ZXR 750 1993

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je nog wel even geduld hebben, ben op het moment niet in de buurt, namelijk in Nieuw Zeeland. Kan niet wachten om weer op de (lees jouw) motor te stappen, dus ben wel degelijk geinteresseerd! Vlieg de 16e weer terug, wat dacht je van 19e of 20e, kan ik dan komen kijken?

Waar woon je, is het ver? :P
 
dat ligt eraan waar jij woont :P

de motor staat in de achterhoek, dichtbij doetinchem.

natuurlijk mag je komen kijken, maar ik ga niets vast houden, zeker niet zo lang.

als je terug bent stuur me maar is een mailtje, misschien is ie er nog :]
 
Woon in Groningen, maar vind het raar om het ver te noemen na een reis van bijna 20.000km, dus als ie er dan nog is kom ik kijken!

Kan het trouwens niet helpen te zeggen dat ik de motor herken, was hier eerder te koop op MF of niet? (met dezelfde foto's?)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse :) waar woon je?

edit: doetinchem lees ik :) is dus in de buurt :) zit alleen met het probleem dat ik nog geen rijbewijs heb (afrijden eind van de maand) dus heb ook geen idee hoe ik hem nu moet ophalen :P
 
Laatst bewerkt:
hmm, ok:P ik heb nu twee ZXR op het oog, maar heb toch een voorkeur voor de groene:). Hoe zit jij komende week? en dan met name donderdag of vrijdag of eventueel zaterdag? Dan kom ik ff langs om te kijken :)

Je mag hem bijna als verkocht beschouwen. Wil hem nog even met eigen ogen zien en horen maar ik denk dat het wel snor zit. jammer dat ik nog niet kan testrijden :)

Ik woon trouwens in Hengelo Ov. maar heb een kennis van mijn ouders (ook motorrijder) die in Doetinchem woont. dus denk dat het wel te regelen valt dat ie desnoods daar even komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan