een van mijn twee motoren.
Maar op een gegeven moment is de andere motor vervangen, en sindsdien rijdt ik eigenlijk alleen maar daar op. In eerste instantie wisselde ik nog wel eens, maar op een gegeven moment heb ik hem voor de winter nog een beurtje gegeven (verse olie, filtertje vervangen, carbs aftappen) en sindsdien heb ik er niet meer mee gereden.
En zoals dat gaat, eerst denk je nog: binnenkort. En langzaam maar zeker verstoft alles, en ondertussen staat de fiets al meer dan 5 jaar stil. Wordt de fiets duidelijk niet vrolijker van, en het is zonde. (Dat ie nog steeds op kenteken staat en verzekerd is maakt het ook nog geldverspilling, maar da's een ander verhaal)
Het kuipwerk is ooit gesneuveld, dus er zit nu en aftermarket oranje kuip op, maar verder was de fiets nog in hele goede staat voor hij aan zijn lange winterslaap begon. Aangezien de banden al 5 jaar stil staan, zou ik er niet mee gaan rijden in zijn huidige toestand.
Maar goed, waar ik naar toe wil: Ik heb dus een ZX-7R staan die staat te verpieteren, en die eigenlijk een nieuw baasje zoekt. Of iemand die hem op wil knappen, of iemand die al een ZX-7R heeft en een onderdelen-donor fiets zoekt.
Extra interessante onderdelen: Er zit een aftermarket RVS uitlaatsysteem op (dus uitlaatbochten die niet wegroesten!) en de wielen zijn zwart ge-poedercoat.
Ik weet niet of er hier liefhebbers zijn?
Ok, wat vraag je nog voor deze motor. Want er is best nog wat werk aan zo te horen om deze terug op straat te krijgen.Dus.... Wat meer info. Voor zo ver ik kan nagaan 1996. Hij heeft ongeveer 59000 km gelopen. Het tellerwerk is vervangen, maar ik heb toen de km stand gelijk gezet met wat ie al gelopen had.
Bijgevoegd wat foto's. Even wat water eroverheen om het stof weg te krijgen.
Kuipwerk is uiteraard meh. Interessant: Zwart gepoedercoate wielen. Bos uitlaatdemper met speciale verloop-pijp zodat de uitlaat hoog zit.
Die verloop-pijp zit dan weer op een Muzzy RVS uitlaatsysteem.
Het originele ruitje heb ik nog.
Laatste keer dat ie een grote beurt heeft gekregen (na de laatste keer op het circuit) was de monteur erg enthousiast over de uitlaatgas meting. Hij is echt heel erg goed afgesteld. Maar gezien de tijd dat ie stil heeft gestaan, zul je misschien de carburateurs wel schoon moeten maken (wel afgetapt voor ik hem weg zette) Loopt ie nog? Ik ga er van uit van wel. Maar ik heb geen zin om er verse benzine in te doen alleen om em een keer te starten, en daarna weer alles af te tappen, tenzij iemand daadwerkelijk geïnteresseerd is.
De remmen voor lopen aan, maar dat kan misschien makkelijk verholpen worden, maar daar kan ook een revisie voor nodig zijn, dat durf ik zo niet te zeggen. Is voor ik hem weg zette ook schone remvloeistof in gegaan (samen met versemotor olie en oliefilter.)
Met andere woorden, een fiets die je gebruikt voor onderdelen, of als je tijd hebt om weer op orde te brengen. Derde optie, je checkt het een en ander (remmen, nieuwe! banden) en je hebt een leuke circuitfiets.
Waar staat deze? En zitten er papieren bij?Is 350 euro een realistisch bedrag?
Geldrop, en is gewoon een volledig straatlegale brommer. Dus met papieren. Sterker nog, hij is gewoon verzekerd en wegenbelasting op dit moment. (En da's best zonde voor een fiets die structureel niet buiten komt)Waar staat deze? En zitten er papieren bij?
Mag ik je adres en Tel nr in een pb?Geldrop, en is gewoon een volledig straatlegale brommer. Dus met papieren. Sterker nog, hij is gewoon verzekerd en wegenbelasting op dit moment. (En da's best zonde voor een fiets die structureel niet buiten komt)
Als jij er voor zorgt dat ik pb's mag sturen... :-)Mag ik je adres en Tel nr in een pb?
Denk dat die snel verkocht is, ik zou hem in ieder geval zo kopen, als die wat dichterbij zou staan.Is 350 euro een realistisch bedrag?
Als jij er voor zorgt dat ik pb's mag sturen... :-)
Mooi hoor zo origineel en met de originele uitlaat dat vindt je niet zo 1,2,3 .Nieuwe trotse bezitter van een originele ZX7R uit 1998. Heerlijk "old school riding"!
Kleine kuipbeschadigingen hier en daar maar dat is mooi op te knappen.
Thanks! Stickers missen idd maar staan in bestelling. Kuip wil ik opnieuw laten spuiten en dan stickers erop.Mooie fiets! Ziet er netjes uit. Volgens mij "mis" je de grote Ninja sticker op de zijkuip.
Geweldige machine! Hou 'm maar zo. Was m'n eerste motor. You'll never forget the first time (+val).Kleine update...incl. stickers