ZXR 400 onderdelen

Wat wil je hebben voor de complete achterkant, dus brug, achterwiel, achterrem en tandwiel en de assen...?

en heb je ook een prijs voor de rem/schakelset incl. remcilinder?

grtz Sander
 
De bochten zijn wat roestig maar het metaal is overal nog wel gewoon goed dus is m`n richtprijs 150 euro.Heb volgens mij de stepjes nog wel maar dat moet ik ff checken, heb helaas geen spiegels voor je.Voor het voorspatbord wil ik 25 euro hebben en voor de complete voorvork 150 euro.

gr Jeffrey
25 euro inclusief verzenden??

Dan is ie verkocht *:)
 
25 euro inclusief verzenden??

Dan is ie verkocht *:)

Is goed

Wat wil je hebben voor de complete achterkant, dus brug, achterwiel, achterrem en tandwiel en de assen...?

en heb je ook een prijs voor de rem/schakelset incl. remcilinder?

grtz Sander

Remschakel set heb ik zelf nodig heb alleen de remkant en voor de achterkant vraag ik 100 euro.

Hoe bedoel je ? Voorvork inclusief clipons, remmen en voorwiel?

exactement ;)

Voor de complete voorkant vraag ik 200 euro, maar dan moet je wel ff de voorrem opnieuw vullen en ontluchten.
 
Is goedRemschakel set heb ik zelf nodig heb alleen de remkant en voor de achterkant vraag ik 100 euro.Voor de complete voorkant vraag ik 200 euro, maar dan moet je wel ff de voorrem opnieuw vullen en ontluchten.


Oke dan is de achterkant, dus de brug met assen linksysteem en achterwiel met assen en remschijf met klauw en houder en tandwiel etc. de hele mikmak dus voor die 100 euro
bij deze verkocht, ik ga je ff een mailtje sturen.

ik vind hier je email adres niet, en blijkbaar kan ik je geen PB sturen, ik wou even vragen waar je woonde, of als het erg ver is om het evt. te verzenden, en om de betaling af te handelen in dat geval.
Als je je emailadres hier niet wilt neerzetten, kun je ook mij een mailtje sturen: bougiebandiet@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Hoi Jeffrey

Heb intresse in de voorvork compleet met wiel en remmerij.
En van waar ben je ongeveer,ivm ophalen.
Bij voorbaat bedankt Greetz Erik
 
Daar ben ik nog niet helemaal zeker over wil namelijk eerst weten wat voor kabaal er uit die Yoshimura komt. Maar voor een goed bod mag die uiteraard ook weg, alles is immers te koop. Die vampire is nog in hele goed staat is een gepolijste open demper waar een mooie roffel uit komt onderin en bovenin jankt tie echt lekker.
 
Daar ben ik nog niet helemaal zeker over wil namelijk eerst weten wat voor kabaal er uit die Yoshimura komt. Maar voor een goed bod mag die uiteraard ook weg, alles is immers te koop. Die vampire is nog in hele goed staat is een gepolijste open demper waar een mooie roffel uit komt onderin en bovenin jankt tie echt lekker.

Heb je een prijs in gedachten?
 
hee gozer,heb je de wielen nog? of 1 van de twee mischien,liefst allebei,en als je er maar 1tje hebt ,doe dan maar het achterwiel haha,en zoja wat moeten ze opbrengen/?bellen mag ook 0624279655
 
hee gozer,heb je de wielen nog? of 1 van de twee mischien,liefst allebei,en als je er maar 1tje hebt ,doe dan maar het achterwiel haha,en zoja wat moeten ze opbrengen/?bellen mag ook 0624279655
Helaas voor jou voor en achterkant compleet verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan