ZX9R Teller probleem

kawa-edje

Rookie
5 mrt 2011
6
0
Helden
Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig.

Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad:
  • Merk: Kawasaki
  • Type: ZX9R
  • Bouwjaar: 2000
  • Kmstand: 40000
  • Probleem: Teller
  • Wanneer is het probleem onstaan: na de winterstop
  • Wat is er al aan gedaan: Niks
Na de winterstalling heb ik de motor gewoon kunnen starten en alles draait alleen mijn klokken doen het niet meer. Ik heb dit vorig seizoen ook een keer gehad maar daarna geen last meer gehad. Normaal gesproken als ik de motor op contact zet gaan de tellers naar hun eindpositie en terug en zie ik KM stand en clock. Nu doen de tellers helemaal niets meer ook niet de clock en KM stand. De verlichting doet het wel en de juiste lampjes gaan ook allemaal aan (richting groot licht neutraal ect..

Iemand een idee?
 
Bedankt voor jou reactie
De stekker nagekeken en ziet mooi droog uit geen oxidatie, de motor staat ook in een droge schuur. Alle zekeringen ook meteen gecontroleerd die onder de zadel zitten en ook die zijn allemaal goed . De cockpit ruit heb ik eraf gehaald om de stekker te kunnen controleren die in de clock unit zit.
 
Ik heb ergens van internet een lijstje kunnen vinden wat er allemaal op de stekker zit naar de teller dit nagemeten en de kabel blijkt correct. Ik heb gelukkig nog een andere klok kunnen bestellen bij boonstra wel met 100000km meer op de teller dan nu hopelijk werkt daarna alles weer. Nu wachten totdat deze binnen komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan